خبرگزاری کار ایران

ارزان ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری، با سرمایه کم شروع کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۳۱۶

 

اگر فکر می‌کنید ورود به بازار ارز دیجیتال نیازمند سرمایه کلان است، سخت در اشتباه هستید. شروع ترید رمزارزها با سرمایه زیاد یک اشتباه بزرگ است که معمولاً به ضرر منجر می‌شود. اگر با سرمایه اندک وارد بازار شوید، علاوه‌بر تصمیم‌گیری بدون استرس، هنگام شکست نیز ضرر چندانی متحمل نخواهید شد. سرمایه‌گذاری اندک در صورت موفقیت، شاید به سوددهی انفجاری ختم شود. در نوشته زیر، چند نمونه از ارزان ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری را معرفی کرده‌ایم. در این مطلب همراهتان هستیم تا بدون هزینه سنگین، ورودی موفق به بازار کریپتو داشته باشید.

1- دوج کوین؛ بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری 2022

ارزهای دیجیتال ارزان فرصت مناسبی برای درآمدزایی در کوتاه‌مدت هستند. کسب درآمد از رمزارزهای ارزان در بهترین آموزش ارز دیجیتال به‌طور کامل بررسی می‌شود. دوج کوین (Dogecoin) یکی از بهترین ارزهای دیجیتال ارزان است که طرفداران بیشماری دارد. دوج کوین در واقع نوعی شوخی اینترنتی بود؛ اما حالا به یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌های کم‌هزینه برای ورود به بازار کریپتو تبدیل شده است. قیمت کریپتوکارنسی پرطرفدار دوج هرگز به بیشتر از 0.52 دلار نرسید.

سابقه فوق‌العاده این رمزارز در بازار، باعث شده است بسیاری از تریدرهای حرفه‌ای و حتی اشخاص مشهور سراغش بروند. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت دوج کوین، نوسان فوق‌العاده بالای قیمتش است. برای مثال، در طول یک روز ممکن است قیمت کوین DOGE نزدیک به 20 درصد افزایش داشته باشد. قیمت Dogecoin درست مثل سایر رمزارزها در شش ماهه ابتدایی سال 2022 دچار نوسان شدید شد. این کوین یک گزینه فوق‌العاده برای ترید روزانه است.

ارزان ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری، با سرمایه کم شروع کنیم

2- رمزارز پالیگان (Matic)؛ بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه 

ارز دیجیتال پالیگان که با نام قدیمی‌اش یعنی متیک (Matic) شناخته می‌شود، مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم را حل کرده است. از کریپتوکارنسی پالیگان با علامت MATIC، به‌عنوان پلتفرمی برای اتصال و توسعه شبکه‌های بلاک چین استفاده می‌شود. این رمزارز در سال 2017 با نام ماتیک یا متیک معرفی شد. پلتفرم پالیگان با استفاده از بلاک چین اتریوم، پروژه‌های مبتنی بر کوین Ethereum را به یکدیگر متصل می‎‌کند. در آموزش مقدماتی ارز دیجیتال با مفهوم بلاک چین آشنا می‌شوید. 

کوین متیک انواع توکن‌های ERC-20 است؛ یعنی با سایر دارایی‌های دیجیتال مبتنی بر اتریوم سازگاری دارد. از ماتیک برای مدیریت و تأمین امنیت شبکه پالیگان و پرداخت تراکنش‌های شبکه‌ها استفاده می‌شود. رمزارز پالیگان ارزان ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری با هدف کسب درآمد روزانه است. این رمزارز از زمان معرفی معمولاً قیمتی کمتر از 0.05 دلار داشته است. حداکثر بهای پالیگان کمتر از 3.00 دلار بود و اواخر فوریه 2022 به 1.60 دلار هم رسید. بنیان‌گذاران این رمزارز در تلاش هستند تا جایگاه پالیگان در دنیای بازی‌ها و NFT را تثبیت کنند.

3- کاردانو (ADA)؛ بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت 

اگر بخواهیم یکی کوین معتبر را به‌عنوان ارزان ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری معرفی کنیم، پای کاردانو به ماجرا باز می‌شود. کاردانو یک سیستم بلاک چین غیرمتمرکز برای انجام تراکنش نظیربه‌نظیر و همچنین ساخت اپلیکیشن است. رمزارز کاردانو با ADA در انجام معاملات مارجین نیز کاربرد دارد. در سایت داجکس، به سؤال «معاملات مارجین چیست» پاسخ واضحی داده شده است. کاردانو با وجود آنکه قیمت ارزانی دارد اما از نظر ارزش در ردیف معتبرترین دارایی‌ها بازار قرار می‌گیرد. 

برخلاف بیت کوین و اتریوم که از الگوریتم اثبات کار (PoW) استفاده می‌کنند، در کاردانو الگوریتم اثبات سهام کاربرد دارد. الگوریتم اثبات سهام یا PoS در نهایت موجب پایداری شبکه و دریافت جایزه بدون نیاز به ماینر می‌شود. در بین ارزان‌ترین ارزهای دیجیتال، کاردانو بزرگ‌ترین بلاک‌چین PoS را در اختیار دارد. قیمت کاردانو در بیشترین میزان نزدیک به 3.00 دلار بود و در شش ماهه نخست 2022 به زیر 0.50 دلار رسید. رمزارز ADA به‌واسطه قدرت بالای پروژه‌هایش، یک دارایی ارزان مناسب برای سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

ارزان ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری، با سرمایه کم شروع کنیم

 

4- رمزارز ریپل (XRP)؛ بهترین ارز دیجیتال برای علاقه‌مندان به کوین‌های آینده‌دار

ریپل یا همان XRP، ارزان ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری از نوع اوپن‌سورس است. ریپل در واقع نام شرکتی در زمینه تکنولوژی است که یک کریپتوکارنسی با نماد XRP دارد. ریپل یک درگاه پرداخت دیجیتال برای تراکنش‌های مالی است و XRP یکی از محصولاتش به شمار می‌آید. این کوین در سال 2012 توسط کریس لارسن و جد مک‌کیلب عرضه شود. پروژه ریپل عملکردی مشابه سیستم بین‌المللی سوییفت (نقل‌وانتقالات جهانی پول) دارد. 

پرداخت‌های بین‌المللی در شبکه Ripple، سریع و راحت انجام می‌شوند. برای علاقه‌مندان به کوین‌های آینده‌دار و ارزان، رمزارز ریپل یک گزینه ایدئال است. ارزش کل بازار ریپل در سال 2021 به 35 میلیارد دلار رسید. شبکه بلاک چین قدرتمند و پروژه‌های کاربردی باعث شده‌اند که رمزارز XRP به‌عنوان یک دارایی آینده‌دار معرفی شود. ریپل برای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت یا انجام ترید روزانه گزینه مناسبی نیست. اگر هولدر هستید و قصد سرمایه‌گذاری برای آینده را دارید، ریپل پتانسیل خوبی برای رشد قیمت دارد.

5- استلار (XLM)؛ یک کریپتوکارنسی ارزان با درصد ریسک خیلی کم 

پروژه استلار با نماد XLM یک پروتکل غیرمتمرکز در فهرست ارزان‌ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری است. از این پروتکل منبع باز برای تبدیل کریپتو به پول رایج کشورها استفاده می‌شود. استلار در واقع، یک پروژه آینده‌دار با قیمت ارزان است که امکان معاملات بین‌المللی را فراهم کرده است. این پروتکل بلاک چینی موجب تسهیل انتقال پول در سراسر دنیا شده است. استلار توسط جد مک‌کیلب، همان توسعه‌دهنده ارز ریپل توسعه یافته است. 

ارزش و اعتبار استلار به حدی است که دولت اوکراین تصمیم داشت در سال 2017، XLM را به‌عنوان ارز دیجیتال ملی کشور معرفی کند. رمزارز استلار با قیمت پایین معامله می‌شود و یک گزینه فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاری با هزینه اندک است. بلاک چین استلار با نام لومن (Lumen) امنیت بالایی دارد و نوسان قیمت XLM برای تریدرها دردسرساز نبوده است. رمزارز XLM یکی از بهترین آلت کوین‌ها در سالیان اخیر محسوب می‌شود. مارکت کپ استلار به بیش از 1 میلیارد دلار می‌رسد.

ارزان ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری، با سرمایه کم شروع کنیم

 

کسب درآمد از حداقل سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال با دوره‌های آموزشی داجکس 

برخی از علاقه‌مندان بازار ارز دیجیتال بر این باورند که درآمدزایی از این مارکت فقط با سرمایه زیاد ممکن است. حقیقت این است که امکان کسب درآمد با سرمایه‌گذاری اندک از کریپتو نیز وجود دارد. برای رسیدن به سود با حداقل خرج ممکن باید بهترین رمزارزهای ارزان بازار را شناسایی کرد. ترید ارزهای ارزان و معتبر هم در کوتاه‌مدت و هم در بلندمدت به‌شرط یادگیری اصولی خریدوفروش سودده است. مجموعه داجکس سطوح مختلف آموزش ارز دیجیتال را مناسب برای همه افراد برگزار می‌کند. 

اساتید مجرب مجموعه داجکس با تجربه سال‌ها فعالیت در بازارهای مالی بین‌المللی، انواع روش‌های درآمدزایی را آموزش می‌دهند. در آموزش‌های Dogex، شرکت‌کنندگان برای حضور جدی در بازار کریپتو آماده می‌شوند. حتی 70 درصد از شرکت‌کنندگان دوره آموزش خصوصی، هزینه ثبت‌نام را حین یادگیری جبران کرده‌اند. برای مشاوره با متخصصان حرفه‌ای داجکس و کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ها با شماره 0097145656871 تماس بگیرید یا به آدرس fa.dogex.ae مراجعه کنید.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز