خبرگزاری کار ایران

دانلود ویدیوهای ریلز اینستاگرام ؛ ذخیره Reels در اینستا

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۲۳۶

Reels یکی از ویژگی های اینستاگرام است و شباهت زیادی به TikTok دارد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای کوتاه چند ثانیه ای ایجاد کنند و به اشتراک بگذارند. ریلز به کاربران این امکان را می دهد که فیلم هایی با جلوه های ویژه و خاص بسازند و با ابزارهای مختلف آنها را ویرایش کنند. در این مقاله با نحوه دانلود ریلزهای اینستاگرام آشنا خواهید شد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

قابلیت Reels اینستاگرام ؛ رقیبی تازه برای تیک تاک

همه ما از محبوبیت تیک توک مطلعیم و می دانیم که دلیل محبوبیت آن امکان ایجاد و اشتراک گذاری ویدیوهای 1 دقیقه ای با جلوه های خاص است. می توانید ویدیوها را از تیک تاک به صورت رایگان دانلود کنید جالب است بدانید که تیک تاک متعلق به دولت چین است. روابط غیردوستانه چین با کشورهایی مانند آمریکا و اتهام جاسوسی در این برنامه باعث کاهش استفاده تعداد زیادی از کاربران این شبکه اشتراک ویدئو شده است.

اینستاگرام نیز با معرفی ویژگی جدید خود یعنی Reels از این فرصت نهایت استفاده را برده و به یکی از رقبای اصلی TikTok تبدیل شده است. اکنون نیازی که بسیاری از کاربران اینستاگرام به دنبال آن هستند این است که چگونه ویدیوهای ارسال شده در ریلز اینستاگرام را دانلود کرده و در گوشی و رایانه خود ذخیره کنند.

نحوه دانلود ریلزهای Reels اینستاگرام

برای دانلود Reels منتشر شده می توانید از سایت ها یا برنامه های دانلود Reels استفاده کنید. در این قسمت بهترین سایت دانلود ریلز را به شما معرفی می کنیم.

آی جی کرب یک سایت تخصصی دانلود اینستاگرام که می توانید با رفتن به آدرس igcrab.com برای دانلود ریلز استفاده کنید. در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از این سایت برای دانلود ویدیوها از بخش Reels استفاده کنید.

مرحله اول : ویدیو Reels ریلز مورد نظر خود را در اینستاگرام باز کنید. سپس لینک ویدیو ریلز را کپی کنید. برای این کار کافیست روی سه نقطه پایین بزنید و از منو باز شده Copy link را انتخاب نمایید.

مرحله دوم : حالا وارد سایت Download Instagram Reels شوید و در کادر مشخص شده لینک ویدیو ریلز خود را که از قبل کپی کرده اید قرار دهید و روی دکمه جستجو (Search) بزنید.

مرحله سوم : کمی صبر کنید تا لینک دانلود ویدیو برای شما تولید شود. اکنون پیش نمایشی از ویدیو به شما نمایش داده می شود و می توانید با کلیک بر روی دکمه دانلود Download ویدیوی مورد نظر خود را دانلود و ذخیره کنید.

نکته: اگر نیاز به کپی کردن کپشن ریلز داشتید به تب Caption رفته و روی دکمه Copy بزنید.

دانلود ویدیوهای ریلز اینستاگرام ؛ ذخیره Reels در اینستا

دانلود ویدیوهای ریلز اینستاگرام ؛ ذخیره Reels در اینستا

سوالات متداول

آیا برای دانلود ویدیوهای Reels اینستاگرام نیاز به وارد کردن اطلاعات حساب داریم؟

خیر، در روش های دانلود ریلز در هیچ مرحله ای نیازی به وارد کردن اطلاعات حساب خود ندارید.

آیا ذخیره و دانلود ریلز ها با این ابزار رایگان است؟

بله، ابزار ارائه شده در این آموزش کاملا رایگان هست و می توانید تا بی نهایت ویدیوها را دانلود کنید.

آیا راهی برای دانلود ریلزهای اینستاگرام استوری شده هست؟

بله، شما می توانید با رفتن به قسمت Instagram Story Downloader استوری ها را دانلود کنید. اگر ریلزها در قسمت هایلایت بودند به قسمت دانلود هایلایت مراجعه کنید.

در این نوشتار سعی کرده ایم بهترین روش دانلود ریلز اینستاگرام را به شما مخاطبین عزیز معرفی کنیم. شما می توانید به راحتی از روش ذکر شده استفاده کنید و تنها با چند کلیک تمامی Reels های محبوب خود را دانلود کنید. اگر سوالی دارید از قسمت نظرات از ما بپرسید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز