خبرگزاری کار ایران

3 آپارتمان لوکس و منحصر به فرد در ترکیه !

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۹۷۵

خرید آپارتمان در ازمیر ترکیه برای افرادی که به تازگی وارد این شهر و کشور زیبا می‌شوند، تبدیل به چالشی هیجان‌انگیز و گاه سخت می‌شود که نیازمند داشتن اطلاعات دقیق و مناسب است. این که آپارتمان انتخابی در کجای شهر قرار دارد و دسترسی آن به مراکز مهم چگونه است از مسائل بسیار مهمی است که در ابتدا برای افراد اهمیت بالایی دارد.

به همین جهت در این مطلب به بررسی آپارتمان‌های لوکس و منحصر به فرد در ازمیر ترکیه می‌پردازیم. پس اگر شما هم دنبال آپارتمان و محل زندگی مناسبی برای خود در کشور ترکیه هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

معرفی آپارتمان‌های لوکس و منحصر به فرد در ترکیه

 

همانطور که اشاره شد، خرید آپارتمان در ازمیر برای افرادی که به تازگی وارد کشور ترکیه شده‌اند و حتی کسانی که قصد تعویض محل زندگی خود را دارند، بحث جذاب و در عین حال مهم و چالش‌برانگیزی است که حتما باید با مشورت و طی مراحل مشخصی انجام شود.

توران ازمیر با سابقه چندین‌ساله خود همواره یاور و همراه ایرانیانی بوده است که به دنبال تهیه محل زندگی مناسبی برای خود در ترکیه هستند. از این رو در این مطلب برای خرید آپارتمان در ازمیر ترکیه به بررسی  سه آپارتمان لوکس و منحصر به فرد پرداخته می‌شود.

در ابتدا بهتر است هر شخص برای محل زندگی خود معیارها و مشخصاتی را تعریف کند و سپس بر اساس این موارد به دنبال آن بگردد و از مشاوران باتجربه و آگاه نیز استفاده کند.

با مطالعه ویژگی‌های این آپارتمان‌های لوکس و بسیار زیبا، ممکن است محل زندگی مد نظر خود را پیدا کرده و در پی تهیه آن باشید! بنابراین دقت به ویژگی‌ها و مشخصات این آپارتمان‌ها اهمیت زیادی خواهد داشت.

 ازمیر شهری است که دسترسی به مناطق مهم و کاربردی بسیار راحت و آسان بوده و از این رو هزینه‌های اضافی رفت و آمد در این شهر بسیار کاهش پیدا می‌کند.

همچنین مردم این شهر نیز بسیار خونگرم و گشاده‌رو هستند و از این نظر نیز برای افرادی که به تازگی وارد این شهر می‌شوند، مشکلی پیش نخواهد آمد.

در ادامه به بررسی این سه آپارتمان پرداخته خواهد شد.

واحد سه خوابه در قلب سبز ازمیر

 

خرید آپارتمان در ازمیر ترکیه البته با شناخت محل‌ها و آپارتمان‌های لوکس و مناسب کار سختی نیست. اولین آپارتمانی که قصد معرفی آن را داریم، واحدی بسیار لوکس و زیبا است. این واحد دارای سه اتاق خواب است و در طبقه سوم آپارتمان شش طبقه‌ای واقع شده است.

یکی از ویژگی‌های این واحد آن است که روبروی مرکز خرید زیبای هیلتون واقع شده و از نظر دسترسی بسیار ایده‌آل است.

از دیگر مشخصات این واحد لوکس باید به امکاناتی از قبیل استخر، نگهبانی 24 ساعته، پارک برای بازی کودکان، آسانسور دو سرویس بهداشتی مجزا برای این واحد اشاره کنیم.

این آپارتمان همچنین دارای روف گاردن، پارکینگ، بالکن و البته خدمات نظافت است. از نزدیک‌ترین مراکز تفریحی و رفاهی به این آپارتمان باید به آکادمی PRE-TECH و آکادمی FINAL STEP DANCE، رستوران‌های KOW، FINKA TABLE AND TAP و SMOKE AND DOUGH و به Precise Auto Service در رابطه با خدمات خودرو اشاره کرد.

لمس زندگی رویایی دیر واقعیت ازمیر

 

دیگر آپارتمانی که در بحث خرید ملک در ازمیر ترکیه معرفی می‌شود مجموعه‌ای لوکس و منحصر به فرد است. اگر دوست دارید هر روز صبح که چشمان خود را باز می‌کنید، صدای طبیعت را بشنوید و از آن لذت ببرید این واحد در این آپارتمان مناسبتان خواهند بود. این آپارتمان در یکی از بهترین مناطق ازمیر واقع شده است و واحدهای سه خوابه در آن تعبیه شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های واحد مد نظر ما آن است که مطابق با سلیقه ایرانیان است و پلان‌ بسیار خاصی دارد. این واحد 205 متری دارای سه سرویس بهداشتی مجزا و بالکن چهل‌متری است و اتاق‌های خواب این واحد نیز بسیار نورگیر هستند. چشم‌انداز صفر دریا و شنیدن آواز فلامینگوها، می‌تواند زندگی رویایی را برای افراد حاضر در این آپارتمان بسازد.

لازم به ذکر است که این آپارتمان بیست و نه طبقه است و واحد مد نظر در طبقه بیست و چهار آن قرار دارد. سرمایش در این آپارتمان از طریق کولر گازی و گرمایش نیز با پکیج و از کف است.

از دیگر ویژگی‌های این آپارتمان باید به پارک کودک، خدمات نظافت، استخر، پارکینگ، روف گاردن، نگهبانی، حمام ترکی و شوتینگ زباله اشاره کرد. نزدیک‌ترین مراکز تفریحی و رفاهی به این آپارتمان نیز شامل دانشگاه GEDIZ و رستوران‌های YENGEC، MESHUR TAVACI و Doyuran Manisa Kebap Salonu  و Çamkıran Otomotiv برای خدمات خودرو هستند.

3 آپارتمان لوکس و منحصر به فرد در ترکیه !

آپارتمان‌های ازمیر ترکیه برای ایرانیان

مجتمع شهرکی لوکس در بهترین منطقه ازمیر

 

آخرین آپارتمانی که در موضوع خرید آپارتمان در ازمیر ترکیه مورد بررسی قرار می‌گیرد، این مجتمع بسیار لوکس و حرفه‌ای است. این مجموعه در بهترین منطقه ازمیر قرار دارد و شامل یک برج و آپارتمان‌های پنج طبقه است که واحدهای یک تا چهار خوابه را در خود دارند. معماری ایتالیایی این مجموعه باعث تمایز آن با سایر آپارتمان‌ها و مجتمع‌ها شده است.

از ویژگی‌های این مجتمع باید به داشتن مراکز خرید، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک بازی کودک، باشگاه ورزشی، زمین اسکواش و پارکینگ سرپوشیده اشاره کرد. واحدهای دوخوابه این مجتمع در متراژهای 144، 120 و 114 متر به همراه بالکن بیست و دو متری قابل تهیه هستند. آشپزخانه اوپن و نورگیر بسیار عالی از مشخصات دیگر واحدهای این آپارتمان است.

سرمایش این واحدها از کولر اسپیلیت بوده و گرمایش نیز با پکیج و از کف است. منظره واحدهای این مجتمع به سمت دریا، شهر و محوطه شهرک است. از دیگر مشخصات این مجتمع باید به آسانسور، خدمات نظافت، روف گاردن، نگهبانی، حمام ترکی و شوتینگ زباله اشاره کنیم.

3 آپارتمان لوکس و منحصر به فرد در ترکیه !

آپارتمان‌های لوکس ازمیر ترکیه را بشناسید

چرا باید توران ازمیر را انتخاب کنیم؟

 

مجموعه مشاوره‌ای توران ازمیر انواع خدمات مربوط به خرید آپارتمان در ازمیر ترکیه را به ایرانیان عزیز ارائه می‌کند و سابقه تخصصی و طولانی در این بحث دارد.

قوانین و نیازهای دریافت اقامت یکساله ترکیه و شهروندی ترکیه، چگونگی خرید ملک و خانه در ازمیر ترکیه، خدمات حقوقی، ترجمه مدارک و مشاوره‌های مختلف و ... انواع خدماتی است که توسط توران ازمیر به هم‌میهنان ارائه می‌شود که بتوانند به سادگی بهترین زندگی را در کشور ترکیه و در شهر ازمیر شروع کرده و از آن لذت ببرند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز