خبرگزاری کار ایران

برای خرید از ترکیه وقت را هدر ندهید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۳۱۷

خرید از برندهای باکیفیت ترک، امروزه به یکی از متداول ترین شیوه های خرید، در میان مردم ایران تبدیل شده است، چرا که برندهای ترک، علاوه بر دارا بودن کیفیت بالا در محصولات، قیمت های مناسبی را نیز به مصرف کنندگان ارائه می دهند. ما در این مطلب از فروشگاه خرید از ترکیه کیالوکس، به چگونگی خرید از این برندهای محبوب، خواهیم پرداخت.

خرید از ماوی ترکیه، به راحتی آب خوردن!

برند ماوی یک شرکت تولید کننده جین ترکیه ای است که در ایران طرفداران زیادی دارد چرا که محصولات این برند و همچنین طراحی شیک آن مقرون به صرفه است. اگر شما هم به لباس های ماوی علاقه دارید، میتوانید خرید از ماوی ترکیه را، از سایت ماوی ترکیه  یا فروشگاه آنلاین لباس تجربه کنید چرا که یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش های استفاده از شلوار جین، خرید از این برند است.

ماوی در سال 1991 در استانبول ترکیه تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد. شلوار جین Mavi توسط افراد مشهوری مانند:  کیت وینسلت و چلسی کلینتو تولید و عرضه شد.

کیفیت عالی و مقاومت در برابر سایش بالا از ویژگی های اصلی پوشاک برند ماوی است که در سال های اخیر برند ماوی را به یک برند جین بین المللی و جهانی با کیفیت عالی و نوآوری در انتخاب پارچه مناسب تبدیل کرده است و همین موضوع، اغلب افراد را ترغیب به خرید از ماوی ترکیه می کند. . نوآوری محصول برای Mavi بسیار مهم است، بنابراین به طور منظم با رهبران صنعت مد، مانند Indigo Move همکاری می کند.

برای خرید از برند ماوی، میتوانید به نمایندگی‌های ماوی در کشور‌های مختلف از جمله ترکیه مراجعه، و یا اینکه خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

اگر قصد خرید از سایر برند های ترک را دارید، پس در ادامه ی این مطلب، همراه ما باشید.

خرید از پول اند بیر ترکیه چرا و چگونه؟

پس از اینکه به چگونگی خرید از ماوی ترکیه پرداختیم، اکنون به بررسی برند پول اند بیر و چگونگی خرید از پول اند بیر در ترکیه خواهیم پرداخت.

برند اسپانیایی پول اند بیر،  در سال 1991 تاسیس شد. این برند برای جوانانی طراحی شده است که با محیط اطراف خود تعامل دارند، زندگی گروهی را دوست دارند و  با دیگران به معاشرت میپردازند. این جوانان اصولا به استایل کژوال علاقه دارند و می خواهند با هر لباسی که می پوشند احساس خوبی داشته باشند. برای جلب رضایت این گروه، برند Pull & Bear مد بین المللی را با سبک خیابانی مدرن ترکیب کرده و لباس های راحت را با قیمتی مناسب تولید می کند.

این برند جوانان را به شکستن کلیشه ها، مقاومت در برابر انتقاد اجتماعی و جرات متفاوت بودن تشویق می کند. هنرمندان برند و طراحان مد همیشه به دنبال فناوری های جدید و نوآوری های هنری هستند. سبک این برند به قدری در حال تغییر است که مجموعه های جدید، هفته ای دو بار به فروشگاه های این برند در سراسر جهان می آیند. برند Pull & Bear اکنون 930 دفتر در 74 کشور جهان دارد. برای خرید از پول اند بیر، میتوانید به وبسایت رسمی این برند و یا مراجعه به فروشگاه آنلاین لباس، محصولات خود را سفارش دهید.

برای خرید از ترکیه وقت را هدر ندهید!

چگونگی خرید از زارا ترکیه از فروشگاه آنلاین لباس

حال که اطلاعاتی در خصوص چگونگی خرید از ماوی ترکیه و خرید از پول اند بیر به دست آوردید، وقت آن رسیده که به بررسی یکی از محبوب ترین برند ها یعنی زارا و چگونگی خرید از زارا در کشور ترکیه بپردازیم.

زارا یک برند اسپانیایی است که در سال 1941 توسط آمانسیو اورته تاسیس شد. با معرفی آنها، برند زارا در واقع یکی از برندهای اصلی گروه ایندیتکس است، باید گفت که این گروه شامل چندین فروشگاه و برندهای دیگری مانند Massimo Dutti، Breshka و.. برند Zara در اصل با نام اشخاص انتخاب شده است.

همان نام خانوادگی از فیلم زوربا اما متاسفانه اورتگا فروشگاهی به همین نام در کنار خود داشت و با آمدن مالک مجبور به تغییر نام شد اما زارا در نهایت به دلیل سفارش سر در مغازه، مجبور به انتخاب این نام برای برند خود شد.

برند زارا در ابتدا یک فروشگاه کوچک لباس بود، اما پس از یک فروشگاه اولیه موفق و کسب موفقیت لازم، فروشگاه های زارا در اسپانیا افتتاح شد و عصر جدیدی در تاریخ برند زارا آغاز شد. . برند زارا از سال 1980 وارد بازار جهانی شده و شعبه هایی در سراسر جهان افتتاح کرده است. اما قسمت زیادی از محصولات این برند را عطر و ادکلن تشکیل می دهند. تاریخچه زارا در زمینه عطر از سال 1999 شروع شد و برند زارا از امسال شروع به تولید عطر کرد.

برای خرید از زارا در کشور ترکیه، میتوانید به صورت حضوری، به نمایندگی های رسمی این برند در ترکیه مراجعه کرده و یا بصورت آنلاین از طریق سایت زارا و یا فروشگاه آنلاین لباس، خرید از زارا در کشور ترکیه را تجربه کنید.

برای خرید از ترکیه وقت را هدر ندهید!

چگونه خرید از نایک ترکیه را تجربه کنیم؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید از نایک ترکیه را دارید، پس ادامه این مطلب مخصوص شماست؛ چرا که ما راه های خرید از نایک ترکیه را به شما خواهیم گفت.

برند نایک، یکی از محبوب ترین نام های برند در جهان امروز است که در حقیقت، یک شرکت بین المللی آمریکایی و یکی از بزرگترین برندهای پوشاک و لباس ورزشی در جهان است که در سال 1962 توسط بیل باورمن و فیلیپ نایت با لباس آبی تاسیس شد.

بازی های روبان آمریکایی. ایالات متحده آمریکا تشکیل شد. در سال 1971، دو بنیانگذار نایک تصمیم گرفتند نام شرکت را به نایک تغییر دهند. نام نایک از نام خدای پیروز یونان باستان گرفته شده است. علامت تجاری آن توسط کارولین دیویدسون در آن سال با قیمت بسیار پایین 35 دلار ساخته شد.

برای خرید از نایک ترکیه، همانند سایر برندها میتوانید به وبسایت رسمی نایک مراجعه، و یا از نمایندگی های رسمی نایک در کشور نیز بهره مند شوید.

برای خرید از ترکیه وقت را هدر ندهید!

سخن پایانی

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، خرید از برندهای ترک، میان مردم ایران بسیار رایج شده و اکثر مردم، نسبت به خرید از این برندها، علاقه ی بسیاری دارند. در این مقاله از وبسایت کیالوکس، به بررسی چگونگی خرید از برندهای محبوب ترک پرداختیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز