خبرگزاری کار ایران

ویلا باغ و نکات مهم خرید آن

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۲۲۴

اگر به دنبال خرید ویلا در شمال هستید و سرمایه کافی برای خرید یک ویلای زیبا و دنج دارید، ما به شما خرید ویلا باغ را پیشنهاد می‌کنیم. ویلا باغ ها از زیباترین و گران قیمت‌ترین نوع ویلاها هستند که تقریبا در اکثر شهرهای خوش آب و هوا می‌توان یافت.

ویلا باغ همانطور که از عنوانش پیداست، در اصل یک باغ است که در داخل آن ساختمانی با امکانات مختلف احداث شده است. از طرفی همانطور که می‌دانید گیاهان و درختان معمولا در مناطق خوش آب و هوا رشد می‌کنند و پرورش می‌یابند. در نتیجه با خرید یک ویلا باغ مالک ملکی زیبا در بهترین منطقه از شمال کشور خواهید شد.

اما همانطور که گفته شد این نوع ویلاها نسبت به ویلاهای معمولی، قیمت بالاتری دارند بنابراین هنگام معامله آن ها باید به برخی نکات توجه داشته باشید تا بتوانید معامله‌ای خوب و سودمند را تجربه کنید. ما در ادامه مطلب مهمترین مسائل و نکاتی را که اطلاع از آن ها جزو ملزومات خرید ویلا باغ در شمال است را بیان کرده ایم.

یک ویلا باغ خوب باید شامل چه امکاناتی باشد؟

مهمترین عاملی که موجب افزایش قیمت املاک به خصوص ویلاها می‌شود، امکانات موجود در آن ها است. به همین دلیل شما هنگام خرید ویلا باغ باید ابتدا از امکانات آن مطلع شوید، اما این که بتوان گفت ویلا باغی با این امکانات خوب است و اگر این امکانات را نداشته باشد خوب نیست، تقریبا غیر ممکن است. زیرا خوب بودن یا نبودن به سلیقه و نظر خود شما بستگی دارد. به طور مثال امکان دارد شما به شنا کردن در استخر شخصی داخل ویلا باغ علاقه داشته باشید، یا ترجیحتان بر صرف صبحانه و عصرانه در آلاچیق داخل باغ باشد. اما از طرف مقابل فردی به این امکانات چندان اهمیت ندهد و صرفا به دنبال یک ویلا باغ بزرگ با درختان تنومند چند ساله باشد.

البته توجه داشته باشید که ویلا باغ انتخابی شما باید حتما امکانات اولیه مثل آب، برق، گاز و موارد این چنینی که وجود آن ها جزو ملزومات گذران زندگی است را داشته باشد. در غیر این صورت واقعا ارزش خرید نخواهد داشت حتی اگر قیمت آن پایین‌تر باشد.

چه امکاناتی باعث افزایش قیمت باغ ویلا می‌شوند؟

علاوه بر امکانات اولیه که در حال حاضر تمام خانه ها و ویلاها واجد آن ها هستند، وجود برخی آپشن ها باعث لوکس بودن ویلا باغ شده و در قیمت نهایی آن تاثیر خواهند داشت. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخر
  • جکوزی
  • آلاچیق
  • فول فرنیش بودن ویلا
  • متریال های استفاده شده در ساخت ویلا
  • نوع سیستم گرمایشی و سرمایشی ویلا
  • نما و دکوراسیون داخلی ویلا
  • سال ساخت ویلا و سن باغ
  • نوع درختان و پوشش های گیاهی موجود در باغ

و مواردی از این قبیل.

در ضمن ارزش سند دار بودن ویلا باغ را هم به موارد گفته شده بیفزایید، زیرا بدون وجود سند نمی‌توانید از مالک بودن فروشنده، وقفی نبودن، رهن نبودن، نوع کاربری ملک مورد نظر مطمئن شوید و اطمینان حاصل کنید که این ملک هیچ مشکل حقوقی ندارد و شما پس از معامله آن به دردسر نمی‌افتید. چرا که بدون وجود سند عملا استعلام از ادارات و سازمان ها امکان پذیر نخواهد بود.

ویلا باغ و نکات مهم خرید آن

ویلا باغ های شمال کشور به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

نکته بعدی در انتخاب و خرید ویلا باغ در شمال، نوع یا همان محل قرار گیری باغ است. با توجه به این که تمام ویلاها در شمال کشور به دو دسته ساحلی و جنگلی تقسیم می‌شوند، به نظر می‌رسد ویلا باغ ها هم از این قاعده مستثنی نباشند و در یکی از این دسته بندی ها قرار بگیرند.

البته شهرک های قدیمی در استان مازندران هستند که اکثر ویلاهای موجود در آن ها در داخل باغ های زیبا و بزرگ احداث شده اند. در این صورت ویلا باغ مورد نظر از نوع شهرکی بوده و امکانات ویلاهای شهرکی مثل نگهبان 24 ساعته و ... را خواهد داشت.

این که کدام یک از موارد مذکور را انتخاب کنید به سلیقه خودتان و میزان بودجه‌ای که قصد دارید در این راه صرف کنید بستگی دارد. زیرا به طور مثال باغ ویلاهای شهرکی قیمت پایین‌تری از دیگر انواع آن دارند و برای سرمایه گذاری هم بسیار مناسبند. از طرفی زیبایی باغ ویلاهای جنگلی غیر قابل توصیف است و امکان دارد اگر یکی از آن ها را از نزدیک ببینید دیگر راضی به بازدید از موارد دیگر نشوید.

خرید ویلا باغ در مازندران با بهترین شرایط

حالا که با ماهیت و انواع ویلا باغ و امکانات مختلفی که موجب افزایش قیمت آن می‌شوند آشنا شدید، قطعا تصمیم نهایی برای خرید ویلا را گرفته اید و مطمئنا به دنبال یک مشاور املاک مطمئن هستید که مطابق با شرایط شما، گزینه هایی را پیشنهاد دهد و در این زمینه مثل یک دوست واقعی راهنمایی‌تان کند.

یافتن مشاور املاک اولین قدمی است که همه ما در زمان خرید یا فروش ملک باید برداریم، اگر در انتخاب مشاور املاک درست عمل کنید سرمایه گذاری پرسود و مطمئن را تجربه خواهید کرد اما انتخاب مشاور املاک اشتباه بدون شک یک عمر پشیمانی در پی خواهد داشت.

در همین راستا ما گروه مشاور املاک داماک ویلا را برای خرید ویلا باغ در مازندران و مناطق مختلف آن، به شما پیشنهاد می‌دهیم. اعضای این گروه همگی از کارشناسان بازار املاک هستند و تجربه فراوان در این حرفه دارند بنابراین بهترین راهنما برای شما خواهند بود. از طرفی سابقه بالای فعالیت این افراد در زمینه خرید و فروش ویلا و باغ ویلا در مازندران باعث شده تا تمام مناطق و ویلاهای مازندران را بشناسند و از شرایط فروش و امکانات آن ها مطلع باشند. در نتیجه بهترین فایل ها را با توجه به شرایطی که دارید به شما پیشنهاد خواهند داد و به این ترتیب در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما مالک یک ویلا یا باغ ویلا در مازندران خواهید شد.

داماک ویلا با در نظر گرفتن شرایط فروش اقساطی باغ ویلا در مازندران این امکان را برای شما خریداران محترم فراهم کرده که بتوانید با هر میزان سرمایه‌ای که دارید، ویلای مورد نظر خود را خریداری کنید و نگران مبلغ آن نباشید.

برای مشاهده فایل های آماده فروش داماک ویلا و دسترسی به شماره تماس کارشناسان این گروه، فقط کافیست لینک https://damacvila.com/ را لمس کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز