خبرگزاری کار ایران

رزرو هتل مشهد در هتل مجلل درویشی مشهد و هتل الماس 1 مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۷۳۷

مشهد دومین شهر بزرگ ایران است که قطب گردشگری مذهبی در سراسر کشور محسوب می شود. با وجود اینکه یکی از قدیمی ترین مناطق ایران است و در دوره های خاص تاریخی ، به برکت وجود حرم مطهر امام رضا (ع) به عنوان مرکز حکومت انتخاب شده است و بنابراین در حال حاضر به عنوان یکی از هیجان انگیزترین نقاط گردشگری مذهبی در کل کشور در نظر گرفته می شود.

جاذبه های گردشگری مشهد

اکثر گردشگران ، که به مشهد سفر می کنند ، به دلیل علاقه وافر به امام رضا (ع) و به امید این که از فضایی معنوی غنی در حرم این امام همام برخوردار شوند ، به زیارت آن شهر می روند. با وجود اینکه حرم مطهر ، به همراه گنبد طلایی و مناره های آن به عنوان الماس درخشان در بالای حلقه گردشگری این شهر قرار گرفته است ، جاذبه های گردشگری تاریخی ، فرهنگی و طبیعی فراوانی در این منطقه از کشور وجود دارد. که توانسته آن را به یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری ایران تبدیل کند.

آب و هوای مشهد

هوای مشهد کوهستانی و معتدل است. با این وجود ، ممکن است زمستان های سرد و خشک آن بازدیدکنندگان و مسافرانی را که از مناطق مرطوب تر جهان به این شهر می آیند ناخوشایند جلوه دهد.

مردم مشهد

شهروندان مشهدی افرادی هستند که از نظر اقتصادی دارای هوش بالایی هستند و از قدیم تا به امروز ، تعامل با گردشگران جزء لاینفک زندگی آنها بوده است ، می توان آنها را میزبانان بسیار مناسبی دانست.

اقتصاد مشهد

مشهد به عنوان یکی از محورهای اصلی کشاورزی و اقتصاد ایران و در نتیجه شریان اصلی اقتصاد کشور به طور کلی محسوب می شود. قالیبافی ، لوازم فیروزه ای و صنعت چرم از سودآورترین و محبوب ترین صنایع دستی در این منطقه از ایران است. علاوه بر این ، این منطقه ای است که در آن کشت زعفران ، که به عنوان "طلای سرخ" شناخته می شود .

صنعت گردشگری یکی از مهم ترین زمینه های اقتصادی و تجاری مشهد است , یکی از مهم ترین خدمات گردشگری در مشهد زمینه رزرو هتل در مشهد و رزرو واحد های اقامتی در این شهر می باشد

در زیر به معرفی تعدادی از هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد برای رزرو هتل مشهد میپردازیم :

بررسی اجمالی هتل درویشی مشهد

درباره هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یک هتل 5 ستاره و مجلل در مشهد است که از سال 2011 پذیرای مهمانان است. هتل مجلل درویشی مشهد دارای 23 طبقه و 223 اتاق تزئین شده با ظرافت است که هر یک مجهز به تلویزیون ، تلفن ، مینی بار ، چای ساز ، ایمنی هستند. صندوق امانات ، وای فای رایگان و سایر وسایل اساسی دیگر. علاوه بر این ، همه اتاق ها دارای حمام ، دوش و وان اختصاصی هستند. سوئیت های رویال در این هتل دارای جکوزی هستند. این هتل مجهز به سه رستوران ، رستوران اتریوم ، رستوران روف گاردن و فست فود فیروزه ، چایخانه سنتی به نام برکه و اتاق صبحانه معروف به ارغوان است. از دیگر امکانات و امکانات رفاهی هتل درویشی مشهد می توان به استخر ، جکوزی ، سونا ، سالن بدنسازی ، زمین بازی کودکان ، فروشگاه و مرکز خرید ، نگهبانی ، خدمات CIP و لاندری اشاره کرد. جاذبه های گردشگری این هتل حرم مطهر امام رضا (ع) ، بازار رضا و خانه ملک است.

هتل 4 ستاره جواد در سال 2010 تاسیس شد و از آن زمان پذیرای زائران و مسافران شهر مشهد است. این هتل دارای 8 طبقه و 105 اتاق است که همه مجهز به تلویزیون ، چای ساز ، صندوق امانات، تلفن ، یخچال ، آویز ، کمد و Wi-Fi رایگان است. علاوه بر این ، اتاق ها مجهز به حمام خصوصی و تمام لوازم بهداشتی لازم هستند. هتل جواد دارای رستورانی است که در آن می توانید صبحانه ، ناهار و شام خود را بخورید و از منظره بلوار امام رضا (ع) لذت ببرید. رستوران فست فود هتل که در گوشه جلویی آن واقع شده است ، منوی گسترده ای از غذاهای مورد علاقه خود را در تمام طول روز ارائه می دهد ، از پیتزا گرفته تا خوراک مرغ گرفته تا شنیسل ، ساندویچ گرفته تا همبرگر ، هات داگ و بسیاری از غذاهای خوشمزه به همراه انواع آب میوه های تازه.

جدا از این موارد ، هتل جواد مشهد مجهز به امکانات رفاهی مانند کتابخانه ، سالن بدنسازی ، فضای سبز ، تاکسی سرویس ، خدمات خشکشویی ، خدمات تور ، پارکینگ رایگان است.

بررسی اجمالی هتل الماس مشهد

درباره هتل الماس مشهد

هتل الماس 1 یک هتل 4 ستاره در مشهد است که در سال 2013 افتتاح شد. این هتل دارای 9 طبقه و 163 اتاق است که همه مجهز به تلویزیون ، تلفن ، مینی بار ، چای ساز ، صندوق امانات ، جالباسی ، کمد ، وای فای رایگان ، حمام خصوصی و دوش. صبحانه نیز روزانه سرو می شود.

هتل الماس مشهد دارای یک رستوران مدرن و یک رستوران سنتی به علاوه یک کافی شاپ دنج است. سایر امکانات و امکانات رفاهی هتل شامل کتابخانه ، فروشگاه ، زمین بازی کودکان ، اتاق سیگار کشیدن ، فضای سبز ، آتلیه عکاسی ، پارکینگ ، انبار چمدان ، صرافی ، تاکسی سرویس ، لباسشویی ، خدمات ترانسفر است. و خدمات خانه داری اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز