خبرگزاری کار ایران

خرید محصولات لیمون به قیمت روز + تخفیف ویژه

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۵۶۵

 خانه ای را می شناسید که عاری از هر نوع لوازم پلاستیکی باشد؟ خیر هیچ خانه ای وجود ندارد که هیچ گونه وسیله پلاستیکی در آن یافت نشود. به ویژه آشپزخانه ها که همواره دارای محصولات پلاستیکی می باشند. علت این امر این است که محصولات پلاستیکی بسیار پرکاربرد هستند و لازمه ی هر آشپزخانه ای می باشد. با توجه به استفاده مداوم از لوازم پلاستیکی در آشپزخانه می بایست بهترین کیفیت را انتخاب کنید تا طی استفاده مداوم خراب نشود و کیفیت خود را از دست ندهد. یکی از برندهای نام اشنا در زمینه تولید محصولات لیمون می باشد.

لیمون در ابتدا با عنوان صنعت سازان روانه بازار شد و به تدریج به دلیل کیفیت بالا در راستای برندسازی با نام لیمون روانه بازار شد. این برند به دلیل کیفیت بالا در جایگاه ویژه ای میان مشتریان ظروف پلاستیکی قرار گرفته است. تصور بسیاری از افراد این است که محصولات پلاستیکی طول عمر زیادی ندارند اما این فرضیه در مورد محصولات لیمون صدق نمی کند. در محصولات لیمون کیفیت حرف اول را می زند. برای خرید انواع محصولات لیمون شامل سرویس جهیزیه لیمون، سرویس پلاستیکی به صورت فله و ... می توانید به مجموعه دانیال پلاسکو مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

سبد محصولات لیمون شامل چیست؟

خرید محصولات لیمون به قیمت روز + تخفیف ویژه

لیمون بالغ بر 500 محصول را در سبد خود گنجانده است که شما را از هر محصول پلاستیکی دیگری بی نیاز می کند. در تمامی فروشگاه های زنجیره ای معتبر می توانید محصولات لیمون را مشاهده کنید. شاید برای سازنده لیمون کیفیت ارزش بالاتری از کسب درآمد داشته است که محصولاتی با این کیفیت روانه بازار کرده است. برای آشنایی بیشتر با سبد محصولات لیمون با دانیال پلاسکو همراه باشید.

ست جا ادویه ای لیمون

بسیاری از افراد از محصولات پلاستیکی که به سرعت رنگ می گیرند شکایت می کنند. ادویه جزو مورادی است که باعث می شود لوازم شما رنگ بگیرد. اگر محصولی که استفاده می کنید از پلاستیک بی کیفیت ساخته شده باشد سرعت رنگ گرفتن ظرف بسیار بالا می رود. اما شما می توانید با ست جا ادویه ای لیمون به راحتی می توانید از کیفیت بالای محصولات بهره مند شوید. از ویژگی های این سرویس می توان به قابل شستشو بودن آن ها اشاره داشت بنابراین در مناطق شرجی نیز به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. این ظروف با هدف جلوگیری از حالت دفرمگی دارای قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی هستند و در سه ست ۹، ۲۲ و ۳۷ پارچه طراحی و تولید می‌شوند.

ظروف نگهدارنده پلاستیکی لیمون

مشکل گذاشت غذای اضافه در یخچال در همه ی خانه ها وجود دارد. غذا باید در ظرف درب دار داخل یخچال نگهداری شود که بو و طعم آن عوض نشود. از ابتکارات خوب لیمون می توان به همین ظروف درب دار اشاره داست که می توانید مواد غذایی را به مدت طولانی در ون آن نگاه دارید. اطراف درب نیز از نوار سیلیکونی استفاده شده است که از ریخته شدن غذا جلوگیری می کند. این ظرف قابل استفاده درون ماکروفر می باشد و همچنین می توانید آن را با ماشین ظرف شویی بشویید. این سرویس لیمون شامل 8 دسته کلی به شرح زیر می باشد:

۱- ظروف فریزری در ابعاد مختلف از ۶۸۰ میلی لیتر گرفته تا ۵/۴ لیتر

۲- سرویس ظروف فریزری ۶ پارچه مربع و ۶، ۸، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ پارچه مستطیل

۳- ست فریزری ۲ عددی و ۳ عددی

۴- ظروف فریزری چهار خانه تکی، چهار خانه کوچک و بزرگ

۵- اردور خوری مسافرتی

۶- ظرف نگهداری پنیر و زیتون

۷- جایخی در ابعاد کوچک و بزرگ و مدل میله‌ای

۸-جاتخم مرغی دربدار ۶ و ۱۰ عددی و بدون درب ۶ عددی

لوازم مسافرتی لیمون

یکی از دلایلی که باعث شد لیمون با سرعت بالایی در خانه های جای پیدا کند همین لوازم مسافرتی بود. لیمون فکر همه چیز را کرده و در تمامی بخش های خانه نفوذ کرده است. لیمون در مسافرت نیز همراه شما خواهد بود. با داشتن یک سرویس مسافرتی لیمون دیگر نگران ظرف و ظروف همراه خود در مسافرت نخواهید بود. ظروفی با کیفیت که در دسته بندی های مختلفی جای داده شده و رنگبندی های مختلفی را نیز دارد. در میان سرویس مسافرتی لیمون اقلام زیر مشاهده می شود. شما عزیزان می توانید سرویس انتخابی خود را با تعداد مد نظر از وب سایت دایال پلاسکو سفارش دهید.

سرویس مسافرتی ۸۵ پارچه ۸ نفره شامل: ۸ بشقاب کوچک، ۸ بشقاب بزرگ، ۸ بشقاب گود، ۳ عدد ظرف دربدار چهار قفل در ابعاد گوناگون، ۸ عدد قاشق، ۸ عددد چنگال، ۸ عدد چاقو، ۱ عدد قاشق بزرگ، ۱ عدد کفگیر، ۸ عدد لیوان، ۸ عدد کاسه، ۳ عدد سبد، ۱ عدد بطری دربدار برای آبلیمو و روغن، ۲ عدد نمکدان دو قلو، ۱ عدد سینی و در نهایت ۱ عدد باکس بزرگ دسته دار جهت حمل اقلام نامبرده.

ست آبکش و لگن

از دیگر محصولات لیمون می توان به ست های آبکش و لگن در سایزهای مختلف اشاره داشت که مورد نیاز هر خانه ای می باشد. ست های آبکش  و لگن دارای ابعاد مختلفی هستند و می توانید از کوچکترین مدل تا بزرگترین آن ها را تهیه کنید و استفاده کنید. این ست ها در دو مدل گرد و مربعی عرضه می شوند که از نظر کیفیت یکسان هستند.

بانکه درب دار و شیشه های لیمون

لیمون تنها در زمینه ظروف پلاستیکی فعالیت نمی کند و شیشه های درب دار را نیز ارائه کرده است. این محصول در ابعاد مختلفی عرضه می شود که می توانید ست مورد نظر خود را سفارش دهید. شیشه های لیمون دارای کیفیت درجه یک می باشند و به هیچ وجه به مرور زمان کدر نمی شوند. این ظروف دارای نوار سیلیکونی جهت جلوگیری از عبور هوا و محفظت مواد غذایی در برابر باکتری و جلوگیری از جدب و انتشار بوی نامطوبع هستند. همچنین از این ظروف می توانید در مایکرویو، یخچال و فریزر استفاده کنید.

خرید محصولات لیمون با تخفیف

یکی از فروشگاه های همواره تخفیف ظروف پلاستیکی مجموعه دانیال پلاسکو می باشد که با طراحی سایت خود علاوه بر برند لیمون دیگر برندها را نیز عرضه می کند. شما عزیزان می توانید محصول مورد نظر خود را در وب سایت دانیال پلاسکو سفارش دهید و آن را درب منطل دریاف کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز