خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین مارک جک درب پارکینگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۶۱۶

به طور کلی مصرف کننده برای خرید جک پارکینگی که یک قطعه‌ پر مصرف در ساختمان های امروزی است، تلاش می کند بهترین و با کیفیت ترین مارک را خریداری کند. با وجود این و از آنجا که به علت افزایش بی رویه و نوسان غیرقابل پیش بینی ارز، فرآیند وارادت کالاهای خارجی در ایران با نقصان جدی روبرو شده است، محصولات و مارک های ایرانی مورد توجه مشتریان قرار گرفته و بازار بهتری پیدا کرده اند. استفاده از جک برقی پارکینگی، سابقه ای ۲۰ ساله دارد و اکنون در بازارهای ایران جایگاه مناسبی یافته است. اوایل ورود این محصول به بازار کشور، جک های برقی خارجی، بازار را مال خود کرده بودند. اما با پس از مدتی و با افزایش قیمت ارز، شرکت های ایرانی نیز به تولید انواع جک اتوماتیک پرداختند. با این اوصاف در ادامه این مقاله تلاش می کنیم شما را با بهترین مارک های ایرانی جک اتوماتیک پارکینگی آشنا نماییم.

جک‌ پارکینگ سوپر لایف

اولین برند ایرانی که به آن خواهیم پرداخت، سوپر لایف است‌ جک پارکینگ سوپر لایف را شرکت متین گذر تولید می نماید. شرکت متین گذر از جمله شرکت‌ های بسیار موفق در زمینه واردات جک پارکینگی می باشد که همواره با کیفیت ترین جک ها را به بازار داخلی کشور معرفی نموده است. اکنون نیز انواع جک های سوپر لایف را وارد ایران می کند، تا آنجا که جک سوپرلایف در میان مصرف کنندگان به عنوان یکی از مدل های ایرانی این محصولات شناخته می شود. اگر چه قطعات و طراحی این نوع جک های پارکینگی محصول کشور ایتالیا می باشد. در ضمن با توجه به این که شرکت متین گذر، در این زمینه فعالیت خود را به تازگی آغاز نموده است، در حال حاضر محصولات جک سوپرلایف از تنوع بالایی برخوردار نیست. اما یقینا به زودی انواع جک سوپر لایف توسط متین گذر وارد بازار ایران خواهد شد. در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که جک سوپر لایف دارای مدار کنترل بی نقصی است که آن را به عنوان یکی از هوشمند ترین مدارهای کنترل موجود در بازار مطرح می کند. این مدار کنترل داخل یک باکس ضد آب قرار دارد که به لحاظ شکل ظاهری با باکس جک سوپرلایف ایتالیایی کاملا مشابه است و از نظر کیفی نیز بسیار مطلوب می باشد. 

جک درب پارکینگ جگوار

برند دیگری که اخیرا در زمینه تولید جک پارکینگی باکیفیت، در بازار داخلی ایران مطرح شده است، برند جگوار نام دارد. انواع جک پارکینگی جگوار اصولا از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار است. در سال های اخیر این برند نیز در زمینه فروش انواع جک اتوماتیک همواره میزان فروش بالایی داشته است. اکنون مصرف کننده برند جگوار را به عنوان یک جک برقی ایرانی و با کیفیت می شناسد، که زیر نظر مهندسین مجرب و دستگاه های پیشرفته تولید می گردد. آن دسته از مصرف کنندگانی که یک جک پارکینگی با کیفیت و در عین حال ارزان را جستجو می کنند، بهتر است به سراغ جک اتوماتیک جگوار بروند. جنس شفت به کار رفته در بازوهای جک درب پارکینگ جگوار از استیل ضد زنگ و مقاو در مقابل ضربه یا فشار می باشد و یکی از باکیفیت ترین شفت های بازار داخلی کشور به حساب می آید. یکی از مهمترین مزایای جک برقی جگوار عملکرد بی صدا و آرام موتورها، قابلیت اتصال به سیستم کنترل تردد، شفت ساخته شده از استیل ضد زنگ و موتور قدرتمند و همچنین بهرمندی از سیستم دو زمانه است که سبب آرام تر بسته شدن درب پارکینگ خواهد شد. در ضمن بدنه جک پارکینگ چگوار عموما از پلاستیک فشرده و مقاوم در برابر ضربه ساخته می شود که دارای کیفیت عالی و شکل ظاهری زیبایی نیز خواهد بود.

معرفی بهترین مارک جک درب پارکینگ

جک درب اتوماتیک یال

برند ایرانی بعدی، انواع جک پارکینگ یال است. شرکت یال یکی از تولید کنندگان معتبر انواع جک های اتوماتیک در ایران به شمار می رود که محصولات بسیار با کیفیت ایرانی را به بازار عرضه می کند. شرکت یال همواره در سال های فعالیت خود در مسیر تکامل کیفی محصولات خود گام برداشته است. جک پارکینگ پرایم از جمله مشهورترین محصولات شرکت یال به شمار می رود. جک پارکینگ پرایم در ۴ مدل P1 ، P2 ، P3 و Customize تولید و عرضه می گردد. مصرف کننده می تواند با توجه تعداد لنگه ها و سنگینی و شرایط درب پارکینگ مدل مورد نظر را انتخاب نماید. از طرف دیگر در طراحی بدنه جک پارکینگی پرایم از آلیاژ با کیفیت آلومینیوم و پلی استر استفاده شده است. این آلیاژ که دارای استاندارد IP می باشد، جک پارکینگ پرایم را در مقابل نفوذ آب و گرد غبار کاملا مقاوم می کند. از مزایای مهم دیگر این برند جک های پارکینگی گارانتی ۳ ساله شرکت یال، استفاده از بهترین متریال در ساخت محصول و بدنه مقاوم و خلاص کن کلیدی است که بر روی این نوع جک های اتوماتیک وجود دارد.

جک‌ برقی پارکینگ میلان

میلان نام یک برند ایرانی معتبر در زمینه تولید جک پارکینگ است. به دلیل نام این شرکت نباید آن را یک شرکت ایتالیایی تصور کرد؛ میلان اکنون از بهترین تولید کنندگان داخلی این محصولات به شمار می رود. اما در عین حال جک میلان، شباهت زیادی به جک های ایتالیایی دارد. محصولات شرکت میلان از گواهی Ip44 برخوردارند که به معنی مقاومت در برابر نفوذ آب و گردغبار به داخل دستگاه است. از طرف دیگر توان موتور این جک ها عموما بسیار قدرتمند است و می تواند تا حداکثر ۳۰۰ کیلوگرم وزن را برای هر لنگه درب پشتیبانی نماید. شرکت میلان نیز برای محصولات خود ۲ سال گارانتی در نظر گرفته است. جک درب پارکینگ میلان عموما از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار است و از جمله جک های رده متوسط در بازار ایران محسوب می شود. توصیه می کنیم جک‌ میلان را در ساختمان هایی استفاده کنید که حداکثر ۱۲ واحد دارند.

معرفی بهترین مارک جک درب پارکینگ

جک پارکینگی سیماران

دیگر برند مشهور و معتبر ایرانی در زمینه تولید انواع جک پارکینگ سیماران است. شرکت سیماران تا پیش از این به تولید آیفون تصویری شهرت داشت، اما اکنون به تولید و واردات سیستم های حفاظتی ، درب های اتوماتیک و سیستم های کنترل تردد نیز روی آورده است. سیماران مدل جک فراز پی را در ابتدای ورود به بازار با بازو Proteco ایتالیایی تولید و عرضه نمود که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفت. آنگاه شرکت سیماران با پیشرفتی چشمگیر، از یک نوع جک کاملا ایرانی رونمایی کرد که تمام قطعات و متریال آن بومی سازی شده بود. از جمله ویژگی های این مدل جک پارکینگ سیماران قدرت موتور ۲۸۰ وات می باشد. همچنین این محصول دارای بازوهایی است که حداکثر گشتاور ۳۲۰۰ نیوتن را تولید می کند و در ضمن طول کورس حرکتی آن ۴۰۰ میلی متر است.

از طرف دیگر جنس روکش میله فراز آن استیل ضد زنگ است و با توجه به داشتن گواهی IP44 این جک همواره در مقابل بارش باران و عبور گرد غبار مقاوم خواهد بود. اکنون جک سیماران در انواع گوناگون، مورد استقبال مصرف کنندگان مختلف قرار گرفته است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز