خبرگزاری کار ایران

مرکز ارائه دام بهداشتی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۴۶۵

دام زنده از ملزومات زندگی بشر از گذشته تا به امروزه محسوب می‌شود. این حیوانات تاثیر و نقش اساسی در پیشرفت و تکامل انسان ها داشته‌اند و هم اکنون نیز بسیاری از انواع محصولات و مواد اولیه از این حیوانات تهیه می‌شود. نه تنها در بخش صنایع غذایی و لبنیات، از این دام زنده استفاده می‌شود، بلکه در صنایع مختلف مانند نساجی، پزشکی، داروسازی، لوازم بهداشتی و آرایشی، چرمسازی، تولید پوشاک و ... نیز کاربرد دارند.

 

 

دامداران و یا سایر مشتریان برای اهداف مختلفی اقدام به خرید و فروش دام می‌انجامند. برخی از آنها قصد پرواربندی دام دارند، برخی دیگر تصمیم دارند با نگهداری و پروش دام از محصولات لبنی آنها استفاده کنند و ... . به طور کلی فرقی نمی‌کند که قصد و هدف شما از خرید دام چی باشد، با اینحال شما باید خرید خود را از مراکز معتبر و بهداشتی انجام دهید. تنها از این طریق می‌توانید مطمئن باشید که دامی که تهیه کرده‌اید سالم و بدون هرگونه بیماری است.

 

خرید دام تازه از مراکز معتبر

در سطح شهر و شهرستان ها، مراکز و مجموعه های مختلفی هستند که به عرضه، خرید و فروش دام زنده می‌پردازند. اما آیا می‌توان مطمئن بود که تمامی این مراکز معتبر و بهداشتی هستند؟ مسلماً که خیر؛ همچنین به دلیل محدودیت زمان، مکان و هزینه، نمیتوان تمامی این مراکز را برای خرید دام زنده امتحان کرد.

با اینحال شما نباید پیدا کردن مرکز معتبر عرضه دام بهداشتی را به هیچ عنوان پشت گوش بندازید. خرید دام مریض و بیمار چیزی جز ضرر و دردسر برای شما ندارد و میتواند مشکلات مختلفی را برای شما بوجود آورد.

مرکز ارائه دام بهداشتی در تهران

اگر میخواهید از گوشت دام برای مصارف غذایی استفاده کنید، باید به شما بگوییم که در میان انسان و دام بیماری های مشترک بسیاری است. از جمله این بیماری ها میتوان به تب مالت، سالک، هاری و ... اشاره کرد. اگر دام بیمار باشد، بیماری به راحتی می‌تواند به مصرف کننده منتقل شود.

تنها با خرید دام زنده از مجموعه های معتبر و بهداشتی میتوانید از سلامت دام خود مطمئن باشید. این مجموعه ها به بهداشت و سلامت دام بسیار اهمیت می‌دهند و همواره سعی می‌کنند محل نگهداری دام را تمیز نگه دارند و مواد غذایی مقوی و کافی به دام برسانند.

مجموعه دام آذربایجان از جمله عرضه کنندگان دامی می‌باشد که اهمیت زیادی نسبت به این موضوع قائل است و همواره در تلاش است تا از بهترین و جدیدترین تجهیزات ممکن در مجموعه خود استفاده کند. همچنین در این مجموعه متخصصان و دامپزشکانی وجود دارد که به طور پیوسته سلامت دام ها را چه پیش از ذبح و چه پس از آن بررسی می‌‌کنند تا از گسترش بیماری و همچیننی عرضه دام بیمار جلوگیری نمایند.

 

 

تهیه گوسفند زنده

در میان انواع دام زنده، گوسفند بیشترین مصرف و کاربرد را توسط انسان دارند. از این حیوان در صنایع غذایی گرفته تا صنایع بهداشتی استفاده می‌شود. به طوری که یکی از ترکیبات اساسی در ساخت انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، چربی است. همچنین فضولات گوسفند زنده یکی از بهترین انواع کود برای کشاورزی محسوب می‌شود. و یا اینکه از روده این دام برای تولید نخ بخیه در پزشکی استفاده می‌شود.

مرکز ارائه دام بهداشتی در تهران

خرید و فروش این حیوان در برخی از مناسبت های سال مانند عید غدیر و عید قربان به اوج خود می‌رسد. افزایش تقاضای بازار باعث می‌شود که برخی از سوءاستفاده‌گران و کلاهبرداران فرصت را غنیمت بشمارند و دام مریض و یا لاغر را به مشتری بفروشند.

تشخیص دام بیمار تا حدودی راحت است. این گونه دام ها توان و انرژی لازم برای کوچکترین فعالیت های خود ندارند و غالبا از بدن نحیف و لاغرتری نسبت به سایر دام ها برخودار هستند. همچنین این افراد سوء استفاده گر بوسیله ترفندهایی، مانند مصرف بیش از حد آب، حجم و وزن دام را بیشتر می‌کنند تا در هنگام فروش براساس وزن گوسفند بتوانند مبلغ بیشتری دریافت کنند.

وزن چنین دام هایی کاملاً کاذب است و بخاطر گوشت و عضله های آنها نیست. بلکه این وزن بخاطر مصرف بیش از حد آب است که بوجود آمده است.

 

عرضه دام بهداشتی

همانطور که اشاره مراکز مختلفی به عرضه دام می‌پردازند. با اینحال برای هر نوع هدفی که قصد خرید دام را دارید، باید دام زنده موردنظرتان را تنها از مراکز عرضه دام بهداشتی تهیه کنید. دام به حیوانات چارپای اهلی یا احشام گفته می‌شود که در دامداری ها و مزارع برای مصرف خوراکی و پوشاکی و کمک در کار، پرورش داده می‌شوند.

باتوجه به آنکه تغذیه و محل نگهداری دام ها در میزان سلامت و قوای دام بسیار تاثیر گذار است، این مراکز همواره سعی می‌کنند از مواد غذایی مفید همراه با مکمل های غذایی در خوراک دام استفاده کنند.

مرکز ارائه دام بهداشتی در تهران

همچنین محل نگهداری آنها را چه از نظر بهداشتی و چه از نظر دمایی، با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در بهترین حالت خود نگه دارند تا دام بتواند بازدهی بیشتری را داشته باشد.

مجموعه دام آذربایجان با چندین سال سابقه حرفه و درخشان در زمینه عرضه انواع دام زنده مانند گوسفند، گاو، گوساله، بز، بره و ...  توانسته به یکی از معتبرترین مجموعه نه تنها در تهران بلاکه در کل ایران محسوب شود. این مجموعه با داشتن تیم مجرب همراه با دامپزشکان متخصص و با استفاده از تجهیزات روز دنیا همواره در تلاش است سلامت و عملکرد کیفی دام را حفظ کند.

شما میتوانید با خیال آسوده دام موردنظرتان را از این مجموعه خریداری کنید و سالم بون گوشت آن مطئن باشید. دام آذربایجان همواره در تلاش است بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در قبال درصد بسیار ناچیزی انجام دهد. تعرفه های این مجموعه همگی براساس قیمت اتحادیه می‌باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز