خبرگزاری کار ایران

بهترین مرورگر های اینترنت برای تمامی سیستم عامل ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۵۵۵

امروزه اکثر کارها با اینترنت انجام می‌شود و بیشتر فعالیت روزانه کاربران استفاده از آن است. مرورگرها ابزار ضروری هستند که به شما امکان دسترسی به شبکه اینترنت جهانی را می‌دهند. انتخاب یکی از بهترین مرورگر های اینترنت بسیار مهم بوده که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاص و متفاوتی هستند.

اغلب مرورگرها ابزارهای امنیتی بسیار قدرتمندی دارند که به شما این امکان را می‌دهد تا جستجو امنی را انجام دهید. از دیگر امکاناتی که برخی از مرورگرها به کاربران ارائه می‌دهند می‌توان سرویس داخلی VPN و مسدود سازهای تبلیغات اینترنتی سایت‌ها را نام برد.

انواع مرورگرهای اینترنت برای تمامی سیستم عامل ها

مرورگرهای بسیاری برای جستجو در اینترنت برای تمامی سیستم ‌عامل‌ها ساخته شده است. برخی از مرورگرها برای سیستم ‌عامل‌های مورد نظر مناسب و ساخته شده‌اند. بهترین مرورگر های اینترنت برای سیستم عامل ویندوز شامل گوگل کروم (Google Chrome)، اپرا (Opera)، مایکروسافت اج (Microsoft Edge)، موزیلا فایبر فاکس (Mozilla Firefox)، ویوالدی (Vivaldi)، بریو (Brave) هستند. از دیگر مرورگرهای مناسب برای اندروید می‌توان فایبر فاکس (Mozilla Firefox)، گوگل کروم (Google Chrome)، مرورگر مایکروسافت لج(Microsoft Edge)، اپرا تاچ (Oera Touch)، ویوالدی (Vivaldi)، اپرا مینی (Opera mini)، داک داک گو (DuckDuckGo)، دلفین (Dolphin)، کیوی (Kiwi) نام برد.

 

قابلیت های بهترین مرورگر های اینترنت برای سیستم عامل های مختلف

هر کدام از این مرورگرها قابلیت خاص خودشان را دارند و از ویژگی‌های بسیار جالبی برخوردار هستند. انواع مرورگرهای اینترنتی در بازار موجود است که بهترین آن‌ها شامل:

مرورگر گوگل کرومGoogle Chrome

گوگل کروم یکی از بهترین مرورگر های اینترنت متن باز بوده که توسط شرکت بزرگ گوگل ساخته شده است. این مرورگر علاوه بر بهترین مرورگر در جهان جزء محبوب‌ترین‌ها قرار گرفته و توانسته است بهترین سرویس را به کاربران خود ارائه دهد. رابط کاربری آن بسیار آسان بوده و از لحاظ ظاهری، عالی طراحی شده است. از مزیت‌های مهم مرورگر کروم می‌توان سرعت بالا، امینت و رابط کاربری ساده آن را نام برد. این مرورگر را می‌توانید بر روی دستگاهی مانند لپ تاپ، کامپیوتر و حتی گوشی‌های همراهی که دارای سیستم عامل ویندوز و اندروید هستند نصب کنید.

استفاده از این مرور گر بسیار آسان بوده و کاربران می‌توانند تم‌های مختلفی با قابلیت‌های متفاوت بر روی این پلتفرم اجرا کنند. شما با استفاده از مرورگر کروم می‌توانید یک لیست سیاه از تمامی سایت‌هایی که امنیت ندارند و بسیار مخرب هستند تهیه کنید. همچنین کاربران در این پلتفرم می‌توانند سرچ خود را به صورت ناشناس انجام دهند.

مرورگر فایبر فاکس Mozilla Firefox

یکی از امن‌ترین و بهترین مرورگر های اینترنت پلتفرم فایبر فاکس است. نسخه‌های بروز این مرورگر سرعت بیشتری را نسبت به نسخه‌های قدیمی خود دارند. بهترین مزیت‌های پلتفرم فایبر فاکس جلوگیری از تبلیغات سایت‌ها به صورت پاپ ‌آپ (Pop-up) و امنیت بالا در حفظ پسوردها و نام کاربری‌های خصوصی است. رابط کاربری مرورگر فایبر فاکس بسیار راحت بوده و همچنین کاربران می‌توانند محیط زیبایی را شخصی سازی کنند. همچنین می‌توانید فونت‌های مختلفی را با سایزهای متفاوت در پلتفرم فایبر فاکس به راحتی تنظیم کنید.

مرورگر اپرا Opera

مرورگر اپرا یکی از بهترین مرورگر های اینترنت و قدرتمندترین پلتفرم از لحاظ امنیت است. رابط کاربری این مرورگر بسیار ساده بوده که دارای یک ویژگی بسیار مهم به نام Opera Turbo است که باعث فشرده سازی ترافیک وب سایت‌ها می‌شود. دیگر قابلیت‌های این مرورگر شامل مسدود سازی پاپ آپ، جستجو به صورت یکپارچه، افزونه‌هایی برای نشان‌های الکترونیکی، پشتیبانی از چت‌های IRC و RSS، ارائه سرویس VPN ، پیشگیری از رمزنگاری‌ها و ابزار اسکرین شات است. این برنامه قابلیت سفارشی سازی محیط ظاهری را برای کاربران خود دارد. ویژگی‌های دیگر مرورگر اپرا شامل ظاهر مرورگر، تنظیم بر روی حالت شب، اندازه فونت، مدیریت دانلودها، مدیریت نام کاربری و رمزهای عبور، کارت‌های اعتباری و جای‌گذاری اتوماتیک است.

مرورگر مایکروسافت اج Microsoft Edge

شرکت بزرگ مایکروسافت توانسته است با تلاش‌های فراوان خود مرورگر اج را جایگزین با اینترنت اکسپلور کند. شرکت مایکروسافت برای اینکه مرورگر خود جایگاه خاصی را در بین مرورگرهای فایبر فاکس و کروم پیدا کند تصمیم گرفت تا مرورگر مایکروسافت اج را با هسته کرومیوم تقویت دهد. این مرورگر ظاهری شبیه به گوگل کروم دارد که سرعت در این مرورگر بسیار زیاد است. نسخه‌های جدید مرورگر مایکروسافت اج دارای مزیت‌های بسیاری شامل جستجو امن در اینترنت، پشتیبانی از افزونه‌های استور کروم و مایکروسافت اج، رابط کاربری آسان، جلوگیری از تبلیغات مزاحم پاپ آپ، جستجو با سرعت بالا هستند.

مرورگر ویوالدی Vivaldi

این مرورگر به تازگی ساخته شده و بسیار قدرت است. مرورگر ویوالدی از بهترین مرورگر های اینترنت برای تمامی سیستم عامل‌ها بوده و مناسب برای دستگاه‌های هوشمندی مانند لپ‌تاپ، کامپیوتر و گوشی‌های همراه هستند. این مرورگر بر پایه پلتفرم جستجوگر گوگل کروم ساخته شده و رقیب جدیدی برای دیگر مرورگرها است. از مزیت‌های این مرورگر می‌توان سرعت عملکرد بالا، شخصی سازی ظاهری محیط برنامه، محیط ساده و کاربردی نام برد. امکانات مرورگر ویوالدی شامل محیط کاربری بصری و جذب کننده، بازکردن صفحات وب با بالاترین سرعت، مدیریت تمامی ایمیل‌ها، جابه‌جایی تب‌ها با استفاده از موس و کیبورد، مدیریت بوکمارک‌ها، تاریخچه و... است.

مرورگر بریو Brave

کاربرانی که می‌خواهند ردیابی نشوند یا ISP آن‌ها معلوم نشود می‌توانند از مرورگر بریو استفاده کنند. این پلتفرم ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که در حد یک مرورگر استاندارد است. از مزیت‌های مهم مرورگر بریو می‌توان مواردی مانند رابط کاربری مناسب و راحت، جستجو سریع صفحات وب، جستجو به صورت ناشناس و مدیریت چندین صفحه وب را نام برد. این مرورگر می‌تواند با استفاده از افزونه خود تبلیغات پاپ آپ را حذف و مسدود کند. شما می‌توانید پلتفرم بریو را بر روی دستگاه‌های هوشمندی مانند لپ تاپ، کامپیوتر و گوشی‌های همراه هوشمندی که دارای سیستم عامل اندروید و ویندوز هستند به راحتی نصب و راه اندازی کنید.

مرورگر کیوی Kiwi

این مرورگر بر اساس سورس کدهای پلتفرم گوگل کروم ساخته شده که یکی از بهترین مرورگر های اینترنت باقابلیت‌های بسیار زیاد و کار آمد است. از مزیت‌های این پلتفرم می‌توان مواردی شامل همگام شدن با نسخه ویندوزی به کمک افزونه‌ها، مسدود سازی تبلیغات سایت‌ها، سرعت بالا در بارگذاری صفحات وب، شخصی سازی ظاهری و تغییر تم پلتفرم و پشتیبانی از 60 زیان مختلف و امکان ترجمه متون صفحات وب را نام برد. یکی از مهم‌ترین امکانات مرورگر کیوی تغییر محل نوار آدرس و پشتیبانی از حرکت‌های تعریف شده مختلف برای هدف خاصی است. این پلتفرم را می‌توانید بر روی دستگاه‌های لپ تاپ، تبلت، رایانه شخصی و گوشی همراه خود که دارای سیستم ‌عامل‌های ویندوز و اندروید هستند نصب کنید.

استفاده از بهترین مرورگر های اینترنت برای جستجوی امن

شما با آگاهی کامل از انواع مرورگرهای مناسب برای جستجو امن می‌توانید از ورود یکسری بد افزارها به سیستم خود جلوگیری کنید. (یک آموزشگاه کامپیوتر خوب میتواند به شما کمک کند) انتخاب بهترین مرورگر های اینترنت به شما کمک می‌کند تا اطلاعات شخصی مانند ایمیل، شماره تلفن، نام کاربری و پسوردهای شما در دسترس دیگران قرار نگیرد. یک مرورگر خوب سرعت کار شما را بالا می‌برد و در یکسری از فعالیت‌ها به شما کمک بسیاری زیادی خواهد کرد. هر مرورگر ویژگی‌های خاص خودش را دارد و شما می‌توانید با توجه به امکانات این جستجوگرها، پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. این مرورگرها را می‌توانید بر روی دستگاه‌های هوشمندی مانند رایانه‌های شخصی، لپ تاپ، تبلت و گوشی‌های همراه هوشمند خود با انواع سیستم عامل‌ها نصب و راه اندازی کنید.

جهت فراگیری دانش عمومی کار با اینترنت و آموزش icdl میتوانید به آموزشگاه کامپیوتر تمدن مراجعه نمایید.

اطلاعات بیشتر جهت تماس با آموزشگاه کامپیوتر تمدن:

سایت آموزشگاه کامپیوتر تمدن: https://tamadonco.com

آدرس آموزشگاه کامپیوتر تمدن:

تهران، ستارخان، فلکه اول صادقیه، ضلع جنوب غربی، جنب بانک کشاورزی، پلاک 59، طبقه سوم، واحد 12

تماس با آموزشگاه کامپیوتر تمدن:

40 31 21 44 – 021

326 86 444 – 021

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز