خبرگزاری کار ایران

در بازدید از فدراسیون قایقرانی؛

کیومرثهاشمی: انتظار نتایج خوبی از قایقرانی در بازی های آسیایی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۵۴

کمیته ملی المپیک در حد توان خود حمایت های خوبی را طبق درخواست های فدراسیون قایقرانی از رشته های مورد پوشش انجام داده و قطعا این حمایت و پشتیبانی تا زمان اعزام و کسب نتایج موردن ظر ادامه خواهد داشت.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به کسب نتایج قابل قبول رشته قایقرانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ ژو چین گفت: انتظارات ما از رشته قایقرانی برای کسب نتایج بهتر در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی بالا می رود.

به گزارش ایلنا، کیومرثهاشمی امروز(چهارشنبه) در جمع مسئولان فدراسیون قایقرانی با اشاره به نتایج قابل قبول رشته قایقرانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ ژو چین افزود: با توجه به این نتایج، به طور طبیعی انتظارات از قایقرانان افزایش می یابد.

هاشمی اظهار داشت: کمیته ملی المپیک در حد توان خود حمایت های خوبی را طبق درخواست های فدراسیون قایقرانی از رشته های مورد پوشش انجام داده و قطعا این حمایت و پشتیبانی تا زمان اعزام و کسب نتایج موردنظر ادامه خواهد داشت.

هاشمی با اشاره به گزارش های ارایه شده گفت: خوشبختانه اعزام حدود ۳۰ نفر نهایی شده و تکلیف ۲۰ نفر دیگر نیز با ارزیابی تمرینات و عملکردشان در مسابقات پیش رو مشخص می شود.

شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک هم فعالیت های فدراسیون قایقرانی را با توجه به داشتن سه فدراسیون بین المللی و چندین رشته المپیکی بسیار ارزشمند دانست و افزود: فدراسیون قایقرانی از جمله فدراسیون های پرکار و پرمشغله کشورمان است که انصافا از استعدادهای خوبی نیز بهره می برد و امیدواریم که در بازی های آسیایی اینچئون نیز شاهد موفقیت کاروان این رشته ورزشی باشیم.

سپس احمد گواری سرپرست فدراسیون قایقرانی به ارایه گزارشی از روند آماده سازی اردونشینان پرداخت و گفت: تمرینات به صورت مستمر پیگیری می شود. چندین تورنمنت مهم در کشورهای مختلف از جمله جمهوری چک و مجارستان را در رشته آب های آرام و ژاپن و فرانسه را در رشته روئینگ پشت سر گذاشتیم و هم اکنون نیز تمام اردونشینان در اردوهای شبانه روزی تهران، کرمانشاه و ارومیه مشغول تمرین و آماده سازی هستند.

گواری با تقدیر و تشکر از حمایت های کمیته ملی المپیک و همچنین وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: خوشبختانه مشکل عمده ای در برپایی اردوها و اعزام ها نداریم و امید داریم که نتایج خوبی کسب کنیم.

مسوولان کمیته ملی المپیک کشورمان با حضور در فدراسیون قایقرانی ضمن دیدار با مسوولان و کادر فنی این فدراسیون در جریان روند آماده سازی ملی پوشان اعزامی به بازی های آسیایی قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز