خبرگزاری کار ایران

نصب و تعمیر کولر گازی کرج

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۳۶۰

آیا شما نیاز به نصب و تعمیر کولر گازی دارید؟ ولی ازهزینه‌های تعمیرات کولر گازی کرج اطلاع ندارید! امکان دارد برای شما هم این مشکل رخ بدهد که در اوج گرمای تابستان، کولر گازی شما دچار مشکل شود و در آن لحظه به دنبال یک متخصص برای تعمیر کولر گازی کرج باشید.

نصب و تعمیر کولر گازی کرج

تعمیر کولر گازی در کرج یکی از خدمات ویژه ارائه شده در "آسان کار " برای مردم ساکن در کرج می باشد . اصلا مهم نیست کولر گازی خود را از کجا خریداری کرده‌اید، متخصصان حرفه‌ای و باتجربه فعال در ش نصب وتعمیر کولر گازی کرج را برای شما انجام می‌دهند.

شما از طریق سایت  www.asankarkaraj.comبه آسانی  می‌توانید درهرکجا که باشید، با چند کلیک ساده به بهترین و نزدیک ترین متخصص برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی در کرج متصل شوید و از هوای خنک کولر گازی خود در تمام روزهای گرم سال لذت ببرید.

هزینه نصب کولر گازی در کرج

هزینه نصب کولرگازی در کرج به عوامل زیادی بستگی دارد. هزینه نصب مدل های مختلف اسپیلت و کولرگازی باهم مختلف است. یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت نصب به مقدار لوله مصرفی بستگی دارد.برای نصب کولرگازی باید از افراد خبره و متخصص استفاده کرد. اگر فردی که کولرگازی را نصب میکند تخصص و مهارت کافی نداشته باشد امکان دارد به سیستم شما  آسیب بزند .برای نصب کولرگازی باید از افراد خبره و متخصص استفاده کرد.

تعمیرات کولر گازی فردیس کرج

تعمیرات کولر گازی فقط باید توسط مختصصین انجام گیرد. تنظیمات و تعمیرات ناشیانه توسط خودتان باعث خسارت و خرابی جبران ناپذیر سیستم تان می شود. پس شما میتوانید از متخصصین ما در 24 ساعت شبانه روز درخواست کنید وبا اطمینان خاطرسیستم خودتان را سرویس و یا تعمیر کنید.

 متخصصین ما در فردیس در حین تعمیرسیستم  شما تعمیراتی که میتوان توسط خود شما انجام گیرد را به شما آموزش دهند . این امرسبب  صرفه جویی در هزینه کردن مجدد شما شود. متخصصین ما میتوانند در تمامی برندهای اسپیلت یا کولر گازی سرویس دهی کنند. تعمیرات کولر گازی فردیس درکرج دارای نمایندگی معتبراست  و دارای نصابان دوره دیده در کلاسهای فنی معتبر هستند و شما میتوانید با اطمینان خاطرسیستم  خودرا به ما بسپارید.

نصب کولر گازی در فردیس

نصب کولر گازی در فردیس کرج را با مناسب ترین نصاب کولر گازی در مجموعه آسان کارتهویه انجام دهید. مجموعه آسان کار تهویه با داشتن تیم متخصص وحرفه ای نصب کولر گازی در طی سالیان متمادی،مناسب ترین خدمات را به شهروندان ارائه داده اند.

تعمیر کولر گازی گوهردشت کرج

ما به عنوان تعمیر کار کولر گازی در گوهردشت کرج ، آماده ارائه خدمات تخصصی کولر گازی به طورفوری و شبانه روزی به شما عزیزان هستیم. هر سوالی که در خصوص کولر گازی و اسپیلت دارید و یا هر نیازی در خصوص تعمیر و سرویس کولر گازی که داشته باشید ما در خدمت شما بزرگواران هستیم.

نصب و تعمیر کولر گازی کرج

شرایط لزوم تعمیر کولر گازی

کولر گازی یا اسپیلت یک وسیله سرمایشی محبوب برای تهویه مطبوع هوای خانه است. این وسیله، مثل هر وسیله برقی دیگر به مرور زمان ممکن است بر اثر استفاده زیاد، نوسانات برق، استهلاک قطعات، ضربه و ... دچار مشکلاتی شود. این مشکلات شامل مواردی مثل:

تولید باد گرم در دستگاه

تولید صدای زیاد وغیر معمولی

قطع و وصل شدن جریان برق در کولر

سوختن فن

مشکلات مربوط به برد، کمپرسور و خازن کولر گازی

در چه زمانی نیاز به تعمیر کولر گازی در کرج است ؟

کولرهای گازی دارای عمر مفید بسیاری  بالایی هستند اما در بیشتر موارد  این امکان وجود دارد کهبیشتر بخش  های آنها به‌دلیل عدم استفاده از خدمات سرویس دوره‌ای و یا نگهداری نامناسب دچار خرابی شوند. درکل  این مواقعی جای نگرانی  نیست و تعمیرکاران آسان کار  در کمترین زمان قطعاتلازم  به تعمیر را تعمیر می‌کنند و درصورت لازم به تعویض، این اقدام شکل میگیرد . اکثر از خرابی‌های رایج دیگر کولر گازی عبارتند از:

کم شدن پرتاب باد کولر

ریزش آب از کولر گازی

نشان دادن پیام‌های خطا

روشن نشدن کولر گازی

خرابی ریموت کنترل

یخ زدن پنل داخلی یا اواپراتور

کثیف بودن فیلتر هوای کولر گازی

تراز نبودن کولر گازی

سرویس کولر گازی چیست ؟

انجام سرویس‌های دوره‌ای برای کولرهای گازی و نوع عملکرد دستگاه و تولید سرمایش و گرمایش و حتی مصرف انرژی آن نیز مفید است وبا انجام این کار در طی چند سال به صورت دوره‌ای از استهلاک دستگاه به مقدار زیادی جلوگیری می‌شود. دقت کنید که شما باید هر سال برای سرویس کولر گازی خود یک تعمیرکار حرفه‌ای خبر کنید در ادامه :

سرویس‌های فنی که باید سالانه بررسی شود ذکر می‌کنیم

۱- تعویض یا تمیز کردن دوره‌ای فیلترهای کولر گازی

۲- کویل‌های دستگاه را تمیز نگه دارید.

۳- مقدار صحیح مبرد را بررسی کنید.

۴- آزمایش نشت مبرد با استفاده از ردیاب نشت انجام دهید.

۵- میزان مصرف انرژی دستگاه را با آمپرسنج بررسی کنید.

۶- نشت مجرا در سیستم های مرکزی را بررسی و از نشت آن جلوگیری کنید.

۷- اتصالات برقی را بررسی کنید و آن‌ها را تمیز و سفت کنید و در صورت لزوم از یک پوشش غیر رسانا استفاده کنید.

۸- موتورهای روغنی را بررسی کرده و کمربندها را برای سفت بودن و سایش چک کنید.

۹- دقت ترموستات را بررسی کنید.

۱۰- نوسانات برق ورودی را بررسی کنید.

مشکلات کولرهای گازی

مشکلات کولر های گازی می تواند شامل مشکلات الکتریکی و مشکلات مکانیکی کولر گازی باشد.

مشکلات الکتریکی:

مشکلات الکتریکی این سیستم ها را اغلب باید با آمپرسنج، ولت سنج و چنین ابزارهایی چک کرد.

مشکلات مکانیکی:

مشکلات مکانیکی می تواند حاصل از شارژ نامناسب، مشکلات کویل ها و یا سیکل تبرید باشد.

نصب و تعمیر کولر گازی کرج

علائم نشان دهنده کارکرد نامناسب دستگاه

علائم کلی که نشان دهنده کارکرد نامناسب سیستم هستند در لیست زیر آمده است:

سوپرهیت

سوپرهیت در واقع اختلاف دمای بین دمای تبخیر مبرد در اپراتور و دمای بخار تولید شده در خروجی اپراتور می باشد. که برای جلوگیری از ورود احتمالی مایع به کمپرسور و اطمینان از تغذیه کمپرسور توسط بخار خالص باید در نظر گرفته شود.

 توجه داشته باشیدکه مقدار سوپرهیت بیان گر میزان مایع در اوپراتور است و مقدار زیاد آن بیانگر کمبود مایع و مقدار کم آن بیان گر زیاد بودن مایع نسبت به ظرفیت تبخیر اپراتور است.

ساب کولینگ

ساب کولینگ نشان دهنده اختلاف دمای اشباع مایع مبرد در کندانسور و دمای مایع در خروجی کندانسور است. در شرایط عادی ساب کولینگ بین 4C تا 7C می باشد.

ساب کولینگ زیاد نشان دهنده مقدار زیاد مایع مبرد در کندانسور است که معادل 12C می باشد. اگر ساب کولینگ 0 باشد نشانگر کمبود مایع در کندانسور است.

فشار کم یا low pressure

مقدار LP پایین نشاندهنده ناتوانی اواپراتور در تامین بخار لازم برای قسمت مکش کمپرسور می باشد و lP بالا نشان دهنده عدم توانایی کمپرسور در تامین ظرفیت لازم برای مکش بخار تولید توسط اواپراتور است.

مشکلات موتور الکتریکی کمپرسور

یکی دیگر از مشکلاتی پیش می آید و نیاز به یک متخصص برای تعمیر کولر گازی هست، این است که کمپرسورهایی که برای سیستم های های تبرید کوچک به کار می روند معمولا تک فاز هستند.

 این ها ممکن است به یکسری مشکلات الکتریکی دچار شوند که شایع ترین آنها مشکلات مقاومت آنهاست.

کلام آخر

انتخاب تعمیرکار از اهمیت زیادی برخوردار است واگر تخصص، دقت و توانایی کافی را برای تعمیر کولر گازی نداشته باشد، ممکن است شما را متحمل هزینه‌های بیشتری کند. در این رابطه باید بدانید که آسان کار نمایندگی تعمیر کولرگازی است و دارای کادری مجرب و آموزش دیده است و شما عزیزان می‌توانید برای رفع مشکل ، مشاوره ن ونصب باشماره 09331405570 تماس بگیرید آنها در اسرع وقت کولرگازی شما را در محل تعمیر خواهند کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز