خبرگزاری کار ایران

چه نوع مبلی همیشه مده؟ چه مدل مبلی قدیمی نمیشه؟ کلیک کنید

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۱۳۳

انتخاب درست مبل و سرویس مبلمان می تواند برای شما دوام و کارایی چندین ساله را تضمین کند و پس از چند سال نیز فقط نیاز به تعویض پارچه و یا ترمیم پایه و رویه مبل داشته باشید. اگر از پارچه با کیفیت استفاده کنید، امکان تغییر رنگ و پوسیدگی تا سالها وجود ندارد و تنها ممکن است تاروپود پارچه بعد از چند سال دچار پوسیدگی شود که آن هم با توجه به استفاده مکرر از مبلمان امری ضروری است.

چه نوع مبلی همیشه مده؟ در واقع شما با انتخاب یک مدل مبل که هیچوقت قدیمی نمیشه و ظاهر زیبایی خواهد داشت می توانید نیاز خود را از خرید دوباره مبلمان مبرا کنید و فقط به ترمیم موارد جزئی ناشی از استفاده زیاد بپردازید. برای شناخت این مدل مبلمان تا پایان پست همراه ما باشید.

واقعیت امر این است که نمی شود یک مدل مبلمان خاص را معرفی کرد و به این سوال پاسخ داد. عوامل زیادی هستند که در پاسخ به این سوال دخیل هستند مانند اینکه متراژ خانه و محیط شما چقدر است، دکوراسیون منزل شما بیشتر به سمت سنتی هست یا به سمت مدرنیته، تمایل خود شما به خرید کدام نوع مبل است و.... . در این پست ما به شما نمونه هایی از مبلمانی که هیچوقت از مد نمی افتند رو معرفی می کنیم و شما می توانید با توجه به سلیقه خود، یکی از آنها را برای منزل خود انتخاب کنید تا خیالتان از مبلمان منزل برای سالیان سال راحت باشد. در ضمن در انتهای پست، مرجعی را برای خرید مبلمان با 2 سال گارانتی بی قید و شرط معرفی می کنیم تا خرید خود را آسوده انجام دهید.

خرید مبل سلطنتی همیشه مد!

پاسخ به این سوال خیلی سخت نیست. کافیست به تاریخ مراجعه کنیم چرا که مبلمان همیشه مد عیار خود را در طول تاریخ نیز نشان داده است! واقعیت امر این است که مبل سلطنتی نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان، بخصوص اروپا و بریتانیا، همیشه پرطرفدار بوده است. تجملات در کشورهایی که نظام شاهنشاهی داشته اند همیشه حرف اول را زده است و این امر در ترکیب با روحیه سنتی مردمان جامعه، باعث شده است این دسته از مبلمان هیچگاه زیبایی خود را از دست نداده باشد. در مبلمان سلطنتی، پایه مبل از جنس استیل است و پشتی مبل یک حالت تاج طور دارد که سلطنت را تداعی می کند. اگر خانه نسبتا بزرگی دارد و امکان چیدن یک دست مبل سلطنتی و یک دست مبل راحتی را در کنار هم دارد و تجملات مبل سلطنتی با متراژ و چیدمان خانه شما خوانایی دارد، شک نکنید که بهترین انتخاب شما خواهد بود.

 

خرید مبل راحتی برای راحتی دوستان!

نباید انتظار داشت که همیشه مبل سلطنتی جواب بده. کجاها؟ جایی که متراژ خانه و محل کار شما نسبتا بزرگ نیست و چیدمان و دکوراسیون محیط شما عام پسندتر و راحت تر و به دور از تجملات است، خرید مبل راحتی انتخاب بعدی شماست. مبلمان راحتی به دلیل ماهیت وجودی خود حس راحتی را به میهمانان شما عطا می کند و می تواند خستگی استفاده کننده از مبلمان را به طور کامل از بین ببرد. چیدمان با مبل راحتی ساده تر است و براحتی می توانید منزل خود را با همین مبلمان تغییر دهید و حس تازگی را در نظر میهمانان ایجاد کنید. ترکیب رنگی کوسن ها و همچنین تنوع رنگی پایه ها و رویه مبل راحتی، باعث شده است این مدل مبل همیشه جزو یکی از انتخاب های اول خریداران مبلمان باشد.

چه نوع مبلی همیشه مده؟ چه مدل مبلی قدیمی نمیشه؟ کلیک کنید

خرید مبل چستر به شکوه یک شاهکار!

چه کسی می تواند در برابر زیبایی چشم نواز مبل چستر مقاومت کند؟ خواستگاه مبل چستر کشور انگلستان است و به پادشاه دنیای مبلمان معروف است. دسته های بلند و روکش چرمی دکمه و لمسه دار معرف مبل زیبای چستر است. بازوهای گرد شونده به سمت پایه و برابری ارتفاع پشتی مبل با دسته ها زیبایی بی نظیری را به منزل شما می دهد. از آن رو که بیش از 300 سال است که مبل چستر در خانه اشراف زادگان و خانواده سلطنتی بریتانیا و همچنان در خانه افراد اصیل در سراسر نقاط جهان وجود دارد، بعید است که حالا حالاها این مبل از مد بیفتد؛ بنابراین قطعا یکی از گزینه های شما می تواند باشد. 

چه نوع مبلی همیشه مده؟ چه مدل مبلی قدیمی نمیشه؟ کلیک کنید

سه نوع مبل بالا می تواند انتخاب شما برای خرید مبلمانی باشد که هیچوقت از مد نمی افتد اما موارد دیگری نیز وجود دارند که در دوام مبل شما اثرگذارند و در ادامه به آنها می پردازیم.

عوامل تاثیر گذار در دوام مبلمان

در کنار انتخاب مبل زیبا، متریال به کار رفته نیز باید جنس باکیفیتی داشته باشند که دوام مبل شما تضمین شود. اصلی ترین متریالی که در ساخت مبلمان به کار می روند نشیمن، پارچه و پایه است. توجه داشته باشید که نشیمن باید اسفنج پر تراکم و با کیفیت باشد تا در طول زمان استحکام خود را از دست ندهد چرا که مبل بدون اسفنج اصلا در شان منزل شما نیست. حتما نمونه پارچه تهیه کنید و نمونه را تست کنید تا از استحکام و عدم تغییر وضعیت پارچه در اثر محرک های محیطی مانند نور و گرما مطمئن شوید. همچنین حتما پارچه قابل شستشو خریداری کنید تا در صورت کثیف شدن بتوانید آن را براحتی تمیز نمایید. برای پایه نیز چوب راش بهترین انتخاب است تا دوام بالا را برای شما پدید آورد.

فروشگاه اینترنتی یافت آباد آنلاین، بزرگترین فروشگاه مبلمان و سرویس خواب در ایران، می تواند به شما در انتخاب مبل مناسب منزل و محل کار شما کمک کند و با ارائه گارانتی 24 ماهه بی قید و شرط، خیال شما را از خرید آسوده می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می تواند به وبسایت یافت آباد آنلاین مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز