خبرگزاری کار ایران

انتخاب و خرید تابلو دکوراتیو - دکورآفیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۵۴

جدیدترین مدل تابلو دیواری برای فضاهای مدرن و امروزی، با توجه به طرح و رنگ دکوراسیون داخلی انتخاب می شوند. این نوع آثار اغلب به صورت چاپ شده در دسترس هستند. متریال اصلی برای ارائه این تصاویر نیز، بوم نقاشی می باشد. البته تابلو کلاسیک جدید نیز برای فضاهای خاص طراحی می شود و طرفداران خاص خود را دارد.

این آثار را می توان برای طراحی و دیزاین یک فضا به کار برد. معمولا طرح های این چنینی به صورت سالانه طراحی می شوند. به این معنی که عناصر تزیینی چاپی، اغلب با توجه به رنگ و طرح سال انتخاب می شوند. در این راستا نقاشی های زیبا برای اتاق پذیرایی و نشیمن در فضای مسکونی کاربرد دارند.

یکی از ویژگی های اصلی آثار چاپی، کیفیت چاپ است. این امر در ابتدای ورود صنعت چاپ برای تولید آثار هنری در حد اولیه و بی کیفیت بود. اما امروزه دستگاه های چاپ برای تولید تصاویر گرافیکی با کیفیت در دسترس هستند. این دستگاه ها را اغلب برای چاپ تصاویر روی بوم نقاشی به کار می روند. بهتر است این آثار چاپی را متناسب با ابعاد اتاق انتخاب کنیم. به این معنی که خرید تابلو بر اساس ابعاد اتاق به صورت بزرگ یا کوچک باشد.

 

انتخاب تابلوهای زیبا برای اتاق پذیرایی با طرح های متنوع

برای فضاهایی مانند پذیرایی که یکی از بخش های اصلی یک واحد مسکونی امروزی تلقی می شود، نیاز به طرح های زیبای چاپ شده داریم. در این فضا اغلب از تصاویری از طبیعت، گل، مناظر مختلف و ... استفاده می شود. اما می توان گفت که در هنگام انتخاب تابلو دیواری برای پذیرایی، محدودیتی وجود ندارد. فقط نباید از آثاری که صرفا برای فضای رسمی طراحی شده اند استفاده کرد. زیرا این فضا، بخشی از محدوده نیمه خصوصی خانه است. بنابراین نقاشی مورد نظر نیز باید نیمه رسمی باشد. طرح های متنوع از ویژگی های اصلی آثار چاپ شده می باشد. به این معنی که با توجه به موضوعات مختلف، طرح های متنوعی در دسترس اند.

اغلب آثار مانند تصاویر طبیعت و گل، با رنگ های سرزنده طراحی می شوند. در برخی از این آثار که امروزه نیز بسیار مورد توجه هستند، از طرح های گل با ابعاد بزرگ به رنگ سفید استفاده می شود. این نوع طرح ها اغلب با سبک مدرن طراحی می شوند. از این روی برای ساختمان های مدرن، انتخاب مناسبی هستند. پذیرایی را می توان با استفاده از انواع طرح های مدرن، دیزاین کرد. انتخاب نوع عنصر تزیینی می تواند بر اساس نوع و سبک طراحی فضا صورت بگیرد.

تابلو دکوراتیو کلاسیک جدید

امروزه میزان فروش تابلو کلاسیک نشان می دهد که این شیوه چندان در طراحی مورد استفاده قرار نمی گیرد. اما به دلیل طراحی فضاهای مختلف مسکونی، اداری و تجاری به شکل مدرن، برخی از افراد برای دیزاین و طراحی منزل خود، سبک کلاسیک را انتخاب می کنند. این شیوه یادآور طرح های اروپای کلاسیک است. از این رو با فرهنگ ایرانی چندان تناسب ندارد. اما موجب ایجاد یک فضای خاص خواهد شد. به دلیل جهانی و همه گیر بودن این شیوه، بیشتر در طراحی هتل ها و خانه های اشرافی مورد استفاده قرار می گیرد. اما به دلیل وجود چنین فضا هایی، آثار چاپی، تصاویر و عکس های متعددی در این زمینه طراحی شده اند.

طرح کلاسیک جدید بیشتر با فضای امروزی عجین هستند. به این معنی که این نوع تصاویر و نقاشی ها، با سبک کلاسیک اما با توجه به معماری مدرن و امروزی طراحی شده اند. اما گاهی از تصاویر مربوط به نقاشان دوران کلاسیک نیز استفاده می شود. از این رو تنوع بالایی نیز مانند شیوه مدرن، در این سبک وجود دارد.

انتخاب و خرید تابلو دکوراتیو - دکورآفیس

تاثیر سبک تابلو دیواری در طراحی فضا

امروزه انواع تابلو با سبک های متنوع طراحی می شوند. یک طراح نمی تواند برای یک فضای کلاسیک از تصاویر مدرن استفاده کند! اما متاسفانه گاهی در طراحی فضا ها چنین دیزاینی را مشاهده می کنیم. به این معنی که سبک و شیوه طراحی نقاشی با سبک طراحی فضا یکی نیست. اما این موضوع چه تاثیری از نظر بصری دارد؟ در طراحی فضا باید سعی شود که بر اساس یک روش مشخص، عناصر و چیدمان انتخاب شوند. این کار موجب ایجاد حس نظم و هماهنگی در یک فضا خواهد شد. در صورتی که خلاف این موضوع عمل شود، یک فضای نامتعادل از نظر بصری طراحی می شود. از این رو بهتر است بر اساس نوع طراحی، عنصر تزیینی انتخاب شود.

اغلب طراحان بر این موضوع تاکید دارند. اما گاهی طراحی و انتخاب بوم نقاشی یا سایر عناصر تزیینی، توسط افراد غیر متخصص انجام می شود. از این رو نتیجه کار چندان هماهنگ نیست. عدم هماهنگی موجب می شود که فضای طراحی شده، دلنشین و دارای نظم نباشد. در چنین فضایی بی نظمی بسیار زیادی به چشم دیده می شود. بهتر است طراحی توسط افراد متخصص صورت بگیرد. زیرا با وجود تنوع طرح های چاپ شده روی بوم، هر فضا را می توان بر اساس نوع طراحی با عناصری مانند تابلو چاپی تزیین کرد.

انتخاب مکان نصب تابلو با توجه به دکوراسیون داخلی

برخی از فضا ها با متراژ کوچک و برخی به صورت بزرگ طراحی می شوند. از این رو به دلیل تنوع فضا ها، مکان نصب تابلو دیواری در هر فضا ممکن است متفاوت باشد. در فضاهای کوچک تنوع کمتری را شاهد هستیم. ما می توانیم در چنین فضایی از تصاویر روشن استفاده کنیم. این تصاویر و نقاشی ها، وسعت فضا را از آنچه که هست بیشتر نشان می دهند. مکان نصب یک اثر تزیینی روی دیوار، باید بر اساس ارتفاع دید ناظر باشد. اگر در بالای مبلمان از بوم نقاشی استفاده می شود، بهتر است در مرکز قرار بگیرد.

نصب تابلو در ارتفاع بسیار بالا و یا بسیار پایین، تعادل فضا را بر هم خواهد زد. انتخاب ارتفاع مناسب می تواند به زیباتر دیده شدن فضا کمک کند. بنابراین قبل از هر چیز باید ارتفاع و مکان مناسب نصب یک اثر تزیینی را انتخاب و بعد نسبت به خرید آن اقدام کنیم. اغلب طرح ها با تنوع بالا طراحی می شوند و با توجه به نوع رنگ و طراحی هر فضا، می توان از تصویر و طرح خاصی استفاده کرد.

انتخاب و خرید تابلو دکوراتیو - دکورآفیس

قیمت تابلو دیواری در سایت

در سایت دکور آفیس ، قیمت تابلو در بخش فروشگاه برای هر اثر با توجه به ابعاد و نوع طرح، درج شده است. مخاطبین می توانند با مراجعه به این بخش، طرح مورد نظر را انتخاب و سفارش دهند. یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت یک اثر چاپی، ابعاد آن است. یک بوم نقاشی هر چقدر بزرگ تر باشد، ارزش بیشتری دارد. از این قبل از خرید، با توجه به هزینه، اثر مورد نظر را انتخاب کنید. این موضوع موجب می شود که با توجه به میزان بودجه، یک طرح متناسب با طراحی فضای مورد نظر را خریداری کنیم. این طرح می تواند با توجه به دکوراسیون داخلی به صورت مدرن یا کلاسیک طراحی شود. از این رو انتخاب سبک طرح بستگی به طراحی فضا دارد.

به طور کلی برای خرید تابلو از طریق آنلاین و اینترنتی، بهتر است از سایت های معتبر استفاده شود. روند ثبت سفارش و تحویل کالا در این سایت ها دارای مراحل کوتاه تری می باشد. امکان مقایسه قیمت ها و تنوع طرح نیز از دیگر ویژگی های این نوع فروشگاه های اینترنتی فروش انواع طرح های چاپی می باشد. قیمت های مقرون به صرفه یکی از دلایل خرید آنلاین می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز