خبرگزاری کار ایران

صندلی های گیمینگ برای افراد چاق را شکار کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۷۶۲

یکی از دغدغه‌های گیمرهای چاق و قدبلند تهیه صندلی مناسب و باکیفیت است؛ چراکه معمولا صندلی‌های گیمینگ‌ مناسب برای افراد قد کوتاه و لاغر است. و برای افراد سنگین وزن به اندازه کافی بزرگ و استاندارد نیستند. گلدچوب به عنوان یکی از عرضه‌کننده‌های صندلی های گیمینگ و میز و صندلی‌های اداری، صندلی های گیمینگ برای افراد چاق را مورد معرفی قرار داده است.

در طراحی صندلی گیمینگ به چه نیازهایی توجه می‌شود؟

صندلی گیمینگ به شکلی طراحی شده است که بتوانید ساعت‌ها بدون احساس خستگی روی آن بنشینید و مشغول بازی شوید.

طراحان صندلی‌های گیمینگ وقت زیادی را برای تحلیل فعالیت گیمرها موقع بازی کردن می‌گذارند تا دریابند آن‌ها چگونه روی صندلی می‌نشینند و چه فعالیت‌های فیزیکی دارند؛ یا هنگام بازی در مواقع استرس‌زا بر اساس هیجان چه ضرباتی به صندلی وارد می‌شود. طراحان صندلی‌های گیمینگ به این موضوعات می اندیشند که بتوانند تمام نیازهای یک گیمر را برطرف کنند.

صندلی گیمینگ نه تنها برای گیمرها عالی است، بلکه برای افراد دیگر نیز بسیار مناسب است؛ مانند کسانی که دورکاری می‌کنند و مجبور هستند مدت زمان زیادی را در منزل روی صندلی بنشینند یا اشخاصی که می‌خواهند در محیط کار بهره‌وری‌شان را افزایش دهند. یکی دیگر از طرفدارن این مدل صندلی‌ها افراد مبتلا به کمردردهای مزمن یا شدید هستند.

صندلی ‌های گیمینگ مناسب افراد چاق و قد بلند را بشناسید

صندلی‌هایی با پشتی و تکیه‌گاه کوتاه و کفی کم‌عرض با ارتفاع کوتاه از صندلی‌های ترسناک افراد قد بلند و سنگین وزن هستند! به همین دلیل چند صندلی گیمینگ برای کمک به گیمرهای قد بلند و سنگین وزن مناسب معرفی می‌کنیم تا به اندازه بودجه‌ای که دارید، بتوانید بهترین صندلی گیمینگ برای افراد چاق را انتخاب کنید.

 

صندلی DXRacer Tank Series DOH Big And Tall، یکی از محبوب‌ترین صندلی های گیمینگ برای افراد چاق

صندلی های گیمینگ برای افراد چاق را شکار کنید!

اولین پیشنهاد ما، مدل صندلی سری تانک دی ایکس ریسر است. سری صندلی‌های Tank بزرگ و به‌طور خاص طراحی شده است تا مناسب افراد بزرگ‌جثه باشد.

اولین ویژگی این صندلی که نظر دیگران را جلب می‌کند، اندازه بزرگ آن است که بیشتر از 140 سانتی‌متر از زمین ارتفاع دارد و عرض کفی آن نیز بیش از 76 سانتی‌متر است؛ به همین دلیل، این صندلی نسبت به بقیه مدل‌ها وزن بیشتری دارد.

چیزی که قابل توجه است و این مدل را منحصر به فرد کرده است، داشتن مقدار قابل توجهی بالشتک و وجود دو سیلندر هیدرولیک گاز برای تحمل وزن 200 کیلوگرم است.

 

دی ایکس ریسر آبی DxRacer Series Tank OH/TS29/NB، گران و البته باکیفیت!

ویژگی مهم این محصول، داشتن یک قالب آلومینیومی مقاوم و مستحکم است که در قسمت پشت صندلی قرار گرفته است و فریم فلزی صندلی را پایدارتر می‌کند. اما نکته منفی این ویژگی این است که نمی‌توانید صندلی را در زاویه زیاد و درازکش قرار بدید و قفل کنید.

دسته‌های بازو به‌طور ثابت طراحی شده‌اند که برای گیمرهای قد بلند مقداری مشکل ایجاد می‌کند. این محصول با توجه به گران‌قیمت بودن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است؛ بنابراین زمان زیادی دوام می‌آورد. هم‌چنین این محصول گارانتی مادام‌العمر قاب و 24 ماه گارانتی برای قطعات دارد.

 

ریزر Razer Iskur XL Black Edition، بزرگ و جادار!

صندلی های گیمینگ برای افراد چاق را شکار کنید!

این صندلی یکی دیگر از صندلی های گیمینگ برای افراد چاق است که می‌توانید آن را در لیست خریدتان جا دهید. این محصول در ابعاد xl طراحی شده است که 15 درصد بزرگتر از صندلی استاندارد است تا افراد با ابعاد حجیم و قد بلند بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

در این مدل برخلاف مدل‌های دیگر از تکیه‌گاه  ثابت یا بالشت پشت کمری که مدام در حال جابه‌جا شدن است، استفاده نشده است. بلکه دارای پشتیبان کامل کمر است که منحنی کمری داخلی دارد و کاملا قابل تنظیم است.

این صندلی ارگونومیک از مواد بسیار باکیفیت ساخته شده است که نه تنها احساس راحتی به شما می‌دهد؛ بلکه نسبت به چرم‌های مصنوعی موجود در بازار محکم‌تر و ومقاوم‌تر است. این صندلی برای افراد با حداکثر وزن 200 کیلوگرم و قد 180 تا 208 سانتی‌متر مناسب است.

 

Galaxy XL Big And Tall، صندلی گیمینگ ارزان برای افراد چاق

صندلی گیمینگ بزرگ و بلند گلکسی ایکس لارج از SkyLab یک صندلی مدل جدید در بازار است. بهترین ویژگی این مدل صندلی که بسیار قابل توجه است، قیمت مناسب آن است.

این صندلی دارای ظاهری شیک و زیباست که در هر محیطی می‌تواند مناسب باشد. این محصول فوق‌العاده دارای پهنای خوب و بالشتک‌های زیاد است. هم‌چنین پشتی آن حالت ستون فقرات را دارد.

گلکسی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در حالت خوابیده بازی کنید. ظرفیت تحمل وزنی این محصول نیز 220 کیلوگرم است. اما عیب این محصول چیست؟ نقطه ضعف این صندلی، کیفیت نسبتا نامناسب آن است.

 

ارگونومیک Ficmax High-Back، صندلی پرتحرک برای افراد سنگین وزن

صندلی گیمینگ دیگری که می‌توانیم برای افراد چاق و قدبلند پیشنهاد بدهیم، صندلی گیمینگ ارگونومیک Ficmax High-Back است که بالشتک‌های زیادی دارد و از ساختار محکم برخوردار است.

قاب این محصول از آلیاژ فلزی ساخته شده است که برای راحتی، با لایه‌هایی از فوم با چگالی بالا احاطه شده است. خوبی این صندلی، میزان تحرک‌پذیری بیشتر آن نسبت به رقبایش است؛ چراکه دارای چرخش 180 تا 360 درجه است.

اما علی‌رغم برچسب آن که این محصول برای افراد چاق معرفی می‌کند، ظرفیت تحمل وزن آن تنها 135 کیلوگرم است که برای خیلی از افراد کافی نیست.

KILLABEE Big and Tall، صندلی گیمینگ مستحکم برای افراد چاق

صندلی های گیمینگ برای افراد چاق را شکار کنید!

به آخرین صندلی این لیست، یک صندلی گیمینگ مستحکم را برای افراد چاق معرفی می‌کنیم. این صندلی گیمینگ فوق العاده و منحصر به فرد، حدودا 135 متر ارتفاع و 28 کیلوگرم وزن دارد. وزن زیاد آن به دلیل داشتن فریم آلیاژی بسیار مستحکم و تخت و ضخیم صندلی است.

کفی صندلی نیز از فوم مموری فنری ساخته شده است که به مرور زمان با فرم آناتومی بدن شما سازگار خواهد شد.

برای خرید صندلی گیمینگ گیمرهای سنگین وزن و قد بلند باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از این‌که بخواهید برای خود صندلی مناسبی را تهیه کنید باید یکسری نکات مهم و ساده را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. در ادامه به برخی این نکات اشاره شده است:

  • ظرفیت وزنی

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، حداکثر ظرفیت وزن برای صندلی‌ها است. اغلب صندلی‌های بزرگ می‌توانند بیش از 135 کیلوگرم وزن را تحمل کنند.

  • قابلیت تنظیم

تنظیمات اجزای مختلف صندلی مثل دسته‌ها و پشتی و ارتفاع آن معمولا از قابلیت‌های هر محصول باکیفیت است.

  • عرض و ارتفاع

صندلی باید به گونه‌ای باشد که نه افراد لاغر و قد کوتاه در آن گم شوند، نه برای افراد چاق و قد بلند صندلی تنگ و کوتاه باشد. به همین دلیل است که این محصول حرفه‌ای در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود.

 

جمع بندی

بهتر است برای انتخاب یک «صندلی گیمینگ مناسب افراد چاق»، به تمام نکاتی که در این مقاله ذکر شد، توجه کنید و ویژگی‌‌هایی مانند ابعاد و اندازه و قابلیت‌های تنظیم را در نظر بگیرید. نکته‌ی دیگری که باید آن را در نظر بگیرید، قابلیت‌های تنظیم هر یک از اجزای صندلی و ویژگی‌های خاص هر برند است که تقریبا با هم تفاوت دارند.

برای خرید صندلی های گیمنیگ مورد نظرتان می‌توانید به فروشگاه گلدچوب به عنوان یکی از فروشگاه‌های عرضه‌کننده انواع صندلی‌های گیمینگ، اداری، دانشجویی مراجعه کنید و با بررسی همه نکات بالا، صندلی ایده‌آلتان را انتخاب کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز