خبرگزاری کار ایران

شرط مدرک تحصیلی برای تاسیس شرکت در سال۱۴۰۱ الزامی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۷۲۹

در قانون کلی کشورمان برای ثبت شرکت در موضوعات مختلف نیازی به ارائه مدرک تحصیلی ندارید اما در برخی از زمینه ها یکی از مهمترین مدارکی که باید ارائه شود، مدرک تحصیلی مرتبط با موضوعات فعالیت شرکت به صورت لیسانس و کارشناسی می باشد. اگر در این زمینه ها قصد دارید شرکت و کسب و کار خود را به ثبت برسانید باید حتماً ابتدا برای دریافت مدرک تحصیلی مورد نظر اقدام نموده و یا یکی از اعضای شرکت شما حتماً باید مدرک تحصیلی مرتبط را داشته باشد.

با ارائه مدرک تحصیلی برای ثبت شرکت می توانید به راحتی شرکت خود را به صورت مسئولیت محدود و یا سهامی خاص به ثبت رسانده و از مزیت های قانونی آن استفاده نمایید.

 ثبت شرکت بدون مدرک تحصیلی

به صورت کلی در کشورمان هر کسب و کار می تواند در موضوعات مختلف شرکت خود را به صورت کاملا قانونی با ارائه مدارک مورد نیاز به ثبت برساند. در بسیاری از زمینه ها و موضوعات برای ثبت کردن قانونی شرکت نیاز به هیچگونه مدرک تحصیلی خاصی نیست و کسب و کارها به راحتی می توانند بدون ارائه مدرک تحصیلی برای ثبت شرکت و کسب و کار خود اقدام نمایند. 

با توجه به مزیت هایی که ثبت قانونی شرکت به همراه دارد توصیه می شود تا بدون اطلاعات در زمینه مورد نظر باید تجربه های لازم در زمینه های مورد نظر به هیچ عنوان برای ثبت شرکت و توسعه کسب و کار خودتان در یک موضوع خاص اقدام نکنید.

در مواردی که مانند شرکت های مهندسی نیازمند ارائه مدرک تحصیلی برای ثبت شرکت هستید حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید که یکی از اعضای شما باید دارای مدرک مرتبط و مدرک های مورد تایید برای سازمانها و نهادهای ثبت کننده شرکت باشد و در غیر این صورت شما نمی توانید به هیچ عنوان شرکت و کسب و کار خود را به صورت کاملا رسمی به ثبت برسانید.

 مدرک تحصیلی برای ثبت شرکت مهندسی

در زمینه‌های مختلفی از جمله شرکت هایی که موضوع آن ها فعالیت فنی و مهندسی می باشد حداقل یکی از اعضا باید مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مهندسی را داشته باشد تا بتوانند برای ثبت قانونی شرکت خود اقدام نموده و از این طریق به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند.

اگر در شرکت ها از عنوان واژه مهندسین استفاده شده باشد باید حتماً بیش از یک نفر از اعضای شرکت دارای مدرک کارشناسی در رشته‌های مهندسی باشد. در مورد شرکت های مهندسی باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر از واژه گروه مهندسین در عنوان شرکت شما استفاده شده باشد باید حتماً تمامی اعضای شرکت که به صورت مسئولیت محدود و یا سهامی خاص به ثبت رسیده باشد باید دارای مدرک کارشناسی و لیسانس مهندسی باشند.

شرط مدرک تحصیلی برای تاسیس شرکت در سال۱۴۰۱ الزامی شد

در مورد شرکت های حقوقی و ثبت موسسات حقوقی نیز مدرک تحصیلی به عنوان یکی از موارد بسیار مهم در مراحل ثبتی باید در نظر گرفته شود که بر همین اساس یکی از اعضای هیئت مدیره باید حداقل لیسانس حقوق از دانشگاه معتبر را داشته باشد و یک نفر از وکلای مجموعه نیز باید دارای بیش از ۱۰ سال سابقه وکالت رسمی باشد.

 پس برای اینکه بتوان یک موسسه حقوقی را با تمامی شرایط ثبت شرکت و به صورت کامل و قانونی به ثبت رساند و از مزیت های قانونی آن استفاده نمود باید حتماً دو نکته مهمی که برای مدرک تحصیلی و تجربه کاری در این زمینه به آن اشاره شد را در نظر داشته باشید.

مدرک تحصیلی شرکت های بیمه ای

شرکت های بیمه ای نیز از جمله شرکتهایی هستند که برای ثبت شدن آنها نیاز به مدارک خاصی می باشد و شما باید با توجه به قوانین و دستورالعمل هایی که در نظر گرفته شده است مدارک مورد نظر را برای شرکت خود در نظر بگیرید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن شرکت و کسب و کار خود را به صورت کاملاً آنلاین و قانونی به ثبت برسانید.

با توجه به دستورالعمل هایی که در نظر گرفته شده، شرکت هایی که در زمینه بیمه فعالیت می کنند برای گرفتن پروانه فعالیت باید حداقل مدرک کارشناسی در رشته بیمه و یا رشته های دیگر با گرایش بیمه در دانشگاه برای یکی از اعضا و بدون داشتن سابقه کار بیمه ای را داشته باشند.

در صورتی که اعضای شرکت بیمه دارای مدرک در یکی از رشته های مرتبط با بیمه باشند باید حتماً یک سال سابقه کاری مرتبط نیز به صورت کاملا قانونی برای آنها در زمینه بیمه در نظر گرفته شده باشد.

اگر در شرکت شما هیچگونه عضوی دارای مدرک مرتبط لیسانس با رشته های بیمه ای وجود ندارد باید حتماً فرد مورد نظر دارای دو سال سابقه کار در شرکت های بیمه ای و سابقه کار بیمه می باشد.

در صورتی که قصد داشته باشید از افرادی که دارای مدرک دیپلم و پایین تر از آن هستند در شرکت خود استفاده کنید باید حتما سابقه سه سال فعالیت بیمه برای آنها به صورت کاملاً قانونی ثبت شده باشد.

مدرک تحصیلی برای ثبت شرکت طراحی سایت و گردشگری

از جمله دیگر حوزه هایی که برای ثبت شرکت نیازمند ارائه مدرک تحصیلی هستند می توانیم به طراحی سایت و خدمات رایانه‌ای اشاره کنیم. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که داشتن فوق‌دیپلم در رشته کامپیوتر و سابقه مدیریت چهارساله در این حوزه یا داشتن مدرک فوق‌دیپلم در رشته‌ای به غیر از کامپیوتر اما سابقه فعالیت شش‌ساله در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات نیز برای این منظور قابل قبول خواهند بود.

برای ثبت شرکت های  گردشگری و موسسات خیریه نیز یک شرط اساسی در نظر گرفته شده است و آن هم این است که حتما مدرک تحصیلی برای ثبت شرکت باید کارشناسی و یا لیسانس باشد.

 با توجه به موارد ذکر شده، می توانیم بگوییم که در سال ۱۴۰۱ در شرکت هایی که به موضوعات مختلف آنها اشاره کردیم حتماً و الزاماً باید مدرک تحصیلی را به عنوان یکی از مهمترین مدارک در کنار دیگر مدارک ثبت شرکت تجاری در انواع مختلف در نظر گرفته شود.

شرط مدرک تحصیلی برای تاسیس شرکت در سال۱۴۰۱ الزامی شد

ثبت شرکت آنلاین در سامانه پایدار ثبت

با توجه به مواردی که گفته شد با در نظر گرفتن شرط مدرک تحصیلی شما می‌توانید شرکت خود را در زمینه های مختلفی به راحتی به صورت مسئولیت محدود و یا سهامی خاص به ثبت برسانید. شرایط در نظر گرفته شده در سامانه آنلاین پایدار ثبت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی و در سریعترین زمان ممکن با کمترین هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۱ تمامی مدارک خود را در اختیار کارشناسان حقوقی این سامانه قرار داده و روند عملیات ثبتی خود را به صورت صد در صد آنلاین پیش ببرید.

علاوه بر مشاوره رایگان در این سامانه شما می‌توانید در هزینه های خود صرفه جویی قابل توجهی را به عمل بیاورید و با ثبت شرکت آنلاین در سایت PAYDARSABT.COM تمامی دغدغه های خود را برای ثبت شرکت در زمینه های مختلف از جمله مواردی که به مدرک تحصیلی برای ثبت شدن نیاز دارند به صورت کامل از بین ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز