خبرگزاری کار ایران

سبزی خشک آش رشته یکی از پر فروش ترین گونه های سبزی خشک

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۲۶۱

سبزی خشک می تواند یکی از خرید های ثابت در سبد خانوار ها باشد، وجود تمام خاصیت هایی که سبزی تازه دارد به همراه ماندگاری بالا و همچنین تمیزی و کیفیت بسیار عالی از این محصول یک محصول پر طرفدار ساخته است

یکی از موادی که در غذاهای زیادی استفاده می شود سبزی است و یکی از این غذاهای خوشمزه و پرطرفدار به ویژه در فصل پاییز و زمستان آش رشته است. اما اگر شما فرصت کافی برای خرید و آماده سازی سبزی آش را ندارید پیشنهاد ما به شما استفاده از سبزی خشک است.سبزی خشک دارای خواص زیادی است و استفاده از آن برای بدن مفید است.سبزی های پایه مورد استفاده در آش عبارت اند از: تره، جعفری، گشنیز و اسفناج.اما آش ها بسیار متنوع هستند و هر کس به سلیقه ی خود ترکیبات متفاوتی در آن استفاده می کنند. رضایت شما مشتری عزیز باعث افتخار ماست. ممکن است برخی انواع دیگری از این سبزی را نیز به این ترکیب اضافه یا از آن کم کنند.

اما نعنا داغ جز جدایی ناپذیر آش رشته می باشد.این سبزی پر خاصیت عطر و طعم آش را کامل کرده و به خواص و زیبایی غذا می افزاید.برای استفاده از نعنا داغ روی آش باید نعناع تازه را شسته و خشک کرده سپس آن را به صورت پودر در بیاورند البته می توانند پودر آماده ی نعنا را از مراکز معتبر مانند مجموعه بزرگ آراد برندینگ تهیه کنند که تمیز و بدون خاک باشد.

قیمت سبزی خشک خانگی

امروزه با وجود ترافیک و نداشتن وقت و زمان کافی ،روش های سریع و آسان  مانند خرید اینترنتی، جایگزین خرید حضوری شده است. با خرید اینترنتی سبزی خشک  خانگی شرکت سبز آراد ،از کیفیت و بهداشتی بودن محصولات مورد نیازتان اطمینان حاصل کنید. بعد از شستن سبزی ها نوبت به خرد کردن می‌رسد، اما یادتان باشد قبل از انجام این کار اجازه دهید تا سبزی‌ها خوب خشک شود البته در انواع مختلف ، خرد کردن سبزیجات فرق می کند، هر چقدر سبزیجات به قطعات ریز تری خرد شوند به همان اندازه بهتر خشک می‌شوند .برای اینکه سبزیجات کمتر در معرض کپک زدگی قرار بگیرند ،ترجیحا چند دقیقه قبل از خشک کردن در آب بجوشانید.

سبزی خشک آش رشته یکی از پر فروش ترین گونه های سبزی خشک

مناسب ترین روش ها برای خشک کردن سبزیجات سه روش است. قیمت سبزی خشک خانگی به عواملی چون عطر و بو و کیفیت سبزی بستگی دارد. قیمت انواع سبزی متفاوت است زیرا سبزی خشک انواع متنوعی دارد و با قیمت های متفاوت در بازار موجود است . خشک کردن زیر نور آفتاب ،خشک کردن به روش صنعتی ،خشک کردن بافر اگر سبز یجات خیلی رسیده یا خیلی کال و نارس باشند بعد از خشک شدن سفت میشود. روش خشک کردن سبزی خانگی در فر :دمای فر را در کمترین درجه تنظیم کنید و ظرف پر از سبزی خود را درون آن قرار داده و هر نیم ساعت یک بار یک سری زده و آن را زیر رو کنید سبزی را روی یک سینی مسی اکسیدان قرار دهید و به طور یکنواخت پهن کنید و هر چند دقیقه یک بار سینی را بچرخانید تاهمه جا به صورت یکسان خشک شود. زمان مورد نیاز برای خشک کردن سبزی در این روش بین ۴ تا ۱۲ دقیقه متغیر است.

سبزی خشک آش رشته

هر یک از سبزی های خشک مورد استفاده در آش رشته خواص زیادی دارد که در اینجا به بررسی برخی خواص سبزی های خشک موجود در آش رشته می پردازیم.

سبزی خشک آش رشته یکی از پر فروش ترین گونه های سبزی خشک

تره خشک،بهبود عملکرد سیستم ایمنی، جلوگیری از لخته شدن خون، تولید کلاژن و ترمیم بافت ها، تقویت دندان ها و استخوان.جعفری خشک: درمان اسهال، ضد التهاب، جلوگیری از ریزش مو، منظم شدن قاعدگی، درمان سرفه های آلرژیک و ضد سرطان.گشنیز خشک: کاهش التهاب پوست، درمان اسهال، تنظیم فشار خون، جلوگیری از کم خونی و کنترل دیابت.اسفناج خشک: ضد آفتاب، روشن کننده ی پوست، درمان جوش صورت، پاکسازی کبد و رشد مو.اما اینها تنها بخش کوچکی از خواص سبزی خشک آش رشته و قورمه سبزی می باشد.سبزی های خشک دارای خواص زیادی می باشد که در اینجا تنها چند نمونه از این خواص ذکر شده.سبزی خشک دارای تنوع زیادی است.استفاده از انواع سبزی خشک شده برای سلامتی و پیشگیری و درمان بیماری های مختلف بسیار پرکاربرد هستند. ممکن است برخی انواع دیگری از این سبزی را نیز به این ترکیب اضافه یا از آن کم کنند.اما نعنا داغ جز جدایی ناپذیر آش رشته می باشد.این سبزی پر خاصیت عطر و طعم آش را کامل کرده و به خواص و زیبایی غذا می افزاید.برای استفاده از نعنا داغ روی آش باید نعناع تازه را شسته و خشک کرده سپس آن را به صورت پودر در بیاورند البته می توانند پودر آماده ی نعنا را از مراکز معتبر تهیه کنند که تمیز و بدون خاک باشد.سپس آن را در مقدار کمی روغن حدود چند ثانیه تفت داده و برای تزئین آش یا هر غذای دیگری از آن استفاده کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز