خبرگزاری کار ایران

معرفی و شرایط خرید ملک در شهر آنتالیا

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۷۶۶

قطعاً تا به حال نام آنتالیا را در تبلیغات تلویزیونی یا پلتفرم های دیگر، بارها و بارها شنیده اید. آنتالیا نام یک شهر ساحلی زیبا در جنوب غرب ترکیه می باشد و سالانه حدود 12 میلیون توریست را به سمت خود جذب می کند. علاوه بر جنبه توریستی، این شهر یک بستر بسیار مناسب برای سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد. خرید ملک در آنتالیا به دلیل قیمت مناسب ملک و همچنین آب و هوای بی نظیر آن، برای سرمایه گذاران مزایای زیادی به همراه دارد. در این مطلب قصد داریم صفر تا صد خرید ملک در آنتالیا را مورد بررسی قرار دهیم تا در صورت تمایل بتوانید با آگاهی کامل تری برای این کار اقدام کنید.

شرایط اقلیمی آنتالیا

برای خرید ملک یکی از مهم ترین مؤلفه ها، آب و هوا و شرایط اقلیمی منطقه می باشد. آنتالیا در منطقه ای نیمه گرمسیر قرار گرفته است و زمستان های معتدل و پر باران و تابستان های گرم دارد. به دلیل وجود دریا در اطراف این شهر، آب و هوای مرطوبی دارد و این رطوبت گاها تا 65 درصد نیز می رسد.

مهم ترین مزایای خرید ملک در آنتالیا

  • همان طور که گفتیم اولین و مهم ترین مزیت خرید ملک در آنتالیا نسبت به سایر شهر های ترکیه، قیمت مناسب خانه های آن است. البته قیمت ملک در آنتالیا نیز مانند هر شهر دیگری بسته به منطقه، متراژ و عواملی از این دست می تواند متفاوت باشد؛ اما حداقل بودجه ای که برای خرید ملک در آنتالیا باید در دست داشته باشید، 40 هزار یورو می باشد.
  • آنتالیا از نظر شرایط اقلیمی جزء شهر های معتدل با آب و هوای مناسب می باشد.
  • سبک و قیمت خانه ها در آنتالیا بسیار متنوع بوده و شما با هر بودجه و سلیقه ای می توانید ملک مورد نظر خود را در این شهر پیدا کنید.
  • خوشبختانه به دلیل فاصله آنتالیا از مرکز و پایتخت ترکیه، به این شهر تنها به عنوان یک شهر توریستی توجه می شود و از ناملایمات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تا حد زیادی فاصله دارد.

برای خرید ملک در آنتالیا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید یک ملک مناسب، در نظر گرفتن یک سری معیار ها ضروری است. از این معیار ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساکت و آرام بودن محیط اطراف
  • دسترسی راحت به مراکز درمانی، تجاری و…
  • بهداشت منطقه
  • شرایط اقلیمی مناسب
  • سیستم حمل و نقل مناسب
  • قیمت متناسب با امکانات
  • متناسب بودن متراژ ملک با تعداد افراد خانوار
  • چشم انداز

معرفی و شرایط خرید ملک  در شهر آنتالیا

بهترین مناطق آنتالیا برای خرید ملک کدام است؟

همان طور که می دانید مناطق مختلف شهر بر حسب امکانات، مدرن بودن و عواملی از این دست قیمت های متفاوتی دارند. اکنون سه مورد از بهترین مناطق آنتالیا را بررسی می کنیم تا بتوانید بنا به بودجه ای که در دست دارید، در منطقه مناسبی ملک خود را خریداری کنید.

مرکز شهر:

ملک هایی که در مرکز شهر قرار دارند معمولاً دارای بافت قدیمی تری می باشند. اگر به لوکیشن و دسترسی ملک خود اهمیت زیادی می دهید، خرید خانه در مرکز شهر می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. خوشبختانه قیمت ملک در مرکز شهر نسبت به سایر مناطق آنتالیا معقول تر و مناسب تر می باشد.

منطقه لارا:

3منطقه لارا و ساحل آن به تنهایی از نظر امکانات یک شهر کامل محسوب می شود و یکی از محبوب ترین مناطق آنتالیا برای توریست ها می باشد. شرایط اقلیمی مناسب و آب های گرم مدیترانه ای آن، سبب شده است که منطقه لارا به یکی از پرطرفدارترین مناطق برای خرید ملک تبدیل شود. یکی از برجسته ترین امتیازاتی که این منطقه از آن برخوردار است، وجود انواع و اقسام رستوران ها، کافی شاپ ها، مراکز خرید و تفریحات مختلفی از جمله تفریحات آبی می باشد. منطقه لارا در میان چندین کوه قرار داشته و با خرید ملک در این منطقه می توانید چشم انداز کوه و دریا را نیز تجربه کنید.

سیستم حمل و نقل و دسترسی مناسب این منطقه مثال زدنی است و با سوار شدن یک خط اتوبوس به راحتی می توانید از منطقه لارا به مناطق دیگر نقل مکان کنید. گفتنی است که چند مورد از مجهزترین بیمارستان های آنتالیا مانند مموریال و آنادولو در منطقه لارا قرار دارند. به دلیل همین امکانات و امتیازات، طبیعی است که قیمت ملک در این منطقه نسبت به سایر مناطق آنتالیا بالا تر باشد.

گفتنی است که محله های گوزل اوبا، فنر، چالایان و شیرینیالی از بهترین محله های منطقه لارا می باشند.

منطقه کنیالتی:

منطقه کنیالتی یکی از بهترین مناطق غرب آنتالیا می باشد که برای خرید ملک بسیار مناسب است. این منطقه از نظر دسترسی به اندازه منطقه لارا قوی عمل نمی کند؛ اما در مقابل، ساحل آن به عنوان یکی از پاکیزه ترین ساحل های جهان شناخته می شود.

از نظر نوساز بودن خانه ها، منطقه کنیالتی از منطقه لارا پیشی گرفته است. همچنین تمامی امکانات رفاهی همچون مراکز آموزشی، مراکز درمانی، مراکز خرید و… در این منطقه در بهترین شکل خود وجود دارند و شما می توانید با خرید ملک در منطقه کنیالتی از رفاه و آسایش فوق العاده ای بهره مند شوید.

 گفتنی است که دانشگاه آک و مرکز درمانی الیمپوس که از بهترین مراکز درمانی و آموزشی آنتالیا می باشند، در این منطقه قرار دارند. در ضمن مناطق هورما، لیمان و ساریسو از بهترین محله های منطقه کنیالتی می باشند.

معرفی و شرایط خرید ملک  در شهر آنتالیا

قیمت خرید ملک در آنتالیا

همان طور که می دانید قیمت ملک در آنتالیا نیز مانند هر شهر دیگری بسته به منطقه، امکانات و همچنین متراژ آن متفاوت می باشد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت ملک در آنتالیا و بهره مندی از راهنمایی مشاوران مجرب های هومز، می توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و با بررسی دقیق تر اطلاعات املاک در آنتالیا، ملک مناسب خود را خریداری کنید.

ما در این مطلب راجع به بهترین محله برای خرید خانه در آنتالیا با شما صحبت کردیم و دانستیم که آنتالیا یکی از شهرهای بسیار معروف و توریستی واقع در کشور ترکیه است این شهر به علت جاذبه‌های توریستی فراوانی که دارد و همچنین به علت مناطق زیبا و جذابی که دارا می‌باشد یکی از بهترین و مشهورترین شهرهای توریستی است.و جز بهترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه این شهر سالیانه بسیاری از گردشگران را از سراسر جهان جذب خود می‌کند. در ادامه به معرفی محله‌ها و مناطق معروف از جمله منطقه لارا، کپز، منطقه کنیالیتی، آکسو، دوشمه آلتی و مورات پاشا در آنتالیا پرداختیم و ویژگی‌های هر یک از مناطق را بررسی کردیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز