خبرگزاری کار ایران

چرا باید زبان انگلیسی را بیاموزیم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۹۵۸

در جهان امروز مزایای زیادی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد. شما به هر طریقی که بخواهید مهاجرت کنید برای زندگی راحت و آسوده در کنار افراد دیگر باید بتوانید از طریق زبان مادری با آنها ارتباط برقرار نمایید. به همین جهت ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه خود در یک آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر ثبت نام نمایید.

آموزشگاه زبانهای خارجه ملل یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در تهران است که علاوه بر آموزش زبان انگلیسی اقدام به آموزش تمامی زبانهای زنده دنیا در ایران و خارج از کشور نموده است. از مزایای این آموزشگاه زبان می‌توان به حضور اساتید حرفه‌ای و مجرب اشاره نمود.

در حال حاضر حدود 1.5 میلیارد انگلیسی زبان در سراسر جهان وجود دارد که یک پنجم کل جمعیت جهان را تشکیل می‌دهد. انگلیسی در برخی از کشورهای با نفوذ اقتصادی و فرهنگی و در طول قرن‌ها در دانشگاه‌ها، پزشکی، علم، فناوری و حقوق به زبان اصلی تبدیل شده است. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم یادگیری زبان انگلیسی را به عنوان راهی برای بهبود زندگی و فرصت‌های موجود و همچنین تمرین مغز خود انتخاب می‌کنند.

 

بهبود و گسترش فرصت‌های شغلی

به عنوان زبان اصلی ارتباطات در سراسر جهان، مهارت در زبان انگلیسی یک مهارت بسیار مورد توجه در محیط کار بین المللی است و یکی از مزایای یادگیری زبان انگلیسی این است که فرصت‌های شغلی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

 

از نظر آماری ثابت شده است که متقاضیان کار با تسلط به زبان انگلیسی در رزومه خود، پتانسیل استخدام بیشتری دارند. همچنین به طور گسترده تشخیص داده شده است که افرادی که به زبان دوم تسلط دارند، چه دو زبانه باشند و چه زبان خارجی خوانده باشند، معمولاً می‌توانند حقوق بیشتری (تا 10٪ - 15٪) داشته باشند. شرکت‌های آمریکایی مانند آی‌بی‌ام، مایکروسافت و دیگر پیشگامان فناوری، کسانی بودند که اولین زبان‌های برنامه‌نویسی را اختراع کردند و انگلیسی همچنان پرکاربردترین و در نتیجه مهم‌ترین زبان در دنیای برنامه‌نویسی و کدنویسی است.

 

جهان را با اعتماد به نفس کاوش کنید

همانطور که جهان دوباره در سال 2021 باز می‌شود، سفر و کاوش در جهان بار دیگر در دستور کار بسیاری از مردم قرار خواهد گرفت. علاوه بر کشورهایی که انگلیسی زبان اصلی آنهاست، مانند انگلستان، ایالات متحده، کانادا، نیوزلند و استرالیا، تعداد زیادی از کشورهای مختلف وجود دارند که انگلیسی را نیز به عنوان زبان رسمی معرفی می‌کنند. این کشورها شامل مالزی، سنگاپور، فیجی، کنیا، هنگ کنگ، هند، موریس و فیلیپین هستند.

دانش زبان انگلیسی شما را با ابزارهایی برای سفر و برقراری ارتباط موثرتر در بسیاری از نقاط جهان مجهز می‌کند، که به نوبه خود به شما امکان می‌دهد با اطمینان بیشتری سفر کنید و در مورد کشورها و فرهنگ هایی که بازدید می‌کنید بیشتر بدانید.

 

دسترسی به سیستم‌ها و مؤسسات آموزشی در سطح جهانی

یکی دیگر از دلایل مطالعه زبان انگلیسی، دسترسی شما به برخی از بهترین سیستم‌ها و موسسات آموزشی در جهان است. بسیاری از بهترین دانشگاه‌های جهان یا در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا واقع شده‌اند یا از زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی دوره‌های خود استفاده می‌کنند، بنابراین مهارت‌های انگلیسی در هنگام درخواست بسیار مهم است. اگر می‌خواهید در دانشگاه‌های انگلیسی زبان، از جمله دانشگاه هایی مانند هاروارد، استنفورد، آکسفورد، کمبریج یا MIT تحصیل کنید، پس دستیابی به مهارت انگلیسی ضروری است.

 

معروف به قدرت مغز خود را افزایش دهید !

ثابت شده است که یادگیری زبان دوم یکی از بهترین راه‌ها برای به چالش کشیدن و فعال نگه داشتن مغز شماست. مطالعات نشان داده اند که مغز در حین یادگیری زبان دیگر در فعالیت‌های الکتریکی و حتی ساختار و اندازه تغییراتی ایجاد می‌کند. تغییراتی که هنگام یادگیری هر نوع کار یا مهارت دیگری رخ نمی‌دهد.

 

مهارت‌های ارتباطی را بهبود بخشید

هنگامی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد می‌گیرید، روش‌های جدیدی برای تفکر و بیان مسائل چه به صورت شفاهی و چه از طریق کلام نوشتاری یاد می‌گیرید. یادگیری چندین زبان می‌تواند به شما کمک کند تا در هر زبانی با وضوح بیشتری ارتباط برقرار کنید، زیرا در مورد نحوه کار خود زبان و نحوه استفاده از آن برای برقراری ارتباط با دیگران در انواع محیط‌های اجتماعی، آموزشی و حرفه‌ای بیشتر می‌آموزید.

 

 

 اعتماد به نفس خود را افزایش دهید

بدون توجه به انگیزه شما برای یادگیری، توانایی صحبت کردن به یک زبان خارجی یک مهارت مورد توجه و تحسین برانگیز است. بنابراین، مزیت نهایی آموزش زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری، غرور و اعتماد به نفسی است که با دانستن مهارت‌های زبانی شما به وجود می‌آید که می‌تواند به شما در کار و سفر در نقاط مختلف جهان و برقراری ارتباط با مردم از انواع فرهنگ‌ها کمک کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز