خبرگزاری کار ایران

قیمت و خرید انواع لوله پلی اتیلن و اتصالات از لوله شاپ

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۷۸۴

لوله پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین لوله ها در انتقال سیالات می باشد. این لوله ها به علت دارا بودن ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری، سهولت بارگیری و حمل و نقل لوله، رسوب پذیری بسیار پایین و مقاومت و دوام بالا، بسیار پرمصرف هستند.

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن با توجه به رنگ کاربردهای مختلفی دارد. این لوله با رنگ مشکی و خطوط قهوه ای برای فاضلاب، آبی برای آبرسانی و رنگ زرد برای گازرسانی کاربرد دارد. لوله پلی اتیلن از خانواده ترموپلاستیک ها به حساب می آیند و دارای مقاومت و تغییر پذیری بالا است که جایگزین مناسبی برای لوله های آهنی، چدنی و PVC می باشد.

از کاربرد های لوله پلی اتیلن می توان در خطوط انتقال و لوله کشی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین در خطوط انتقال آب در مصارف ساختمانی و کشاورزی نام برد. لوله پلی اتیلنی با دارا بودن سطح داخلی صاف به هیچ وجه دچار رسوب گرفتگی نمی شوند و همینطور با گذشت زمان پوسیدگی و خوردگی در آنها به وجود نمی آید و عمر بسیار طولانی دارند به همین جهت برای انتقال آب آشامیدنی گزینه بسیار مناسبی می باشد. جنس لوله پلی اتیلن HDPE که دارای انعطاف پذیری بالا، قابلیت خمیدگی مناسب و عمر مفید طولانی هستند.

  • فشار اسمی لوله پلی اتیلن بین 3.2 تا 20 بار می باشد
  • قطر خارجی اسمی لوله پلی اتیلن بین 16 تا 1600 میلی متر می باشد
  • محدوده دمایی لوله پلی اتیلن بین صفر تا 70 درجه سانتی گراد است

خرید لوله پلی اتیلن فاضلابی، کشاورزی و آبرسانی

کارخانه تولید انواع لوله پلی اتیلن 

انواع لوله پلی اتیلن در صنعت

لوله پلی اتیلن آبرسانی

کاربرد این لوله ها در انتقال آب و آب شرب است. این نوع لوله ها در صنعت کشاورزی بسیار پرکاربرد هستند. لوله پلی اتیلن آبرسانی در فشار های بین 6 تا 16 بار و در موارد حساس در فشار 20 بار و در سایز های بین 20 تا 630 میلیمتر تولید می شوند.

لوله پلی اتیلن فاضلابی

کاربرد اصلی این لوله های دوجداره در انتقال فاضلاب است. لوله پلی اتیلن فاضلابی در فشار بین 3.2 تا 5 بار و در سایز های بین 50 تا 160 میلی متر تولید می شوند. برای تولید این لوله ها از گرید PE 80 و در سایز های بالاتر از گرید PE 100 استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن گازی

 این نوع لوله ها به علت حساسیت بالا، در انتقال گاز کاربرد دارند و مورد تایید شرکت ملی گاز و استاندارد های DIN EN 1555-5 و (IGS-M-PL-014-01 (2 می باشند. فشار لوله پلی اتیلن گازی بین 12.5 تا 16 بار بوده و در سایزهای بین 25 تا 225 میلی متر تولید می شوند. گرید این لوله ها PE100 و PE 80 است.

لوله پلی اتیلن غلافی

 از این لوله ها در پوشش و غلاف کابل های برق استفاده می شود. فشار این لوله ها بین 6 تا 10 بار بوده و در سایزهای 20 تا 400 میلی متر تولید می شوند.

لوله پلی اتیلن فشار قوی

 این لوله ها به اصطلاح لوله های پلی اتیلن فشار قوی نامیده می شوند و نسبت به سایر لوله ها ضخامت بیشتری دارند. لوله پلی اتیلن فشار قوی در فشار بین 10 تا 30 بار تولید و سایز آنها بین 20 تا 630 میلی متر می باشد.

لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

جزو لوله های پلی اتیلن نرم به حساب می آیند. کاربرد این لوله در مصارف کشاورزی می باشد و در سایز 16 میلیمتر تولید می شوند.

قیمت و خرید انواع لوله پلی اتیلن و اتصالات از لوله شاپ

طراحی و نصب انواع لوله دوجداره پلی اتیلن فاضلابی 

قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی

قیمت در لوله پلی اتیلن با توجه به ابعاد آن تعیین می شود. البته عواملی مانند متریال اولیه مصرفی در ساخت لوله و شرکت سازنده نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است. مواد اولیه مورد استفاده در ساخت لوله های اتیلن فاضلاب دارای گریدهای 40، 63، 80 و 100 می باشد که بسته به نوع گرید، قیمت آنها نیز متفاوت است. توجه داشته باشید که استفاده از گریدهای مختلف، خلوص مواد اولیه و همچنین میزان مواد به کار رفته در ساخت لوله در قیمت آن موثر است. لوله شاپ با استفاده از آخرین تکنولوژی، تجهیزات و استانداردهای جهانی اقدام به تولید لوله پلی اتیلن فاضلاب با کمترین هزینه می کند و برای اطلاع از قیمت نهایی محصولات می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت لوله شاپ https://loolehshop.com تماس بگیرید.

انواع لوله پلی اتیلن بر اساس کاربرد

لوله پلی اتیلن تک جداره

لوله پلی اتیلن تک جداره یکی از لوله های پلیمری است که در فشارهای بین 2 تا 40 بار با قطرهای مختلف قابل استفاده است. ویژگی های منحصر به فرد لوله های پلی اتیلن در مقایسه با سایر انواع لوله ها باعث شده است که استفاده از این محصول در طراحی و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب نسبت به سایر موارد رشد بسیار سریع تری داشته باشد.

لوله دوجداره پلی اتیلن کاروگیت

لوله پلی اتیلن دوجداره یا همان لوله کاروگیت به لوله هایی گفته می شود که دارای دو جداره بیرونی با ظاهر موج دار یا به عبارتی حلقه ای و یک لایه داخلی لوله است. لوله پلی اتیلن دوجداره سطح صافی برای عبور سیالات با فاضلاب اسیدی و بازی و فاضلاب های صنعتی دارد. لوله های کاروگیت فشار بار داخلی ندارند یعنی سیالی که از این لوله ها عبور می کند فشار بار داخلی ندارد و این لوله ها عملا وظیفه انتقال سیالات مایع را به صورت جوی زیرزمینی بر عهده دارند. لوله های کاروگیت همچنین دارای یک سطح بیرونی است که به صورت حلقه ای است و دارای استحکام بالایی است و تمامی فشارهای سطحی و زیرسطحی اعم از بارهای زنده و مرده زیر سطح زمین را تحمل می کند.

قیمت و خرید انواع لوله پلی اتیلن و اتصالات از لوله شاپ

قیمت خرید انواع لوله کاروگیت لوله شاپ

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن

خواص

HDPE

LLDPE

LDPE

چگالی (gr/cm^3)

0.960 تا 0.945

0.936 تا 0.918

0.922 تا 0.917

سختی

71- تا 59

62 تا 49

56 تا 40

دمای ذوب (درجه سانتیگراد)

134

116

113

دمای نرم شدن حرارتی یا HDT

120 تا 130

86 تا 120

80 تا 102

نفوذ پذیری رطوبت در 10^11 (Cm^3.cm/Cm^2.s.pa)

1.37

4.06

4.37

نفوذ پذیری اکسیژن در 10^16 (Cm^3.cm/Cm^2.s.pa)

625

1920

2082

استحکام کششی نقطۀ تسلیم (Kg/cm^2)

323 تا 172

218 تا 75

142 تا 64

 

گرید لوله پلی اتیلن

تفاوت گرید لوله پلی اتیلن در چگالی آنها می باشد. تفاوت در چگالی این لوله ها باعث افزایش ضخامت و وزن لوله می شود. از معمول ترین گرید های لوله پلی اتیلن می توان به گرید های PE63، PE80 و PE100 اشاره کرد. از بین این گرید ها، گرید PE63 نسبت به دو گرید دیگر به علت چگالی کم، درخواست کمتری دارد.

تفاوت لوله پلی اتیلن گرید PE100 و PE80

لوله پلی اتیلن PE100 

لوله پلی اتیلن PE80

استحکام 10 مگا پاسکال

استحکام 8 مگا پاسکال

مقاومت در برابر اشعه فرابنفش

عدم مقاومت در برابر اشعه فرابنفش

دانسیته بیشتر و ضخامت کمتر 

دانسیته کمتر و ضخامت بیشتر

وزن کمتر

وزن بیشتر

مشخصات لوله پلی اتیلن گرید PE100 و PE80

 برای اطلاع از مشخصات محصولات می توانید به سایت لوله شاپ به آدرس https://loolehshop.com/ مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز