خبرگزاری کار ایران

مقوای اشتنباخ سیاه قلم مشهد پرطرفدار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۱۷۰

در حال حاضر استفاده از مقوا در کنار کاغذ یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصول در لوازم التحریر می باشد. در بسیاری از مهدکودک ها، مدارس و دانشگاه ها از مقوا به عنوان یک عنصر اصلی جهت چاپ اطلاعات خود استفاده می کنند.

اشتنباخ بهترین مقوا برای استفاده از آبرنگ است زیرا این مقوا خاصیت جذب بسیار بالایی از آب را دارد و همچنین افرادی که سیاه قلم کار می کنند از مقوای اشتنباخ برای کار خود استفاده می کنند. یک کاغذ ضخیم برای نقاشی و کار با گواش آبرنگ، مقوای اشتنباخ است که با درصدهای مختلفی از کتان تهیه می شود و به بازارهای داخلی و خارجی وارد می شود.

صادرات اشتنباخ از ایران به کشورهای دیگر صورت می گیرد اما کیفیت آن به خوبی کشورهای مادر این کالای بسیار پر کاربرد نیست ولی از کیفیت خوبی برخوردار است و می توان بر روی آن حساب کرد.

این مقوا ضخامت زیادی دارد و در برابر آب جاذب می باشد و همانطور که می دانید کاغذهای معمولی و کاغذ گلاسه در برابر آب جاذب نیستند و شل می شوند و بعد از مدتی به کل از بین می روند و کاغذهای اشتنباخ در ابعاد و وزنها و رنگهای متفاوت تولید می شود و از برجسته ترین مشخصات این کاغذها می توان به ضخامت بالا و جنس مرغوب و با کیفیت آن اشاره کرد.

 

مشتریان گرامی برای خرید مقوای اشتنباخ می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و با پر کردن فرم مربوط نسبت به خرید آن اقدام کنید و کارشناسان فروش ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان خواهند گذاشت و این اطمینان را به شما می دهیم که تمام پروسه خرید شما تحت کنترل و نظارت می باشد تا شما مشتریان عزیز خرید امنی را تجربه کنید.

 

مقوا اشتنباخ مشهد

یکی از تولید کنندگان صنعتی در زمینه کاغذ و مقوا در مشهد می باشد که انواع مقواهای کاربردی نظیر اشتنباخ و مقوا فابر نانو را به صورت عمده و گسترده به تولید می رساند و علاوه بر پخش محصولات خود در بازار داخل، حجم بالایی از آنها را به کشورهای همسایه صادر نیز می کند. در مدلهای مختلف مقوا اشتنباخ میزان مشخصی کتان و سایر مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود و یکی از مدلهای این مقوا به صورت روغنی تولید می شود که برای انجام کارهای هنری، برخی از بسته بندیها و برای نقاشیهای رنگ روغن مورد استفاده قرار می گیرند.

مقوای اشتنباخ سیاه قلم مشهد پرطرفدار است

یک مدل دیگر از مقوا اشتنباخ مشهد که امروزه کمتر تولید می شود مقوا بدون بافت می باشد که مناسب طراحیهای هنری و نقاشیهای آبرنگ و غیره می باشد.

اما پر طرفدار ترین نوع این مقوا که برای کارهای بسیار متنوعی استفاده می شود دارای بافت ریز و غیر اسیدی می باشد که از آن برای تهیه و چاپ انواع سربرگ، بروشور، کارت ویزیت و غیره می باشد که برای کارهای هنری مختلف و نقاشی با آبرنگ و گواش نیز مناسب می باشد و قابلیت چاپ با پرینترهای لیزری و جوهر افشان را دارد.

مقوا اشتنباخ با توجه به مدل، سایز، تعداد، رنگ، ابعاد و کارکرد از قیمتهای مختلفی برخوردار می باشد و هر کدام از این مقواها دارای قیمت خاص خود می باشند.

 

مقوا اشتنباخ سیاه قلم

می دانید که از مقوا اشتنباخ در طراحی سیاه قلم استفاده می شود و مقوا کاغذی است که از کاغذ معمولی و کاغذ کرافت نازک ضخامت بیشتری دارد و تغییر شکل بسیار کمی در این مقواها اتفاق می افتد و این مقوا در کشور آلمان ابداع و ساخته شده است و در انواع ابعاد، وزنها، و رنگهای سفید، نارنجی، سبز روشن، و قرمز به بازار عرضه می شود.

بر روی مقواهای اشتنباخ می توانید از آبرنگ استفاده کنید زیرا این مقواها جذب آب بسیار بالایی دارند و نمی گذارد آب آبرنگ به مقوا آسیبی بزند و همچنین کاربرد اصلی مقوا اشتنباخ قلم است که افرادی که با سیاه قلم کار می کنند از این مقوا استفاده های بسیار می کنند و این مقوا در رنگها و طرحهای مختلف در بازار وجود دارد و بافت این مقوا بسیار نرم است و به راحتی قلم بر روی آن کشیده می شود و فعالیت با آن بسیار آسان است.

مقوای اشتنباخ سیاه قلم مشهد پرطرفدار است

هر شرکتی در هر جای دنیا برای چاپ تبلیغات خود نیازمند کاغذ یا وسیله ای است که بتواند با آن بروشور چاپ کند و بیشتر کشورها از مقوا اشتنباخ سیاه قلم برای چاپ تبلیغات خود استفاده می کنند و این تبلیغات به گونه ای بر روی مقوای اشتنباخ چاپ می شوند که نظر مخاطب را به خود جلب کند.

ممکن است شما در هنگام خرید مقوای اشتنباخ ویژگیهای یک مقوای اشتنباخ واقعی را ندانید و از ویژگیهای مقوای اشتنباخ اصل می توان به این اشاره کرد که یک طرف مقوای اشتنباخ زبر تر از آن سمت آن است و کلمه ی اشتنباخ را به آلمانی در گوشه مقوای اشتنباخ چاپ کرده اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز