خبرگزاری کار ایران

رزرو هتل مشهد در بهترین هتل های این شهر با گالیور ترول

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۸۴۳

هتل قصر طلایی مشهد یک هتل 5 ستاره مجلل در شهر مقدس مشهد است. این در سال 2010 تاسیس شد و دارای 358 اتاق در یک ساختمان 20 طبقه است. در خیابان منتهی به حرم امام رضا واقع شده است.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها شامل اتاق‌های دو نفره و برخی به سمت حرم مطهر، اتاق‌های آتریوم، سوئیت‌های مجلل و سوئیت های قاجار می‌باشد. اتاق ها و سوئیت ها مجهز هستند و برخی از امکانات رفاهی شامل مینی بار، سشوار، صندوق امانات، تلویزیون ال سی دی، کتری برقی و تهویه مطبوع می باشد.

سوئیت ها و اتاق های پرنسس مخصوص زوج های جدید طراحی شده اند. هتل قصر طلایی مشهد دارای شش رستوران با غذاهای ایرانی و بین المللی و فست فودها می باشد. همچنین دارای دو کافی شاپ، به علاوه یک کافه در لابی است.

یک مرکز تفریحی شامل مرکز تناسب اندام، آبگرم، استخر با کافی شاپ، سونا و جکوزی، حمام ترکی، اتاق بیلیارد، اتاق بازی های کامپیوتری و کتابخانه که اقامتی فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند. هتل قصر طلایی یک هتل خانوادگی است که دارای اتاق فعالیت کودکان با خدمات نگهداری از کودکان است و آن را به انتخابی عالی برای زوج هایی که با فرزندان خود سفر می کنند تبدیل می کند.

همچنین پنج اتاق جلسه و کنفرانس با انواع تجهیزات مدرن برای امور تجاری وجود دارد. هتل قصر طلایی در بلوار امام رضا، خیابان اصلی منتهی به حرم مطهر واقع شده است. از دیگر جاذبه های اطراف می توان به آرامگاه نادرشاه، گنبد خشتی، بازار رضا و مسجد گوهرشاد جامع اشاره کرد. قطعا هتل قصر طلایی یکی از بهترین پیشنهاد ها برای رزرو هتل مشهد میباشد.

هتل پنج ستاره لوکس سی نور مشهد یکی از هتل های نوساز است که اقامتی خاطره انگیز را برای بازدیدکنندگان مشهد فراهم می کند. این هتل در اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با دکوراسیون زیبا با امکانات و خدمات کامل برابر با استانداردهای جهانی و مشرف به چشم‌اندازهای فوق‌العاده حرم امام رضا (ع) میزبان مهمانان خود است. همچنین میهمانان می توانند در رستوران های عالی در طبقات بالاتر و در حین استراحت، از غذاهای لذیذ ایرانی و بین المللی صرف کنند. این هتل به بازار امام رضا و مراکز خرید زیست خاور و همچنین جاذبه های گردشگری کوه سنگی و آرامگاه نادر نزدیک است و موقعیت بسیار مناسبی را برای خرید و گشت و گذار مسافران ایجاد می کند.

هتل چهار ستاره کیانا مشهد، هتلی با امکانات باکیفیت و به روز است که فراتر از آن چیزی است که از یک هتل چهار ستاره در پایتخت مذهبی ایران انتظار می رود.

مهمانان از اقامتگاه‌های دلپذیری در هتل کیانا لذت خواهند برد که در موقعیت مناسبی در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و آن را به گزینه‌ای عالی برای زائران تبدیل می‌کند.

هتل مجلل درویشی مشهد یک هتل مجلل 5 ستاره در بلوار امام رضا مشهد است. این هتل در سال 2012 با ظرفیت 223 اتاق و طراحی آتریوم شیشه ای راه اندازی شد و آن را به هتلی عالی برای اقامتی فراموش نشدنی تبدیل می کند.

انواع مختلفی از اتاق ها برای همه نوع وجود دارد، از اتاق ها و سوئیت های قیمت مناسب استاندارد و اکونومی گرفته تا واحد های سطح بالا با طرح های ملل مختلف. همه اتاق ها مجهز به تلویزیون، یخچال، مینی بار، تهویه مطبوع، کتری برقی، صندوق امانات و اینترنت هستند.

هتل درویشی مشهد به عنوان یک هتل پنج ستاره مجلل انواع امکانات را برای ارائه دارد. رستوران اتریوم با غذاهای ایرانی و غذاهای دریایی، تالار آینه در طبقه هفدهم با چشم انداز شهر، سالن های هماایش زیبا و مجلل، کافی شاپ و سالن بیلیارد، سالن چایخانه برکه، رستوران ارغوان که صبحانه در آن سرو می شود، فست فود فیروزه، رستوران روف گاردن با سرو غذاهای بین المللی می باشد. گزینه های متعدد غذاخوری هتل درویشی ارائه می دهد. خدمات دیگر شامل تاکسی، صرافی، نمایشگاه تفریحی کودکان، آتلیه، کافه لابی با دسترسی به اینترنت پرسرعت و پارکینگ رایگان است.

مرکز سلامتی درویشی دارای اسپا و انواع ماساژ است. کافی شاپ اسپا، استخر، سونا و جکوزی و حمام های سنتی آفر هایی برای استراحت هستند.

مرکز خریدی که بهترین برندهای عرضه کننده محصولات خود محلی برای خرید سوغاتی برای شما عزیزان است.

هتل مجلل درویشی مشهد واقع در بلوار امام رضا، 7 دقیقه با ماشین تا حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. از دیگر جاذبه های اطراف می توان به مسجد گوهرشاد، پارک کوه سنگی و مقبره نادرشاه افشار اشاره کرد. فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل الماس مشهد یک هتل لوکس چهار ستاره جدید در مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. میهمانان ممکن است انتظار داشته باشند که انواع اتاق ها و سوئیت ها، کافی شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه ها، خدمات تور، رستوران ها، وای فای ، سالن زیبایی، را پیدا کنند. پارک  و امکانات دیگر را پیدا کنید از دید شما، ما همیشه درخشان خواهد بود.

آدرس هتل الماس مشهد خیابان امام رضا بین امام رضا 4 و 6

فاصله تا حرم مطهر حدود 5 دقیقه پیاده

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز