خبرگزاری کار ایران

قیمت و مشخصات لوله پلی اتیلن، لوله پلیکا، لوله کاروگیت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۸۳۱
  • لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن لوله های سیاه رنگ هستند که از نوعی پلیمر مصنوعی ساخته شده اند. لوله پلی اتیلن با خط های آبی، برای آب رسانی، با خط زرد، برای گاز رسانی و با خط قهوه ای، برای فاضلاب استفاده می شوند.

لوله پلی اتیلن در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای بیشترین کاربرد را دارا می باشد، همچنین در سیستم‌ های فاضلاب شهری و صنعتی، بهداشتی، خطوط تولید صنعتی، آبیاری، کشاورزی و سیستم‌های دیگری که در برابر فشارها یا درجه حرارت‌های بالا قرار نمی‌گیرند نیز می توان استفاده کرد.

پایپ تهران، لوله های پلی اتیلنی را در انواع لوله پلی اتیلن گاز رسانی، لوله پلی اتیلن فاضلابی و  لوله پلی اتیلن آبرسانی با کیفیت بسیار بالا، در ابعاد و  ضخامت های مختلف تولید و تامین می کند و شما می توانید خریدی راحت و آسوده را تجربه کنید.

استعلام قیمت لوله پلی اتیلن

مزایای استفاده از لوله های پلی اتیلن:

  • مقاومت بالا در برابر دما، ضربه، فشار
  • دارا بودن زاویه خمش مناسب
  • لوله های پلیمری مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار در دمای بسیار پایین هم دارند.

 

  • لوله پلیکا

لوله پلیکا یا پولیکا از لوله‌های پرکاربرد در صنعت ساختمان و ساخت و ساز است. این نوع از لوله ها برای خروج فاضلاب کاربرد بسیار دارند، همینطور برای کابل برق و ناودان نیز استفاده می شوند. لوله‌های پلیکا برای انتقال فاضلاب های خانگی، شهری و صنعتی، شبکه‌های آبرسانی تحت فشار، پوشش کابل های شبکه برق و نیرو، پوشش کابل های مخابراتی کاربرد دارند.

شرکت پایپ تهران تامین و تولید کننده انواع لوله های پلیکا با کیفیت در انواع لوله پلیکا آبرسانی، لوله پلیکا فاضلابی، لوله پلیکا مخابراتی و اتصالات پلیکا با قیمت مناسب می باشد.

استعلام قیمت لوله پلیکا

مزایای استفاده از لوله های پلیکا:

  • لوله های پلیکا مقاومت بالایی دارند، زنگ نمی‌زنند و پوسیده نمی‌شوند.
  • لوله پلیکا در برابر مواد شیمیایی عادی موجود در خاک بسیار مقاوم است. بنابراین در صنعت و کشاورزی بسیار پرطرفدار است.
  • این لوله ها یکی از سبک‌ترین لوله‌ها می باشند.

 

  • لوله کاروگیت

لوله کاروگیت با حالت فنری شکل که سیاه رنگ است، با مجموعه‌ای از ردیف‌ها و شیارها روی سطح آن شناخته شده است. بدلیل مزایای بسیار بالای پلی اتیلن یا لوله کاروگیت پلی اتیلن با فاصله ی زیادی از دیگر انواع لوله ها در صدر کاربرد در انواع پروژه های شهری و جاده ای قرار دارد. لوله های دوجداره پلی اتیلن یا همان کاروگیت مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد و با توجه به اینکه به صورت مکانیکی اتصال انجام می شود، ایده آل ترین لوله جهت انتقال فاضلاب است.

هدف اصلی در طراحی لوله های کاروگیت این بوده است که که در صورت استفاده در عمق زیاد زمین، بتواند در برابر زمین لرزه و تنش های ناگهانی دچار شکستگی نشود، بنابراین مزیت بزرگی به حساب می آید.

تاثیر لوله بر روی آب آشامیدنی نیز مورد آزمون واقع شده است که بی تاثیر بر روی آن بوده است.

انواع لوله های کاروگیت:

  • لوله کاروگیت فاضلابی
  • لوله اسپیرال پلی اتیلن

مزایای استفاده از لوله های کاروگیت:

  • مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد.
  • بهره‌وری انتقال آب بیشتر است چون در این لوله ها ضریب اصطکاک پایین است.
  • انعطاف‌پذیر و سبک‌تر است.
  • حمل آن نیازی به استفاده از ماشین‌آلات سنگین ندارد.

 

  • لوله بتنی

لوله بتنی برای جمع آوری فاضلاب، و در قطر های تا 200 میلی متر تا 2400 میلی متر تولید می شود. این لوله‌ها برای جمع آوری آب فاضلاب و آب باران بسیار مناسب است، که شامل لوله بتنی مسلح، لوله بتنی پیش تنیده و لوله بتنی پایپ جکینگ می باشد.

انواع لوله های بتنی:

  • لوله بتنی مسلح
  • لوله بتنی پیش تنیده
  • لوله بتنی پایپ جکینگ

مزایای استفاده از لوله های بتنی:

مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر فشارهای داخلی از ویژگی اصلی لوله های بتنی می باشد که می توان ارزان تر بودن این نوع از لوله ها را نیز جز مزایای اصلی آن دانست، که البته باید به سنگینی و شرایط سخت حمل و نصب آن نیز اشاره ای داشت.

دوام زیاد و مقاومت بالا در برابر خوردگی فاضلاب های شهری و صنعتی جز مزایای بالای این لوله های بتنی می باشد.

 

شرکت پایپ تهران زیر مجموعه شرکت پارسیان آبراهه یکی از شرکت های فعال در صنعت تامین و تولید لوله در ایران است. این شرکت رسما فعالیت خود را از سال 1389 آغاز نموده است و هم اکنون تبدیل به یکی از بزرگترین تامین کننده های لوله و اتصالات گردیده است.

محصولات شرکت پایپ تهران:

لوله پلی اتیلن، لوله بتنی، لوله کاروگیت، لوله پلیکا، لوله پی وی سی، لوله یو پی وی سی، لوله پلی پروپیلن (لوله سبز)، لوله پوش فیت، لوله زهکش و ...

همچنین تامین و تولید انواع فرآورده های بتنی اعم از نیوجرسی بتنی، منهول بتنی، باکس های یو شکل، دیوار بتنی، جدول فعالیت دارد.

این شرکت با رعایت استانداردهای بین‌ المللی در تامین و تولید لوله و اتصالات و بکارگیری نیروی انسانی کارآزموده و مجرب و آشنا به علم روز دنیا، مدیریت علمی و متعهد در حوزه تامین و تولید داخلی هم اکنون یکی از بزرگ‌ ترین تامین کننده ها در امر صادرات است و تاکنون به کشورهای عراق، افغانستان، ارمنستان، ترکمنستان، امارات متحده عربی داشته است.

وجود مزیت‌های فراوان، همراه با تنوع تولید در سایز و فشارهای کاری، کیفیت بالای محصولات و رعایت کلیه استانداردهای مواد اولیه، محصول و فرآیند، داشتن تکنولوژی برتر از دیگر ویژگی های شرکت پایپ تهران است.

 

مشاوره رایگان:

تلفن تماس:

021-44965096

021-44965097

تلفن همراه:

0912-5498600

https://pipetehran.ir/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز