خبرگزاری کار ایران

12 کانالی آموزش زبان انگلیسی یوتیوب که باید در آنها مشترک شوید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۴۸۰

یکی از بهترین روشهای آموزش زبان انگلیسی دنبال کردن کانالهای آموزش زبان انگلیسی یوتیوب می باشد.

یادگیری زبان انگلیسی همراه با فیلم یکی از بهترین راهکارها برای افزایش مهارت‌های شنیداری شما در زبان انگلیسی می‌باشد. یکی از بهترین منابع برای دنبال کردن فیلم‌های زبان اصلی انگلیسی کانال‌های آموزش زبان در یوتیوب می‌باشد. همچنین اگر زمان کمی دارید و می‌خواهید سریع تر مدرک زبان خود را دریافت نمایید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در کلاس انگلیسی در یک آموزشگاه زبان انگلیسی  معتبر ثبت نام نمایید. آموزشگاه زبان‌های خارجه ملل یکی از بهترین مارکز آموزشی زبان‌های زنده دنیاست که در کنار اساتید برجسته کشوری اقدام به ارائه خدمات آموزشی پرداخته است.

 

چرا باید زبان انگلیسی را با یوتیوب یاد بگیرم؟

  • ممکن است از قبل کتاب یا درس‌های کلاسی داشته باشید، اما داشتن منابع متنوع می‌تواند یادگیری را تقویت کند.
  • هر زمان که لازم بود می‌توانید ویدیوهای انگلیسی YouTube را متوقف کرده و به عقب برگردانید.
  • بسیاری از ویدیوها به شما اجازه می‌دهند دهان گوینده را ببینید. به این ترتیب می‌توانید بهتر درک کنید که چگونه دهان آنها برای ایجاد صداهای مختلف انگلیسی حرکت می‌کند.
  • یکی از بهترین دلایل برای یادگیری زبان انگلیسی در یوتیوب این است که بیشتر درس‌ها کوتاه هستند، اما اطلاعات زیادی را به روش‌های قابل درک منتقل می‌کنند. هیچ دلیلی برای از دست دادن تمرکز وجود ندارد. با غوطه ور شدن در یک درس کوتاه در روز، به زودی متوجه تفاوت در توانایی خود در مکالمه زبان انگلیسی خواهید شد.

چه کودک، نوجوان یا بزرگسال، مبتدی ، متوسط ​​یا پیشرفته باشید، YouTube ویدیوها و کانال‌های یادگیری انگلیسی زیادی دارد که به صورت رایگان در دسترس هستند. امیدوارم از مواردی که در اینجا بیان داده شده است لذت ببرید!

 

1. انگلیسی را با Misterduncan یاد بگیرید.

این مورد، یکی از محبوب‌ترین کانال‌های یوتیوب برای ویدیوهای یادگیری زبان انگلیسی است. میستردانکن به موضوع خود علاقه زیادی دارد. او در مورد انگلیسی هیجان زده است و شما می‌توانید آن را در این ویدیوها احساس کنید. او اغلب از طنز برای کمک به یادگیری شما استفاده می‌کند. Misterduncan انگلیسی را به صورت رایگان به دنیا آموزش می‌دهد و از سال 2006 یک کانال در YouTube دارد. درس‌های زیادی در مورد موضوعاتی مانند حواس، زبان عامیانه، اخبار، مد و پول وجود دارد. تماشای آنها آسان است و به جای گرامر در مورد نحوه مکالمه صحیح هستند.

 

2. FluentU انگلیسی

کانال انگلیسی FluentU انواع ویدیوها را برای زبان آموزان دارد. در این ویدئوها، زبان آموزان می‌توانند با تمرکز بر یک فعالیت خاص مانند تماشای برنامه‌های تلویزیونی، گوش دادن به پادکست ها، تماشای اخبار یا تماشای فیلم‌های کلاسیک آمریکایی، گزینه هایی را برای مطالعه زبان انگلیسی ببینند. برای مثال، یک نوع ویدیو، مربی یک تریلر فیلم را می‌گیرد و آن را تجزیه می‌کند.

 

3. انگلیسی را با EnglishClass101.com یاد بگیرید.

این درس‌های ویدیویی جالب که برای یادگیری سریع زبان انگلیسی طراحی شده اند، بسیاری از جنبه‌های فرهنگ آمریکایی و بریتانیایی را پوشش می‌دهند. بنابراین می‌توانید با یادگیری زبان آنها اطلاعات بیشتری در مورد کشورها پیدا کنید. اگر ویدیوهای آنها را دوست دارید، چیزهای بیشتری می‌توانید از EnglishClass101 توسط Innovative Language یاد بگیرید. این کانال در واقع یک برنامه یادگیری کامل انگلیسی با بیش از 1000 درس ویدیویی و صوتی زبان انگلیسی است.

 

4. real english

Real English یکی از بهترین کانال‌های YouTube برای مبتدیان زبان انگلیسی است و دارای کتابخانه بزرگی از درس‌های رایگان است. هر کدام شامل دو ویدیو، یکی با زیرنویس و بدون زیر نویس و تعدادی تمرین است.

 

5. با BBC انگلیسی یاد بگیرید

در یکی از مشهورترین شرکت‌های پخش جهان (شرکت پخش بریتانیا) مجموعه ای از درس‌های رایگان زبان انگلیسی ارائه می‌شود. آنها در قالب‌های مختلفی مانند موقعیت‌های واقعی زندگی، کارتون‌ها و مصاحبه‌ها هستند. همچنین مجموعه بسیار جالبی از ویدیوها برای کلماتی که در اخبار خواهید شنید وجود دارد. ویدیوها کوتاه اما پر از اطلاعات بسیار خوب هستند.

 

6. British Council: Learn English Kids

آهنگ‌ها یکی از لذت بخش‌ترین و موثرترین راه‌ها برای یادگیری یک زبان جدید هستند. ملودی‌ها و ریتم‌های آنها به ایجاد خاطرات قوی کمک می‌کند. هم کودکان و هم بزرگسالانی که در حال یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم هستند، می‌توانند از گوش دادن و آواز خواندن همراه با قافیه‌های مهد کودک (آهنگ‌های سنتی کودکان) بهره ببرند، زیرا به بهبود حافظه و مهارت‌های یادآوری کمک می‌کنند.

 

7. Business English Pod

Business English Pod درس‌های واضح و کامل را در مورد موضوعاتی مانند مدیریت زنجیره تامین، امور مالی/اقتصادی و قانون قرارداد پوشش داده است.

 

8. VOA آموزش زبان انگلیسی

صدای آمریکا چیزی کمی متفاوت است. این کانال گزارش‌های خبری زیرنویس را ارائه می‌دهد که با سرعت کمتر از حد معمول خوانده می‌شوند. این مسئله به بیننده فرصت می‌دهد تا هر کلمه را به وضوح بشنود و شکل دهان گوینده را هنگام خواندن فیلمنامه ببیند.

9. JenniferESL

English with Jennifer مجموعه ای غنی از صدها ویدیو است که در لیست‌های پخش آسان برای استفاده گروه بندی شده اند. درس هایی برای مبتدیان، درس هایی برای بهبود نوشتن شما به زبان انگلیسی، درس هایی در مورد گرامر و بسیاری موارد دیگر وجود دارد.

چیزی که آنها را به عنوان یک برش بالاتر از بقیه مشخص می‌کند، ارائه تازه و ساده و تمرکز ویژه بر تلفظ است. هیچ فیلمنامه و هیچ بازیگری وجود ندارد، فقط به زبان انگلیسی واقعی و طبیعی صحبت می‌کنند. به طور مشترک با بسیاری از کانال‌های یادگیری زبان دیگر، تعامل نیز وجود دارد.

 

10.  Britlish

Britlish رویکردی متفاوت با بسیاری از کانال‌های یادگیری زبان دارد. تمرکز بر یادگیری در مورد چیزهای جالبی است که ممکن است با آنها روبرو شوید. به عنوان مثال، دروسی در مورد واژگانی که در فرودگاه نیاز دارید، خزنده خزنده (حشرات) و انواع آلات موسیقی وجود دارد.

 

11. EF podEnglish

آموزش زبان انگلیسی با YouTube با EF podEnglish بسیار ساده تر است. طیف وسیعی از موضوعات نیز در این کانال وجود دارد. شامل خانواده ها، حیوانات خانگی، مسیرها، آب و هوا، فیلم‌ها و فناوری است. برخی از درس‌ها از طنز برای رساندن نکات استفاده می‌کنند. این‌ها نکات خوش‌آمدگویی هستند که یادگیری را آسان‌تر می‌کنند و تضمین می‌کنند که کلمات جدید حفظ می‌شوند.

 

12. Learn American English

ویدیوهای این کانال برای کمک به یادگیری سریع انگلیسی و شامل عامیانه واقعی آمریکایی، اصطلاحات و افعال عبارتی طراحی شده است. این کانال مقدمه خوبی برای کلمات رایج آمریکایی است که با همتایان انگلیسی خود متفاوت است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز