خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه تبریز تا 20 شهریور

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۶۶۶

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت چوب، یراق‌آلات، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ایران تا روز یکشنبه 20 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های تبریز از ساعت 16 الی 22 با حضور غرفه شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) در سالن پروین اعتصامی دایر خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ آنچه شرکت پیوان را نسبت به دیگران متمایز و برتر می‌نماید، دسترسی به تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان بازارهای اصلی و هدف به شکل مستقیم و بدون هرگونه واسطه است تا بتواند محصولاتی با کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

از مزیت‌های کلیدی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) می‌توان به داشتن سابقه ممتد و طولانی در حوزه صنعت چوب، دسترسی مستقیم به تامین‌کنندگان بازارهای اصلی و هدف، وجود متخصصان مجرب و آشنا به صنعت چوب، ارائه محصولات گوناگون و متنوع، تامین و توزیع انواع تخته‌های نراد در کوتاه‌ترین زمان، داشتن انبارهای مسقف و کاملا تخصصی، ایجاد تسهیلات و تنوع در فروش محصولات(اعتباری و اسنادی) متناسب با نگرش و نگاه مشتریان، وجود مرکز امور مشتریان و پاسخگویی مستمر و منظم و مشاوره‌های تخصصی متناسب با نیاز مشتریان اشاره کرد. غرفه شرکت پیوان در محل دائمی نمایشگاه‌های تبریز و سالن پروین اعتصامی میزبان تمامی علاقه‌مندان، کارشناسان و متخصصان می‌باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز