خبرگزاری کار ایران

آموزش و یادگیری آنلاین

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۳۰۷

امروزه آموزش الکترونیکی و آنلاین در بسیاری از کشورهای دنیا مورد توجه قرار گرفته است. آموزش آنلاین دارای مزایای زیادی از جمله حذف فواصل زمانی، حذف فواصل مکانی، کاهش هزینه­ های رفت و آمد، انعطاف زمانی و ... موجب شده است که در کشور عزیزمان ایران نیز مورد استقبال قرار گیرد.

عوامل زیادی وجود دارد که دانش­ آموزان قبل از انتخاب مجموعه آموزشی در نظر می گیرند. برای برخی موقعیت و دسترسی آسان مهم است، برای برخی دیگر برتری تحصیلی یا شهرت. هرچه که باشد، بسیاری از دانش ­آموزان وجوه مشترکی دارند که از آن جمله می­ توان به موفقیت در کنکور و قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه اشاره کرد.

هزینه‌های توجیه ناپذیر ملموس و ناملموس سیستم آموزشی سنتی، متولیان برنامه­ ریزی آموزشی را ناگزیر از توسعه­ ی سیستم­ های جایگزین می­کند. در حالی که کلاس ­های آموزش حضوری تنها امکان استفاده  یکباره را دارند، کلاس­های آنلاین قابلیت ذخیره و مرور مجدد را دارند. محدودیت فیزیکی کلاس ­های حضوری امکان حضور معدودی دانش­ آموز و دانش­ پذیر را مهیا می­کند و این امر از ایجاد فرصت­های برابر آموزشی در اقصی نقاط کشور می­ کاهد. مورد دیگر اینکه در آموزش مطالب تخصصی دسترسی به مدرسین زبده و کارآمد امری مشکل می­باشد.

آموزش و یادگیری آنلاینبا توجه به محدودیت ­ها و مشکلات ذکر شده مجموعه آموزشی آکادمی سفید با هموار کردن این مشکلات در کنار همه­ ی دانش ­آموزان عزیز کشورمان است تا به اهداف آنها جامه­ ی عمل بپوشاند. آکادمی سفید با به­ کارگیری متدهای آموزشی روز دنیا با کادری مجرب و حرف ه­ای آماده خدمت­ رسانی به دانش ­آموزانی که دنبال موفقیت هستند.​

آموزش و یادگیری آنلاین

چرا آکادمی سفید؟!

  • برگزاری کلاس­ ها با حضور برترین اساتید کنکور کشور.
  • جزوات به روز و مطابق با آخرین تغییرات کنکور.
  • برگزاری آزمون ­های آزمایشی متنوع به منظور آشنایی با سوالات مختلف.
  • پیگیری آزمون­ ها با هدف بررسی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان.
  • تدریس به صورت تشریحی و تستی
  • تشکیل کلاس­ ها  در هر سه رشته ­ی ریاضی، تجربی و انسانی و هر سه پایه ­ی دهم، یازدهم و دوازدهم
  • ارتباط با استاد مربوطه به منظور رفع اشکال و حل مسائل.
  • برگزاری کارگاه نکته و تست.
  • مشاهده فیلم ­های آموزشی به صورت آفلاین

هدف ما در مجموعه آموزشی آکادمی سفید، آموزش مناسب که در عین مفید و مؤثر بودن قابلیت استفاده در شرایط مختلف را داشته باشد و همچنین تمامی اقشار جامعه، بتوانند به طور برابر از آن استفاده نمایند.

برترین دبیران کنکور کشور

امروزه تعلیم و تربیت از دشوارترین، ظریف­ترین و پرثمرترین امور انسانی است. نقش معلمان در این امر حساس و مهم، بسیار ارزشمند و سازنده است. موفقیت هر نظام آموزشی تا حد زیادی به دانش و مهارت ­های حرف ه­ای معلم بستگی دارد. از این رو می­توان گفت، معلم مهمترین عنصر نظام آموزشی در فرآیند یاددهی، یادگیری و معمار اصلی نظام آموزشی است. پس در انتخاب معلمان باید به استعدادها، آموزش حرف ه­ای و رزومه ­ی تحصیلی و کاری آنها توجه داشت.

مجموعه آموزشی آکادمی سفید با به ­کارگیری برترین اساتید کنکور کشور این امکان را فراهم آورده که طیف وسیعی از جویندگان علم ودانش در نقاط مختلف کشور و از فاصله­ های دور تحت پوشش شبکه آموزشی درآیند و با روش­های متفاوت از روش­های سنتی و معمول، آموزش ببینند.

آموزش و یادگیری آنلاین

بی ­شک از اصلی­ ترین دغدغه ­های دانش ­­آموزان و والدین بحث موفقیت در کنکور است و برای این امر انتخاب معلم و استاد مناسب اهمیت بسزایی دارد.

اسامی زیر بر اساس نظر سنجی در فضای مجازی، بررسی رزومه، تالیفات در انتشارات معتبر، درصد قبولی و .... است، لذا ممکن است اسامی افرادی از قلم افتاده باشد. ضمن پوزش از این عزیزان، اسامی برترین اساتید کنکور ایران به صورت زیر است:

زیست شناسی

1-حمیدرضا زارعی 2- علی­محمد عمارلو 3- مهدی آرام­فر 4- امیرحسین حقانی­فر 5-وحید شایسته

6-منصور کهندل 7- اشکان هاشمی 8- حنیف عظیمی 9- علی کرامت 10-امین امین­الرعایا

شیمی

1-رضا بابایی 2- بهمن بازرگانی 3- محمدرضا مصلایی 4- علی فردوسی 5- امیرحسین معروفی

6- رضا فولادپور 7- بابک محب 8- امیرحسین کوچکیان­فرد 9- محمدحسین انوشه 10-کامبیز فرزانه

ریاضی

1-آریان حیدری 2- بابک سادات 3-کاظم اجلالی 4- افشین ملاک­پور 4- امیر مسعودی 6-روزبه سیگارودی 7-محمد مهربان 8-مجتبی دادبام 9- اکبر کلاه­ملکی 10-عبدالرضا منتظری

فیزیک

1-محمدرضا طهرانچی 2-مهدی یحیوی 3-رضا خالو 4-بهروز نادری نژاد 5-پژمان آرام 6-ایمان خداوردی 7-محمودرضا ذهبی 8-محمد پوررضا 9-پیمان کامیار 10-احمد مصلایی

ادبیات

1-شاهین شاهین­زاد 2-شهرام باراد 3-سیدرضا حسینی یکتا 4- علیرضا عبدالمحمدی

عربی

1-بابک خطیبی 2-امیر هورفر 3-ایاد فیلی

زبان

1-شهاب اناری 2-کامران معتمدی 3-رضا کیاسالار

دین و زندگی

1-محمد کریمی 2-مرتضی محسنی کبیر 3-منوچهر ستینه 4-سعید شب­پره

مشاور

1-محمدرضا ذاکر 2-بابک بصیرت 3-مهدی نکویی 4-محمدرضا پوردستمالچی 4-ایمان سرورپور

مجموعه آموزشی آکادمی سفید با مدیریت استاد حمیدرضا زارعی با برگزاری دوره­های آموزشی آنلاین با برترین اساتید کنکور با به کارگیری فن­ آوری در امر آموزش به سبب انعطاف پذیری، جذابیت و دسترسی همگان با شرایط ایده­آل درکنار تمام دانش­آموزان کشور عزیزمان هست تا به آرزوها و اهداف خود دست یابید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما به آدرس www.academysefid.com   دیدن فرمایید و یا با شماره تلفن ­های 77028142 و 26295791-021 تماس حاصل فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز