خبرگزاری کار ایران

بررسی گوشی و رام A52s و A70

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۳۷۸

بررسی و دانلود رام گوشی A52s

بدون شک گوشی های هوشمند میان رده سری A  وM  سامسونگ پرطرفدار ترین گوشی های میان رده از نظر کاربران هستند که مثل تمام بازار های جهانی، در بازار ایران طرفداران زیادی دارند و بسیار موفق و پر فروش بوده اند . گوشی گلکسیa52s  یکی از همین گوشی ها است که به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است.

این نسخه از گوشی سری a  با رم 8 ، حافظه 256 گیگ و تکنولوژی 5g  روانه بازار شد . صفحه نمایشa52s  از نوع سوپر آمولد 6.5 اینچی می باشد که با رزولوشن full hd +  و پنل oled  با تراکم پیکسلی 407  پیکسل در هر اینچ تصاویر شفاف و بی نظیری را به نمایش می گذارد .

برای جلوگیری از خط و خش و عواقب ناشی از ضربه این صفحه نمایش مجهز به corning gorilla glass  شده که بسیار مقاوم تر از نسل قبلی خود می باشد .

تراشه هسته مرکزی این گوشی(Snapdragon 778G 5G) ازتراشه‌های 6 نانومتری سامسونگ است که به همراه 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود . تراشه‌ی گرافیکی Adreno 642L هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است.

A52s  مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی برای لنز اصلی است که در کنار یک سنسور 12 مگاپیکسلی و دو سنسور 5 مگاپیکسلی دیگر قابلیت کاملا مناسبی جهت عکس برداری به کار بر ارائه میدهد .

گوشی های سامسونگ برای ارتقا اندروید به نسخه بالاتر معمولا توسط تعمیرکاران از روش دانلود رام انجام می شود که بسیار امن و سریع قابل انجام است.

این گوشی هوشمند میان‌ رده به باتری با میزان ظرفیت 4500 میلی‌آمپر‌ساعت مجهز شده است که توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) بسیار خوب و قابل قبولی را ارائه کند. شارژر 25 واتی مجهز تکنولوژی شارژ سریع و درگاه usb-type c  در نظر گرفته شده، توانایی شارژ 0 تا 50 درصدی باتری این گوشی هوشمند را در مدت زمان 30 دقیقه دارد.

حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نکته قابل قبول این گوشی در طراحیa52s  می باشد که تجربه یک حس خوب را در حین کار کردن برای کاربر فراهم آورده است. برای آپدیت گوشی A52s می توانید از دو روش دانلود رام a52s و یا آپدیت درونی گوشی اقدام کنید.

بررسی و دانلود رام گوشی A70 a707f

گوشی گلکسیa70s  یکی از گوشی هایی است که به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است و در سپتامبر 2019 روانه بازار شد.

این نسخه از گوشی  در مدل های زیر به بازار جهانی عرضه شد که پر فروش ترین آن در بازار ایرانa707f  بوده است.

SMA707F/DS،SMA707FN/DS(گلوبال);SMA707GM/DS،SMA707MN/DS، SM-A7070 (چین، هنگ‌کنگ)، SM-A707W (کانادا)

صفحه نمایشa70s  از نوع سوپر آمولد لمسی خازنی 6.7 اینچی می باشد که 86 درصد بدنه را صفحه نمایش تشکیل داده و باتراکم پیکسلی 393 پیکسل در هر اینچ تصاویر قابل قبولی را به نمایش میگذارد.

بررسی گوشی و رام A52s و A70

برای جلوگیری از خط و خش و عواقب ناشی از ضربه این صفحه نمایش مجهز به corning gorilla glass  شده که بسیار مقاوم می باشد .

تراشه هایی که برای هسته مرکزی گوشی در نظر گرفته شده (qualcomm SDM675  وSnapdragon 675) ازتراشه‌های 11 نانومتری سامسونگ می باشند. تراشه‌ی گرافیکی  Adreno 612  هم برای پخش ویدئو و بازی قابل قبول است.

A70s  مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی برای لنز اصلی است که در کنار یک سنسور8 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی دیگر قابلیت کاملا مناسبی جهت عکس برداری به کاربر ارائه میدهد . لنز دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسلی می باشد .

گوشی هوشمند A70s به باتری با میزان ظرفیت 4500 میلی‌آمپر‌ساعت مجهز شده است که توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) بسیار خوب و قابل قبولی را ارائه کند. شارژر 25 واتی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع و درگاهusb-type c  برای این گوشی در نظر گرفته شده.

این گوشی دارای خافظه داخلی 128 با رم 6 یا 128 با رم 8 می باشد که با استفاده از میکرو اس دی تا 1 ترابایت قابل ارتقا است.

حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و قطب نما از جله حسگر های این گوشی است

A70s  به تکنولوژی انتن lte  مجهز است و از 5g  پشتیبانی نمیکند و برای دریافت اخرین نسخه از اندروید این گوشی می توانید از صفحه دانلود رام A70s a707f اقدام کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز