خبرگزاری کار ایران

خرید اینترنتی گوسفند زنده همراه با قصاب و حمل رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۱۵۷

همانطور که می دانیم گوشت گوسفند دارای موادغذایی مقوی و سرشار از مواد مغذی، کالری و ویتامین های مختلف است که برای سلامتی بدن و جلوگیری از بیماری ها ضروری می باشد و در این میان خرید گوشت تازه گوسفند نیز یکی از موارد ضروری است که در تامین این مورد موثرمی باشد.

افراد برای خرید گوسفند زنده به حاشیه شهرها می روند که علاوه بر اتلاف وقت، ممکن است خطرات زیادی هم برای آن ها داشته باشد. امروزه و با پیشرفت اینترنت و تکنولوژی این خرید هم مانند سایر خریدها می تواند به صورت اینترنتی باشد و دیگر نیازی نیست خریداران گوسفند زنده به حاشیه شهرها بروند زیرا علاوه بر زمان زیادی که از فرد خواهد گرفت باید چندین روز درگیر باشند که آیا از مرکز معتبری خرید کرده اید و آیا دام زنده معتبری می باشد یا خیر؟

آگهی های بسیاری در اینترنت  در زمینه فروش گوسفند موجود می باشد که افراد بدون اطلاع از آن اقدام به خرید می کنند ولی این آگاهی را ندارند که ممکن است دام مرغوبی را در اختیار آن ها نگذارند و گوسفندان با خوردن آب و نمک وزن زیادی را داشته باشند.

از کجا می توانیم گوسفند زنده و مرغوب خریداری نماییم؟

قربانی کردن گوسفند زنده یا خروس به دلیل اعتقاداتی که افراد دارند مانند برآورده شدن نذر، انجام دادن مراسم گوناگون و یا حتی مصرف شخصی برای مصرف گوشت دارند، انجام می پذیرد.

قطعا اولین سوالی که برای افراد برای خرید گوسفند زنده و یا خروس زنده پیش می آید این است که از کجا بفهمیم که دام چه کیفیتی دارد و آیا جایی که از آن دام را خریداری کرده ایم مکان مورد اعتمادی می باشد یا خیر؟

خرید و فروش گوسفند زنده بسیار زیاد است ولی جایی که مرغوب باشد و بتوان به آن اعتماد نمود بسیار کم است. انواع و اقسام آگهی های اینترنتی که در این زمینه می باشد گواه این موضوع می باشد. بنابراین می توانید با کمی جستجو سایتی را انتخاب نمایید که بتواند به راحتی خرید را انجام نمایید.

علاوه بر گوسفند زنده می توان گوساله، مرغ یا خروس را هم انتخاب کرد و از جایی که دارای سابقه فروش می باشد خرید و درب منزل تحویل گرفت.

مزایای خرید اینترنتی گوسفنده زنده چیست؟

برای بسیاری از افراد اینکه خرید گوسفند زنده از اینترنت دارای چه مزایایی می باشد سوال می باشد . مزایای خرید اینترنتی گوسفند زنده بسیار زیاد می باشد که در ادامه بخشی از آن ها را معرفی می نماییم تا افراد آگاهی داشته باشند و بتوانند راحت خرید خود را با اطمینان انجام نمایند.

⦁ قیمت ها بر اساس نرخ کشتارگاه و به نرخ روزمی باشد.

⦁ خرید گوسفند زنده بدون واسطه و مستقیم بوده و راحت به دست خریداران می رسد.

⦁ در خرید دام زنده شما می توانید به راحتی موارد بسیاری را انتخاب نمایید.

⦁ به راحتی و با هر وزنی می توان خرید را از سایت معتبر خریداری نمود.

⦁ خرید گوسفند زنده به صورت مستقیم و تازه می باشد.

خرید اینترنتی گوسفند زنده همراه با قصاب و حمل رایگان

گوسفند زنده با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم اینترنتی شدن خرید و فروش دام های زنده باعث این شده است که افراد نیازی به خریدهای حضوری نداشته باشند و به راحتی و در اسرع وقت در مکان خود دام را تحویل بگیرند. 

در این بین افراد زیادی وجود دارند که از این موضوع کلاهبرداری می کنند و می توانند از افراد و خریداران دام زنده سواستفاده نمایند.

گروه لایو شیپ با سابقه طولانی و درخشان در خرید اینترنتی دام زنده توانسته است کمک شایانی به افرادی نماید که به خریدهای اینترنتی اعتماد نمی کنند.

این سایت با حذف واسطه ها توانسته است قدمی بزرگی در ارائه خدمات به مشتریان بنماید.

شما مشتری گرامی می توانید با خیالی آسوده خرید خود را که شامل خرید گوساله، گوسفند زنده و مرغ یا خروس زنده می باشد از سایت لایو شیپ انجام نمایید. این سایت درصدد می باشد که دام های خود را با قیمتی پایین تر از قیمت سایرین و با قیمت مصوب اتحادیه ارائه دهد. 

لایو شیپ دارای مجوز از شهرداری می باشد و از دام های جوان و قوی استفاده می کند که دارای گوشتی خالص می باشند.

تماس جهت دریافت قیمت گوسفند زنده و مشاوره 09122005029(کلیک جهت تماس) آقای آرین- گروه گوسفند زنده

چرا خرید از گوسفند زنده  لایو شیپ پیشنهاد می شود؟

با توضیحاتی که در ابتدای مطلب دادیم شاید این سوال برای مشتریان عزیز پیش بیاید که چرا باید از گروه لایو شیپ خرید نماییم؟ محاسن خرید این سایت به نسبت سایر سایت های خرید آنلاین چیست؟ در ادامه خواهیم گفت که مزایای خرید از گوسفند زنده لایو شیپ چه می باشد؟

⦁ گوسفندان لایو شیپ به صورت ارگانیک رشد کرده و با تغذیه طبیعی توانسته است مزه بهتری از گوشت و طعم و مزه را خریداران ارائه نماید.

⦁ گوسفندان پرورش یافته در گروه لایو شیپ همگی جوان بوده و هیچ گوسفند پیری به خریداران ارائه نخواهد شد.

⦁ دام به صورت رایگان به مشتری ارائه می شود.

⦁ باسکول در زمان تحویل دام جهت وزن کردن دقیق دام ارائه می گردد.

⦁ دام با شکم خالی در زمان وزن فروخته می شود.

⦁ گروه لایو شیو دارای مجوز از شهرداری و همچنین اتحادیه گوشت گوسفندی می باشد که از مراکز معتبر در شهرداری محسوب می گردد.

⦁ هیچ هزینه اضافی بابت قصابی و سایر موارد گرفته نخواهد شد.

⦁ جهت خرید حضوری آدرس دقیق داده خواهد شد.

گروه گوسفنده زنده لایوشیپ به صورت شبانه روزی و در هر کجای تهران می تواند به خریداران خدمات ارائه نماید. جهت خرید گوسفند زنده ،گوساله و یا خروس زنده  فقط کافی است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا تیم گوسفند زنده اقدام به ارسال هر نوع دام زنده به همراه قصاب و باسکول جهت ارائه وزن دقیق در مکان مورد نظر شما بنمایند.

livesheep.com

22302030

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز