خبرگزاری کار ایران

خدمات پنچرگیری سیار شیراز به صورت آنلاین

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۵۳۸

پنچر شدن لاستیک خودرو ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد. پنچرگیری سیار شیراز با ارائه خدمات در محل به تعمیر و تعویض لاستیک شما خواهد پرداخت.

تعمیر پنچری لاستیک - پنچرگیری سیار شیراز را رزرو کنید

وقتی ناگهان خودرو شما پنچر می‌شود، سوالاتی وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود. آیا لاستیک قابل تعمیر است؟ آیا نیاز به تعویض خواهد داشت؟ آیا جایی وجود دارد که بتواند یک تعمیر سریع لاستیک در نزدیکی من انجام دهد؟

با شیراز مکانیک تماس بگیرید. تماس با امداد خودرو پنچرگیری سیار شیراز ساده ترین و مطمئن ترین راه برای دریافت پاسخ است. تیم متخصص مکانیک سیار شیراز می‌تواند برای تعمیر و پنچرگیری خودرو به خانه یا محل کار شما مراجعه کند.

با حضور در محل شما ، دوباره شما را به سرعت، کارآمد و مقرون به صرفه به جاده باز می گردانیم. در مورد خدمات پنچرگیری سیار شیراز و تعویض لاستیک در زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خدمات تعمیر پنچرگیری لاستیک ما شامل چه مواردی است؟

خدمات تعمیر پنچرگیری شبانه روزی شیراز با یک ارزیابی دقیق و کارشناسی شروع می شود. پس از بررسی آسیب تایر، فشار و وضعیت کلی، تکنسین های ما به سرعت تعیین می کنند که آیا می توانیم با خیال راحت آن را تعمیر کنیم یا خیر. اگر قابل تعمیر نباشد، نیاز به تعویض تایر است. در این صورت، هزینه تعمیر پنچری را با کاهش قیمت لاستیک جدید، بازپرداخت خواهیم کرد.

تعمیر پنجر لاستیک خودرو چه مواقعی امکان پذیر است؟

سوراخ های ناشی از زخم ورودی در آج لاستیک قابل تعمیر هستند. در حالی که سوراخ لاستیک صاف است و با لاستیک سوراخ شده رانندگی نکرده اید، احتمال زیادی وجود دارد که بتوان آن را تعمیر کرد.

به طور کلی، تکنسین های پنچرگیری سیار شیراز در صورتی میتوانند به تعمیر لاستیک بپردازند که:

-         پنچری در سه چهارم وسط آج لاستیک و از لبه ها فاصله دارد.

-         عمق آج حداقل 1.6 میلی متر یا بیشتر از آن است.

-         هیچ سوراخ ترمیم شده دیگری در همان ناحیه آج وجود ندارد.

در صورتی قابل تعمیر نیست، اگر:

-         دیواره جانبی یا آج بیرونی آسیب دیده است.

-         عمق آج کمتر از 1.6 میلی متر است. رانندگی با لاستیک هایی با عمق کمتر از حداقل آج غیرقانونی است و تکنسین های ما چنین لاستیکی را تعمیر نمی کنند.

-         آج لاستیک فرسوده شده یا لاستیک کهنه و ترک خورده است.

-         لاستیک پس از پنچر شدن به کار افتاده و باعث آسیب بیشتر شده است.

هزینه پنچرگیری سیار شیراز چقدر است؟

قیمت پنچرگیری سیار به عوامل متعددی بستگی دارد. هزینه انجام تعمیرات پنچرگیری توسط تکنسین های ما با توجه به نوع خودرو، نوع لاستیک، اندازه، تعداد لاستیک و غیره می تواند متفاوت باشد. در صورتی که لاستیک قابل تعمیر باشد، آن را تعمیر خواهیم کرد. اگر بازرسی نشان داد که تایر آسیب دیده غیرقابل تعمیر است، می‌توانیم آن را تعویض کنیم.

خدمات پنچرگیری سیار شیراز به صورت آنلاین

نحوه رزرو تعمیرات پنچرگیری در شیراز

نوبت های تعمیر پنچرگیری در محل شیراز به صورت آنلاین یا تلفنی (09016444764 - 09034905078) رزرو می شود. هنگام رزرو آنلاین، برای شروع به سادگی ثبت نام خودرو و کدپستی خود را وارد کنید. تیم های تلفن همراه ما شهر شیراز و حومه را پوشش می دهند، بنابراین برای رزرو تعمیر پنچر در خانه یا محل کار خود مشکلی ندارید.

آیا نیاز به پنچرگیری لاستیک خودرو اضطراری دارید؟

گاهی اوقات ممکن است نیاز به پنچرگیری فوری داشته باشید. پنچرگیری ۲۴ ساعته شیراز در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر خواهد شد.بنابراین، اگر به تعمیر ترکیدگی لاستیک خود در 24 ساعت آینده نیاز دارید، ما می‌توانیم آن را با توجه به در دسترس بودن ترتیب دهیم. هر چه زودتر اسلات خود را رزرو کنید، بهتر است. تیم‌های ما 7 روز در هفته، از 8 صبح تا 23 شب کار می‌کنند، و برای به حداقل رساندن انتظار به شما فرصت رزرو دو ساعته می‌دهیم.

چرا شیراز مکانیک را انتخاب کنید؟

  •   پشتیبانی پنچرگیری سیار شیراز،  7  روز هفته از ساعت 8 صبح تا 11 شب آماده تماس هست.
  •       ما تمامی محله های شهر شیراز و حومه را پوشش می دهیم. بنابراین، اگر خدمات تعمیر در محل  پنچرگیری در شیراز ما را انتخاب کنید، احتمال زیادی وجود دارد که از قبل تکنسین هایی را در نزدیکی خود داشته باشید.
  •        با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی کووید، فرآیند تعمیر پنچری و تعویض لاستیک ما از نظر اجتماعی فاصله گرفته است، از جمله پرداخت بدون تماس - با اطمینان کامل رزرو کنید.
  •      تکنسین های پنچرگیری سیار شیراز متخصص لاستیک هستند و می دانند وسیله نقلیه شما به چه چیزی نیاز دارد. اگر نمی‌توانیم تعمیر کنیم و به لاستیک‌های جدید نیاز دارید، بیش از 10000 نوع لاستیک را در اختیار داریم، بنابراین لاستیک‌هایی را داریم که ماشین یا ون نیاز دارند. در صورت نیاز به لاستیک های ارزان قیمت تحت پوشش هستند. ما تایرهای تخصصی نیز داریم، مانند مدل‌های زمستانی، تابستانی، آفرود و تمام فصل‌ها.

خدمات پنچرگیری سیار شیراز به صورت آنلاین

خدمات اضافی تا زمانی که شیراز مکانیک با شما هست

وسیله نقلیه شما ممکن است به چیزی بیش از پنچرگیری نیاز داشته باشد، پس چرا از داشتن یک تکنسین پنچرگیری سیار شیراز نهایت استفاده را نکنید؟ قرار خود را رزرو کنید، و یک منوی بازشو خواهید دید که از شما دعوت می‌کند تا خدمات دیگر را نیز رزرو کنید:

  •      تعویض لاستیک: در صورت نیاز به لاستیک های جدید، لاستیک های خود را به صورت آنلاین انتخاب کنید.
  •        سیستم کنترل فشار باد لاستیک: TPMS وسیله نقلیه شما در صورتی که لاستیک دارای فشار کم باشد به شما هشدار می دهد. تورم ناشناخته می تواند منجر به آسیب شود، بنابراین ما بررسی می کنیم که فشار باد لاستیک شما صحیح است و سیستم شما همانطور که باید کار می کند.

گزینه پنچرگیری سیار شیراز را انتخاب کنید. از شما می خواهیم جزئیات و مکان خودروی خود را وارد کنید. سپس تاریخ و زمان را انتخاب کنید. رزرو قرار ملاقات انتظار را به حداقل می رساند. تکنسین ها 7 روز در هفته، از ساعت 8 صبح تا 11 شب در دسترس هستند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز