خبرگزاری کار ایران

تفاوت ماشین ظرفشویی بوش سری 2، 4، 6، 8

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۶۸۹

آیا سری های مختلف ماشین ظرفشویی می تواند کیفیت شستشو تأثیر داشته باشد؟ در جواب این سؤال می توان گفت قطعاً پیشرفته بودن یک محصول در کیفیت شستشوی آن بی تأثیر نخواهد بود. بوش از آن دسته کمپانی های قدیمی است که ماشین ظرفشویی های خود را هر ساله در سری مختلفی روانه بازار می کند.

از عمده ترین تفاوت ماشین ظرفشویی بوش سری 4، 6، 8، تنوع در طراحی و آپدیت شدن فناوری است. شرکت بوش در اوایل سری 2 ماشین ظرفشویی را روانه بازار کرد که با کیفیت ویژه و منحصر به فردی شستشوی ظروف را انجام می داد. اما کم کم و با پیشرفت تکنولوژی سری جدید این محصولات را روانه بازار کر که البته در هر سری فناوری و قابلیتی را به ماشین ظرفشویی اضافه کرد که در نهایت سبب شد تا ظروف با تمیزی چند برابری و فاقد هر گونه آلرژی و لکه چربی شسته شوند. پس با این وجود خرید ماشین ظرفشویی بوش برای آن دسته از افراد که به تمیزی و شفافیت ظروف خود بیش از پیش اهمیت می دهند بسیار ضروری و ملزم است.

تفاوت سری های ماشین ظرفشویی بوش

بوش در راستای ارتقاء ماشین ظرفشویی های خود با عرضه هر سری تغییراتی را در طراحی داخلی و بیرونی، افزودن آپشن و برنامه های جدید ایجاد کرد به طوری که افراد رغبت بیشتری به انتخاب ظرفشویی از این برند قدیمی پیدا کرده اند. به طور کلی بوش با معرفی هر سری و رونمایی از آن امکان شستشوی بهتر و کامل تری را برای کاربران ایجاد کرده است. جدای از بحث کیفیت شستشو با ظرفشویی بوش کاربران باید این نکته را در نظر بگیرند که قیمت ماشین ظرفشویی بوش به دلیل آپدیت بودن برنامه ها و بهره مندی از تکنولوژی های جدید برای شستشو به نسبت سایر برندهای معتبر بودجه بیشتری را می طلبد.

تفاوت ماشین ظرفشویی بوش سری 2، 4، 6، 8

مقایسه طراحی ظرفشویی بوش سری 2، 4، 6، 8

طراحی از مهم ترین معیارهای انتخاب ظرفشویی به حساب می آید که افراد با توجه به سلیقه خود مدل خود را انتخاب می کنند. شرکت بوش در اوایل سری 2 را با طراحی بسیار ساده و مینیمال عرضه کرد، اما در سری های بعدی چاشنی خلاقیت را به محصولات خود افزود. به طوری که در سری 4 پنل دیجیتالی و در سری 6 این پنل را همراه با دکمه های لمسی طراحی کرد.

 جذابیتی که بوش در سری 8 آن را به اتمام رسانده است مخفی کردن تنظیمات است. دکمه های تنظیم در این سری بر روی درب دستگاه طراحی شده اند، به طوری که با باز کردن درب قابل مشاهده شده و با بسته شدن درب پنهان می شوند، البته یک صفحه نمایش لمسی بر روی ماشین ظرفشویی قرار می گیرد که زمان اتمام و برنامه در اجرا را برای کاربر نمایش می دهد.

تفاوت طراحی داخلی سری ماشین های ظرفشویی بوش

جدای از طراحی خارجی، کمپانی بوش تغییرات چشمگیری را در قسمت داخلی ماشین ظرفشویی ها اعمال کرده است. در سری 4 و 6 قفسه ای برای قرار دادن کارد و چنگال تعبیه شده است که در سری 2 این قابلیت به چشم نمی خورد. در سری 8 نیز جدای از بهره مندی به این قفسه، سبدهای ماشین ظرفشویی دارای قابلیت انعطاف پذیری هستند که با استفاده از آن کاربران می توانند در جای گیری اجسام بزرگتر همچون قابلمه مشکلی نداشته باشند. با توجه به این موضوع انتخاب ماشین ظرفشویی سامسونگ یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که قصد دارند با کمترین هزینه یک دستگاه زیبا و جذاب داشته باشند.

تفاوت ماشین ظرفشویی بوش سری 2، 4، 6، 8

تفاوت فناوری و قابلیت های ماشین ظرفشویی بوش

فناوری های طراحی شده در هر سری از ماشین ظرفشویی های بوش با همدیگر تفاوت دارند. البته یک سری برنامه ها همچون AquaStop،Hygiene Plus ، Extra Dry، Eco Silence از آن دسته برنامه هایی است که بوش برای تمام سری ظرفشویی های خود به منزله هر گونه خطا در خروجی آب، باکتری زدایی، خشک کردن اضافه، و شستشوی بدون سر و صدا قرار داده است. اما نکته قابل توجه این است که بوش در سری 6 و 8 محصولات خود برنامه های بسیار کاربردی و خاصی را تعبیه کرده که Home Connect  یکی از کاربردی ترین آنها است، چرا که با بهره مندی از آن شما می توانید در صورت اتصال به وای فای تمام تنظیمات دستگاه از طریق گوشی همراه خود دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از آپشن هایی که بوش برای سری 4، 6 و 8 در نظر گرفته است برنامه machine care است که به منظور فعال سازی آن کاربران می توانند به طور خودکار ماشین ظرفشویی را شستشو داده و آن را از هر گونه آلودگی تمیز کنند.

پایین بودن مصرف انرژی از دیگر مواردی است که بوش در سری 8 بیشتر آن را مورد توجه قرار داده است و رده +++A را در نظر گرفته است. این در حالی بوده که رده مصرف انرژی در سری 4 و 6 ++A است.

تفاوت ماشین ظرفشویی بوش سری 2، 4، 6، 8

قیمت کدام سری ماشین ظرفشویی بوش به صرفه است؟

بدون شک هر چه مدل ماشین ظرفشویی جدید و پیشرفته تر باشد، قطعاً قیمت آن را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. یکی از ارزانترین ماشین ظرفشویی های بوش که به دلیل قابلیت و امکانات حداقل که دارند بسیار مقرون به صرفه هستند،سری 2 است. اما سری 4، 6 و 8 به دلیل پیروی کردن از تکنولوژی ها و فناوری های جدیدتر از رِنج قیمت بالاتری برخوردارند.

اگر از کاربرانی هستید که نظر خود را برای خرید ماشین ظرفشویی نهایی کرده اید، با مشاهده سری های مختلف ماشین ظرفشویی در فروشگاه آترین پلاس می توانید متناسب با سلیقه شخصی خود و بهترین قیمت بازار، خرید خود را نهایی کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز