خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید ویلا در شمال و معرفی شهرهای مناسب سرمایه گذاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۵۹۱

بسیاری از افراد برای گذراندن تعطیلات خود و استراحت کردن تمایل به سفر کردن دارند. معمولا استان های شمالی کشور به سبب همجواری با دریا و جنگل یکی از انتخاب های اول افراد می باشد. در تعطیلات استان های شمالی کشور مملو از جمعیت می شود و شاید نتوان یک اقامتگاه مناسب را برای سکونت پیدا کرد. پیدا نکردن یک مکان مناسب معمولا از مهم ترین دغدغه های افراد برای سفر کردن به شمال کشور می باشد. از این رو بسیاری از افراد تمایل دارند در استان های شمالی کشور اقدام به خرید ویلا کنند. خرید ویلا جنبه سرمایه گذاری دارد و همین مورد باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر آن باشند. اگر می خواهید اقدام به خرید ویلا در مناطق شمالی کشور کنید، کافیست کمی حوصله داشته باشید و همراه ما تا انتهای مقاله باشید.

خرید ویلا در چمستان

چمستان یکی از مناطق خوش آب و هوا در استان مازندران است. این منطقه ییلاقی به سبب آب و هوای بی نظیری که دارد توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. اگر به دنبال یافتن یک مکان خوش آب و هوا برای سپری کردن تعطیلات خود هستید، این منطقه را به شما پیشنهاد می کنیم. با چند روز سپری کردن تعطیلات در این منطقه می توانید دور از دغدغه های شهرنشینی با خیالی راحت استراحت کنید. این منطقه ییلاقی در احاطه کوهستان، جنگل و دریا است. شاید همین موضوع توانسته دل بسیاری از مردم را به اصطلاح آب کند و مانند آهن ربایی عمل کند تا افراد با سلایق مختلف تمایل به خرید ویلا در چمستان داشته باشند. این منطقه ییلاقی توسط روستاهای متفاوت با آب و هوای مطلوب محصور شده است. اگر می خواهید یک تعطیلات عالی و در عین حال پرخاطره داشته باشید، پیشنهاد ما خرید ویلا در این منطقه است.

خرید ویلا در رویان

هر کجای منطقه مازندران که چشم بیاندازید، خوش آب و هواست. رویان یکی از مناطق خوش آب و هوا در استان مازندران است. این منطقه در کنار دریای خزر قرار دارد و به همین دلیل خرید ویلا در رویان را به شما پیشنهاد می کنیم. رویان یکی از مناطق معتدل استان مازندران است. پارک جنگلی رویان یکی از مناطق گردشگری این منطقه محسوب می شود که طرفداران زیادی را دارد. اگر به این منطقه سفر کردید حتما یک روز را صرف گشت و گذار در این پارک جنگلی کنید.

راهنمای خرید ویلا در شمال و معرفی شهرهای مناسب سرمایه گذاری

خرید یا ساخت؟

تا به اینجای مقاله در مورد این دو شهر توریستی و خوش آب و هوای مازندران توضیحاتی داده شد. ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که خرید ویلا کار درست تری است یا ساخت ویلا؟ پاسخ دادن به این سوال کمی مشکل است؛ چرا که هر شخص با توجه به سلیقه و موقعیتی که دارد باید در ارتباط با آن تصمیم گیری کند.

به دلیل خوش آب و هوا بودن این دو منطقه بسیاری از مردم تهران اقدام به خرید زمین در رویان و چمستان می کنند. بعد از خرید شروع به ساخت ویلا در این منطقه می کنند. ساخت ویلا در این مناطق علاوه بر مزایایی که دارد، دارای معایبی نیز می باشد. با این حال اما بسیاری از مردم برای این که بتوانند یک ویلا با چشم انداز مناسب و البته باب سلیقه خود داشته باشند تمامی مشکلات را به جان می خرند. در نقطه مقابل برخی دیگر اما حوصله دردسرهایی که ساخت ویلا دارد را ندارند و به دنبال خرید ویلای از پیش ساخته شده هستند. معمولا افرادی که به ظاهر ویلای خود اهمیت می دهند و خیلی ایده آل پسند هستند ترجیح می دهند 0 تا 100 ویلا را خودشان با توجه به ایده ای که دارند، پیش ببرند. به صورت کلی اما خرید ویلا دردسر به مراتب کم تری را نسبت به ساخت آن دارد.  

راهنمای خرید ویلا در شمال و معرفی شهرهای مناسب سرمایه گذاری

انواع ویلا

اگر قصد خرید ویلا را دارید در ابتدا باید این مورد را مشخص کنید که قصد خرید و یا ساخت چه ویلایی را دارید. به سبب به روز شدن سلیقه ها، ویلاها در انواع مختلفی ساخته می شوند که هر کدام مزیت های خاص و منحصر به فرد خود را دارند.

ویلای ساحلی: یکی از پرطرفدارترین ویلاها، ویلای ساحلی است. بسیاری از افراد به دلیل نزدیکی به دریا ترجیح به خرید این نوع ویلاها را دارند.

ویلای جنگلی: این نوع ویلاها به دلیل نزدیکی به جنگل خیلی باب طبع افراد نیستند. معمولا افرادی که عاشق طبیعت هستند و به دنبال آب و هوای خوب می گردند، ویلای جنگلی انتخاب اولشان است.

ویلای کوهستانی: این ویلاها با فاصله از دریا و جنگل واقع شده اند. مزیتی که ویلاهای کوهستانی نسبت به ویلاهای جنگلی و ساحلی دارد در این است رطوبت هوا در این مناطق بسیار کم است.

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد نکاتی که در هنگام خرید ویلا باید به آن ها توجه شود، صحبت شد. امیدواریم با خواندن این مقاله توانسته باشید اطلاعاتی مفید در مورد انواع ویلاها به دست آورید. اگر می خواهید از خرید خود رضایت داشته باشید حتما یک نیازسنجی درستی نسبت به خواسته خود داشته باشید.

املاک موسوی با در اختیار داشتن هزاران فایل به روز و کادری مجرب آماده ارائه خدمات به تمامی مشتریان عزیز بوده و می توانید با مراجعه به وب سایت املاک موسوی به صورت روزانه فایل های موجود را مشاهده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز