خبرگزاری کار ایران

معرفی نمایندگی سامسونگ، ال جی و دوو در کرج

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۳۵

در این مطلب قصد داریم به معرفی نمایندگی سامسونگ، ال جی و دوو در کرج در زمینه تعمیرات لوازم خانگی این 3 برند بپردازیم.

نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی سامسونگ کرج به آدرس اینترنتی karaj-samsung.ir یکی از نمایندگان معتبر در حوزه تعمیرات لوازم خانگی با برند سامسونگ در کرج می باشد. این نمایندگی توانسته است در طی مدت فعالیت خود که بیش از 10 سال می باشد، انواع لوازم خانگی سامسونگ را به صورت تضمینی تعمیر نماید. زیرا تعمیرکاران این نمایندگی به صورت تخصصی کار می کنند و تجربه لازم را در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی، جاروبرقی، مایکروویو و یخچال فریزر و ساید بای ساید کسب کرده اند.

بررسی ویژگی های خدمات تعمیرات نمایندگی سامسونگ کرج

نمایندگی سامسونگ کرج با توجه به اینکه فروش پایان معامله نیست، همواره سعی دارد بهترین خدمات پس از فروش را ارائه دهد. بنابراین آشنایی با ویژگی های این خدمات  میتواند مفید باشد.

تعمیر در محل و اعزام تعمیرکار

نمایندگی سامسونگ کرج تعمیرات را در محل مشتری انجام می دهد. این نمایندگی تعمیرکاران متخصص و باتجربه خود را به محل مشتری جهت تعمیر اعزام می دارد. بدین ترتیب با توجه به اینکه حمل لوازم خانگی به محل تعمیر اغلب برای مشتریان دشوار، زمانبر و هزینه بر میباشد، خدمت ویژه ای به ایشان ارائه می گردد. در همین راستا مشتریان  نمایندگی سامسونگ در کرج  در کمتر از 2 ساعت شاهد حضور تعمیرکاران متخصص در تمامی ساعات شبانه روز در محل می باشند.

گارانتی خدمات پس از فروش سامسونگ در کرج

نمایندگی سامسونگ کرج تمامی خدمات خود را برای مشتریان گارانتی می نماید. این نمایندگی با توجه به اینکه هزینه تعمیرات و قطعات کالا می تواند چه تاثیری بر اقتصاد یک خانواده در شرایط کنونی گذارد. تمامی خدمات خود را گارانتی می نماید و به مشتری اطمینان می دهد اگر بعد از تعمیر، مجدد همان قسمت دچار مشکل شود. رایگان خدمات انجام خواهد شد.

استفاده از قطعات اورجینال نمایندگی سامسونگ کرج

نمایندگی سامسونگ کرج برای تعمیر قطعات لوازم خانگی برند سامسونگ، تنها از قطعات اصلی استفاده می نماید. زیرا بازار پر از قطعات غیر اصل می باشد و محصولات این برند حساس هستند. لذا جایگزین نمودن هر کدام از آنها می تواند لوازم خانگی را دچار آسیب جدی نماید. بنابراین همواره قطعات اورجینال برای تعمیر استفاده می گردد. این قطعات دارای گارانتی می باشند تا در صورت خرابی در طی مدت گارانتی بتوان رایگان برای مشتری تعویض نمود.

تعمیرکار باتجربه نمایندگی سامسونگ کرج

نمایندگی سامسونگ در کرج تنها از تعمیرکاران و سرویس کارانی برای تعمیر لوازم خانگی مشتریان بهره می برد که دانش و تجربه لازم را در این زمینه داشته باشند.  به طوری که تمامی تعمیرکاران مجموعه بیش از ۵  سال تجربه مفید در زمینه تعمیرات برند سامسونگ دارند و تمامی دوره های آموزشی را به طور کامل جهت افزایش دانش خود گذرانده و مدارک رسمی را دریافت نموده اند.

خدمات تعمیرات شبانه روزی نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی سامسونگ در کرج با اعزام سرویسکار به صورت 24 ساعته توانسته است در تمام طول شبانه روز، به مشتریان خود خدمات تضمینی ارائه دهد. باید پذیرفت در ساعت گرم روز و یا در زمان تاریکی شب که لوازم خانگی ممکن است خراب شوند، خانواده ها دچار مشکلات زیادی می گردند و در این در حالی است که بسیاری از تعمیرگاه ها در شب تعطیل می باشند. لذا این نمایندگی شبانه روزی کار می کند.

نمایندگی ال جی کرج

نمایندگی ال جی کرج به آدرس اینترنتی karaj-lg.ir بیش از 10  سال است که با کمک تعمیرکاران دوره دیده و باتجربه خود توانسته است در زمینه خدمات پس از فروش موفق عمل نماید. این نمایندگی تمامی محصولات ال جی را از قبیل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر و جاروبرقی را به صورت تضمینی تعمیر و سرویس می کند. این خدمات در نمایندگی ال جی  در کرج در اسرع وقت و با هزینه کاملا رقابتی انجام می شود. رضایت مشتری بهترین پاداش یک مرکز خدمات پس از فروش است.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی کرج در کنار فروش خود، سعی نموده است خدمات پس از فروش قوی نیز داشته باشد تا مشتریان رضایت خاطر داشته باشند. لذا در ذیل به آن خواهیم پرداخت:

  • تعمیرات در نمایندگی ال جی  در کرج کاملا تخصصی می باشد.  زیرا خدمات تعمیر و سرویس خود را به صورت کاملا تخصصی انجام میدهد. این جمله  بدان معنا می باشد که نمایندگی ال جی تنها تعمیرکارانی را  برای تعمیرات اعزام می کند که دانش لازم را در زمینه تعمیر محصولات این برند دارند. زیرا برند ال جی همواره از تکنولوژی جدید روز دنیا  جهت ساخت محصولات بهره می برد. لذا نیاز است تعمیرکاران دانش لازم را داشته باشند.
  • نیاز به حمل لوازم خانگی برای تعمیرات به نمایندگی ال جی نیست. زیرا در نمایندگی ال جی تعمیرات در محل انجام می شود و در صورت نیاز به جابه جایی لوازم خانگی، خود نمایندگی این کار را برای مشتری انجام می دهد. زیرا باید پذیرفت جابه جایی لوازم خانگی مانند یخچال به تعمیرگاه،  بسیار دشوار بوده و کاملا زمانبر است.
  • هزینه در نمایندگی ال جی کرج بر اساس نرخ های مصوب و تحت نظارت ارگان های مختلف می باشد. لذا با توجه به گارانتی بودن تعمیرات در این مرکز، کاملا عادلانه و منصفانه است.
  • خدمات تعمیرات در  نمایندگی ال جی کرج گارانتی دارد. این نمایندگی با گارانتی خدمات تعمیرات خود، برخلاف تعمیرگاه های غیرمجاز خدمات خود را کاملا متمایز نموده است.
  • در این نمایندگی اگر لوازم شما بعد از تعمیرات، به طور مجدد از همان قسمت دچار خرابی شود، بدون پرداخت هزینه، کار تعمیرات برای شما انجام خواهد شد.
  • تعمیرات در محل و اعزام فوری تعمیرکار از خدمات ویژه ای است که نمایندگی خدمات پس از فروش ال جی کرج برای مشتریان خود همواره سعی نموده متعهدانه انجام دهد.

نمایندگی دوو کرج

نمایندگی دوو کرج به آدرس اینترنتی karaj-daewoo.ir تعمیرات تخصصی تمامی محصولات این برند را در اسرع وقت و به صورت تضمینی انجام می دهد. نمایندگی دوو که با ارائه خدمات کامل و تخصصی، همواره سعی نموده است از اعتبار خود دفاع نماید، از متخصصین و تعمیرکاران با تجربه برای تعمیرات تخصصی محصولات دوو بهره می برد.

 در این نمایندگی دانش تعمیرکاران به صورت پیوسته به روز می شود و آنان متعهد می گردند کار خود را با مسئولیت پذیری بالا و طبق قوانین انجام دهند. هر کاری که انجام می شود ارزش آن را دارد درست انجام شود.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی دوو در کرج

بر طبق نظرسنجی از مشتریان، نمایندگی دوو در کرج توانسته است نسبت به سایر رقبا از محبوبیت بیشتری برخوردار شود و بر مشتریان وفادار خود هر روز اضافه نماید. لذا پرداختن به مزیت هایی که به  چنین نتیجه ای منتهی شده است، می تواند مفید باشد.

  • پشتیبانی در نمایندگی دوو در کرج به صورت 24 ساعته می باشد. این نمایندگی با دارا بودن کادر متخصص و متعدد، خدمات خود را محدود ننموده است و در تمامی روزهای هفته، حتی در روزهای تعطیل و در طول تمامی شبانه روز، فعال می باشد. به طوری که کادر  سعی می کنند در طی تماس های دریافتی از مشتریان، راهنمایی لازم را ارائه دهند و در صورت نیاز به تعمیرات در محل، ظرف 2 ساعت بعد از تماس مشتری، تعمیرکار متخصص را به محل اعزام کنند. تعمیرکاران نیز متعهد می باشند متعهدانه کار خود را انجام دهند.
  • تعمیرات در نمایندگی دوو کرج در محل است. اما در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی تر،  جهت حمل دستگاه به نمایندگی،  خود تیم نمایندگی این کار را انجام خواهد داد و مسئولیت آن را بر عهده می گیرد. در حالیکه در صورت حمل توسط مشتری، در صورت بروز مشکل، مسئولیت با وی است.
  • تعمیرکاران این نمایندگی کاملا قابل اعتماد می باشند تا مشتری  برخلاف تعمیرکاران غیرمجاز، آنها را به منزل راه دهد.
  • تعمیرات در نمایندگی دوو در کرج 180 روز ضمانت دارند. یعنی در صورتیکه ایراد در همان قسمت تعمیر شده، مشاهده گردد،  تعمیرات کاملا رایگان ارائه می شوند و این در حالی است که تعمیرکاران غیرمجاز چنین گارانتی برای خدمات خود ندارند.
  • در نمایندگی دوو کرج تنها از قطعات اصل برای تعمیر استفاده می شود و این قطعات دارای گارانتی میباشند. البته تعویض قطعه در صورت ضرورت می باشد. تعمیرکار با توجه به هزینه قطعات در شرایط کنونی، سعی می کند، تعمیر انجام دهد.

امکان اعزام نیرو در نمایندگی دوو کرج به سراسر این شهر وجود دارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز