خبرگزاری کار ایران

هنرکاهش قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری؛ آنچه رادین سیستم در آن تخصص دارد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۶۶۶

قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری و اهمیت بالایی که دارد!

قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری در ایران، روزهای پرتلاطم را پشت سر می‌گذارد. هرچند قیمت کلیه اجناس دچار نوسان است اما این نوسان در مورد تجهیزات شبکه، بسیار جدی‌تر و پررنگ‌تر است! تجهیزات شبکه کامپیوتری به این خاطر که اغلب به صورت مستقیم از بازارهای جهانی تهیه می‌شوند، با کمترین نوسان قیمت ارز دچار تغییر می‌شود.

 پس با این وجود باید پذیرفت که یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های مشتریان این حوزه، قیمت تمام‌شده پروژه‌هاست. این روزها شاید انتظارات مشتریان با بودجه‌ای که دارند در تناسب نباشد و این تا حد زیادی برای آن‌ها مأیوس‌کننده باشد. هرچند نزدیک کردن انتظارات و واقعیت‌های موجود همیشه کار آسانی نیست اما ما در رادین سیستم همواره تلاش خود را صرف این موضوع می‌کنیم.

 زیرا می‌دانیم که همراهی با مشتریان، نه ‌تنها به شکل‌گیری یک همکاری مثبت‌تر کمک می‌کند، بلکه یک وظیفه اخلاقی است. اگر شما هم یکی از مشتریانی هستید که در مورد قیمت‌ها نگرانی دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

هنرکاهش قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری؛ آنچه رادین سیستم در آن تخصص دارد!

چرا قیمت تجهیزات تا این حد اهمیت دارد؟

واقعیت این است که قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری، رابطه مستقیمی با قیمت تمام‌شده پروژه دارد. به بیانی دیگر اصل هزینه‌کرد و مخارج پروژه راه‌اندازی شبکه کامپیوتری، مربوط به قیمت تجهیزات است. از سوی دیگر معمولاً هزینه بخش‌های فنی، تخصصی و اجرایی در قیاس با تجهیزات شبکه، چندان چشم‌گیر نیست. البته باید تأکید کرد که این همیشه و در هر شرایطی صادق نیست.

ممکن است در یک شبکه با الزامات و مختصات خاص، نسبت هزینه‌های تغییر کند. اما به هر حال حتی در بهترین شرایط هم، باز هم بخش عمده مخارج چنین پروژه‌هایی مربوط به قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری است. حال با در نظر داشتن این نکته بهتر می‌توان علت اهمیت قیمت این تجهیزات را درک کرد.

 هر قدر تمایل شما برای کاهش هزینه نهایی پروژه بیشتر باشد، باید تمرکز خود را بر خرید محصولاتی با قیمت کمتر بگذارید. این شاید در ظاهر کار ساده‌ای باشد اما در عمل آنچنان هم ساده نیست! فراموش نکنید کاهش قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری می‌تواند به معنی بی‌کیفیت بودن آن‌ها باشد!

چالش‌هایی بر سر مسیر کاهش قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری

همانطور که گفته شد، کاهش قیمت تجهیزات در پروژه و استفاده از تجهیزات با قیمت کمتر، بر روی کاغذ ساده است. اما در عمل کار اصلاً ساده‌ای نیست. زیرا به محض تلاش برای کاهش قیمت، امکان افت کیفیت به شکل جدی افزایش می‌یابد. هر قدر پول کمتری بپردازید، شانس اینکه محصولی بی‌کیفیت هم خریداری کنید، بیشتر خواهد شد.

در چنین شرایطی است که اگر دانش و شناخت کافی نداشته باشید، ممکن است در دام فروشندگان سودجو افتاده و نه‌تنها هزینه را کاهش ندهید، بلکه آن را به طور سرسام‌آوری افزایش دهید. زیرا همیشه تمرکز شدید ما بر کاهش قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری مورد انتخاب، ما را در برابر فروشندگان سودجو آسیب‌پذیرتر می‌سازد! البته مسئله همیشه فروشندگان سودجو نیستند. گاهی مشتریان خود بخاطر نداشتن تجربه کافی در دام یک انتخاب غلط می‌افتند. اما چگونه یک انتخاب غلط در خرید تجهیزات شبکه، برای شما زیان مالی چشم‌گیری به همراه دارد؟

هنرکاهش قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری؛ آنچه رادین سیستم در آن تخصص دارد!

برای داشتن شبکه‌ای ایده‌آل، باید تجهیزات ایده‌آلی هم خریده باشید!

چگونه تلاش برای ارزان خریدن، شما را در دردسر می‌اندازد؟

تصور کنید با تلاش برای کاهش قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری، هزینه این بخش از پروژه را از 400 میلیون تومان به 200 میلیون تومان کاهش دهید. اما این تجهیزات 200 میلیون تومانی، پس از تنها 3 ماه کار دچار خرابی و نقص جدی شوند.

آیا خرابی این تجهیزات باعث از بین رفتن نیاز شما به شبکه کامپیوتری خواهد شد؟ پاسخ قطعاً منفی است! در نهایت این شما هستید که مجبور می‌شوید برای رفع نیاز خود باز هم به سراغ همان تجهیزات 400 میلیون تومانی بروید! حال این تلاش شما برای کاهش قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری، باعث شده تا به جای همان 400 میلیون تومان اولیه، 600 میلیون تومان بپردازید.

 این مثال به‌سادگی نشان می‌دهد که خرید تجهیزات ارزان اما کاربردی و باکیفیت، یک هنر است! هنری که تنها با تجربه‌ای طولانی و دانشی قابل قبول در این حوزه، بدست می‌آید. آیا شما خودتان می‌توانید زمان و سرمایه خود را برای بدست آوردن این هنر تلف کنید؟

هنرکاهش قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری؛ آنچه رادین سیستم در آن تخصص دارد!

کاهش قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری در رادین سیستم

ما در رادین سیستم، در عین اینکه به کاهش هزینه نهایی پروژه شما متعهد هستیم، به هیچ عنوان به سراغ محصولات بی‌کیفیت نمی‌رویم. کارشناسان مجموعه با آمیزه‌ای از تجربه عملی در بازار تجهیزات و سطح بالای دانش فنی، مقرون به صرفه‌ترین تجهیزات ممکن را تهیه می‌کنند.

تجهیزات پیشنهادی رادین سیستم در عین اینکه قیمت مناسبی دارند، از لحاظ کیفیت کمترین نقدی بر آن‌ها وارد نیست. این دقیقاً همان چیزی است که کمک می‌کند مشتریان با وجود پرداخت پولی کمتری در قبال قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری، شبکه باکیفیت‌تری در اختیار داشته باشند.

ارتباط مستمر تیم رادین سیستم با تأمین‌کنندگان کلان و عمده بازار و همچنین توانایی بالای کارشناسان مجموعه در شناسایی تجهیزات باکیفیت، باعث شده که قیمت تجهیزات پیشنهادی به مشتریان در حد ایده‌آلی باقی بماند. پس در رادین سیستم در عین اینکه قیمت‌ها رقابتی و بسیار مناسب هستند، تجهیزات شبکه رایانه‌ای، عملکردی مناسب و دوامی بالا از خود نشان می‌دهند.

هنرکاهش قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری؛ آنچه رادین سیستم در آن تخصص دارد!

تک‌تک اجزا، بخش‌ها و جزئیات در برپایی چنین ساختاری اهمیت دارند

برای استعلام قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری با ما در ارتباط باشید.

همانطور که بارها گفته شده، دریافت مشاوره در حوزه برپایی یا توسعه شبکه‌های کامپیوتری در رادین سیستم کاملاً رایگان است. مشتریان می‌توانند بدون نگرانی در مورد جزئیات پروژه، به طور دقیق، تمام اطلاعات لازم را دریافت کنند.

 یکی از مجموعه اطلاعاتی که به طور دقیق در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، قیمت تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری است. مشتریان می‌توانند در گفتگو با تیم کارشناسی و مشاوره رادین سیستم یک تخمین نزدیک و منطقی در مورد قیمت احتمالی تجهیزات مورد نیاز برای پروژه خود دریافت کنند.

 به‌علاوه حتی اگر صرفاً به قیمت برخی اقلام خاص هم نیاز دارید، باز هم می‌توانید به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید. کارشناسان مجموعه قیمت روز محصولات را در کنار هر گونه مشاوره لازم در اختیار همراهان گرامی قرار می‌دهند.

اطمینان داشته باشید که هر محصول مورد عرضه یا پیشنهاد رادین سیستم، تمام بررسی‌های فنی و کیفی لازم را پشت سر گذاشته‌اند. دقیقاً به همین خاطر است که ارزان خریدن از رادین سیستم، دیگر جای هیچ نگرانی و تردیدی برای مشتریان باقی نمی‌گذارد.

رادین سیستم بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه و به عنوان یک شرکت مادر در زمینه واردات، فروش و توزیع سراسری تجهیزات شبکه با گارانتی معتبر و بهترین قیمت در ایران می باشد.  تلفن تماس: ۰۲۱-۴۵۸۸۵    وب سایت : www.rsto.ir 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز