خبرگزاری کار ایران

دستاورد پیوان در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۳۰۳

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت چوب، یراق‌آلات، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ایران بعد از چهار روز (17 الی 20 شهریور) با حضور شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) در محل دائمی نمایشگاه‌های تبریز به کار خود پایان داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ این نمایشگاه تخصصی چوب با حضور 22 شرکت فعال و برتر کشور در حالی برگزار شد که به طور همزمان چندین نمایشگاه از سایر مشاغل در سالن پروین اعتصامی گردهم جمع شدند تا توانایی و پتانسیل خود را در اختیار کارشناسان و متخصصان قرار دهند که البته چنین اقدامی تمرکز لازم را از مراجعان می‌گرفت.

دستاورد پیوان در تبریز

شرکت پیوان در شرایطی وارد هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت چوب شد که با انباری به مساحت 30 هزار متر و سوله مسقف 5 هزار متری با تجهیزات به روز و متناسب با فناوری‌های مدرن و همچنین راه‌اندازی مرکز پخش تخته‌های نراد در سایت خاوران، ضمن ایجاد بهترین و آسانترین شرایط برای مشتریان، خود را به عنوان یکی از شرکت‌های برجسته در زمینه تامین و توزیع مطرح کرده است.

ارتباط موثر مبتنی بر اصل صداقت و قرار گرفتن مشتریان در کانون اصلی فعالیت‌ها، تلاش برای برآورده ساختن کامل نیازهای مشتریان در بخش محصول، شناسایی دقیق خواسته‌ها و انتظارات در هنگام ثبت سفارش، خرید و نهایتا همراهی صمیمانه از مقطع ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول از نکات کلیدی و محوری پیوان در جهت ایجاد رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان است که در غرفه پیوان از سوی بازدید‌کنندگان مورد توجه قرار گرفت. در همین خصوص گفتگویی با تعدادی از بازدیدکنندگان غرفه پیوان انجام دادیم که برای خوانندگان خالی از لطف نخواهد بود.

دستاورد پیوان در تبریز

مهندس فریبرز ایمانی، دارای فوق لیسانس متالوژی که با دقت بالایی از غرفه‌های حاضر در سالن پروین اعتصامی بازدید می‌کرد، با بیان این موضوع که تامین و توزیع در حوزه چوب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با بررسی اقتصادهای برتر جهان پی خواهید برد که امروزه تولید در اولویت قرار ندارد، بلکه تامین و توزیع حرف اول را می‌زند، به همین دلیل معتقدم شرکت‌هایی مانند پیوان می‌توانند با عملکرد مناسب تا حدودی مشکلات را رفع کنند. وی در ادامه پیرامون عملکرد پیوان تصریح کرد: با شرکت پیوان تا حدودی آشنا هستم و تنوع فروش آن‌ها باعث شده محبوبیت ایده‌آلی در بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان کسب کنند و البته اطلاع دارم که این شرکت دارای قدمتی طولانی و معتبر است و امیدوارم همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.

مهندس سبحان بروجردی، کارشناس دکوراسیون داخلی، با بیان اینکه چوب همچنان در منازل نقش اصلی را ایفاء می‌کند، عنوان کرد: با وجود رشد روزافزون جوامع، امروزه کمتر خانه‌ای را می‌توان بدون وسایل چوبی تصور کرد. چوب از جمله موادی است که در طول زندگی بشر به طور فراوان در دسترس قرار داشته، از این رو نقش پررنگی در زندگی انسان بازی کرده است. از ساخت سرپناه‌های ابتدایی گرفته تا مدرن‌ترین چیدمان‌ها، همه نشانی از چوب را می‌توان یافت. مهندس بروجردی در ادامه افزود: بعد از صحبت با کارشناسان پیوان متوجه شدم که این شرکت دارای تجربه ارزشمندی در زمینه تامین و توزیع چوب است، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم که میزان تبلیغات خود را افزایش دهید تا علاقه‌مندان بیشتری در جریان فعالیت‌های پیوان قرار بگیرند.

دکتر سینا شمس‌آبادی، کارشناس محیط‌زیست، با بیان این موضوع که پیوان با واردات چوب به نوعی از محیط‌زیست نیز حفاظت می‌کند، تاکید کرد: درختان سرمایه‌های کشورها محسوب می‌شوند و شرکت‌هایی مانند پیوان با واردات این طلای سبز در واقع باعث حفظ منابع جنگلی می‌شوند که این کار قابل تقدیر است. وی در ادامه گفت: به دلیل نوع تحصیلات و شغلی که دارم، سال‌های طولانی است در جریان فعالیت پیوان هستم، متخصصان این شرکت بهترین نوع چوب را با قیمتی مناسب و در کوتاه‌ترین زمان به دست مشتریان می‌رسانند و با این روند دیگر دلیلی برای نابودی جنگل‌های کشورمان وجود ندارد.

دستاورد پیوان در تبریز

مهندس زهرا اسدی، کارشناس صنایع چوب از دیگر بازدید‌کنندگان غرفه شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) بود، وی در خصوص تامین و توزیع انواع تخته‌ها معتقد بود: تنوع در شرایط پرداخت، تخصیص اعتبارات اسنادی و مالی، سرعت و شتاب در زمان پاسخگویی و تعاملات بیشتر و نهایتا تکریم مشتریان از جمله نکات مثبت شرکت پیوان محسوب می‌شود که امیدوارم همچون گذشته با قدرت به مسیر خود ادامه دهد. مهندس اسدی در ادامه افزود: با مطالعه تاریخ اقتصاد جهان، متوجه اهمیت تامین و توزیع خواهید شد و دولت می‌تواند با حمایت از چنین بنگاه‌هایی در کشور رونق اقتصادی ایجاد کند. کشورمان دارای منابع بسیار گرانبهایی است که شرکت‌هایی مانند پیوان به نوعی از آن‌ها حمایت می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز