خبرگزاری کار ایران

مشاوره نظارت و راهبری پروژه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۴۰۹

با گسترش پروژه های ساخت و ساز در مقیاس وسیع و پیچیدگی، راهبری و پیش بردن پروژه ناگریز سخت می شود. این امر احتمال چالش های عملیاتی ناشی از عدم وضوح در مشخصات فنی، الزامات خاص مشتری، الزامات نظارتی یا هماهنگی بین سهامداران مختلف را افزایش می دهد. نگرانی در مورد ساخت و ساز مطمئن و ایمن نیز باید مورد توجه قرار گیرد. هر گونه خطا در این محیط عملیاتی بسیار پیچیده می تواند منجر به افزایش هزینه، تاخیر در پروژه و آسیب به شهرت شود. مشاوره نظارت و راهبری پروژه شامل هر مرحله از امکان سنجی و برنامه ریزی تا اجرا و تکمیل است. این به شما کمک می کند تا اهداف را درک و تعریف کنید و به دنبال آن یک استراتژی برای دستیابی به آنها اجرا کنید. این شما را قادر می سازد تا منابع را جهت اطمینان از تحقق اهداف پروژه هدایت و هماهنگ کنید. مدیریت پروژه و ساخت و ساز همچنین شامل نظارت متخصص برای اطمینان از دریافت کیفیت فنی مورد انتظار مشتریان است. درگیر کردن یک راه حل مدیریت پروژه موثر برای اطمینان از تکمیل به موقع و مقرون به صرفه بودن محصولات، حیاتی است. ارائه خدمات مدیریت و نظارت کامل، پوشش کلیه جوانب و تمام مراحل در طول ساخت هر نوع زیرساخت، بسیار با تجربه هستیم. و دستیابی به اتمام پروژه در زمان مقرر، در حد بودجه و با کیفیت مطلوب.

کار ما خطرات مرتبط با هر پروژه زیرساختی را به حداقل می رساند و اطلاعات به موقع در مورد انحرافات پروژه به دلیل تغییرات در مشخصات ارائه می دهد و به بهینه سازی هزینه امکان می دهد. این امر امکان اتخاذ اقدامات اصلاحی را در صورت بروز هرگونه انحراف شناسایی شده در مسیر اجرا، در نتیجه صرفه جویی در هزینه ها و رعایت جدول زمانی فراهم می کند. ما به عنوان یک شخص ثالث مستقل، تحلیلی بی طرف ارائه می کنیم که ارزیابی اختلافات و ادعاهای پیمانکار را تسهیل می کند.

خدمات مدیریت پروژه و نظارت بر کار ما تمام مراحل اجرای پروژه را پوشش می دهد:

در مرحله پیش از ساخت، ما یک بررسی طراحی را انجام می دهیم و هنگام انتخاب پیمانکار، پشتیبانی تدارکاتی را ارائه می دهیم.

در مرحله ساخت و ساز، ما بر تمامی پیمانکاران از نظر مدیریت زمان و بودجه نظارت و هماهنگی می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که تمام فعالیت ها مطابق با مشخصات فنی و الزامات مشتری برای دستیابی به کیفیت مطلوب است. در صورت بروز اختلاف، ما با تجزیه و تحلیل هر مورد با پشتکار و حرفه ای بودن، با ارائه یک منطق قوی و جامع از مشتریان خود حمایت می کنیم.

مشاوره نظارت و راهبری پروژه

بلند مرتبه سازی

یکی از پدیده های بحث برانگیز در شهرسازی معاصر کشور که همواره مورد چالش بوده بلند مرتبه سازی و یا برج سازی است. موضوعاتی مانند رشد روز افزون جعیت شهری و گرانی زمین مخصوص در کلانشهر ها از جمله دلایلی هستند که اتخاذ راهبرد بلند مرتبه سازی را توجیه پذیر کرده است. در همین رابطه در نظر داشتن ملاحظلات اقتصادی، اجتماعی، فنی، زیست محیطیو کالبدی از جمله موضوعاتی هستند که الگو بلند مرتبه سازی بر اساس آنها شکل می گیرد. درباره ی بلند مرتبه سازی تعریف های مختلفی مطرح شده است به شکلی که این امر در میان

متخصصان هم با دیدگاه های مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد. از لحاظ هندسی به

ساختمان هایی که به شکل تکی ساخته شده و مرتفع هستند که فرم پلان آن ها دایره یا مربع

باشد برج اطلاق می شود.  بلند مرتبه ها یا برج ها می توانند مسکونی، اداری، تجاری یا ترکیبی از هر سه باشند. یک برج معمولا دارای بخش حراست یا نگهبانی بوده و می تواند با توجه به نوعی که دارد از امکانات متعدد و متفاوتی بهره مند باشد.

مشاوره نظارت و راهبری پروژه

معماری

معماری، هنر و تکنیک طراحی و ساخت، که از مهارت های مرتبط با ساخت متمایز می شود. عمل معماری برای برآوردن الزامات عملی و بیانی به کار گرفته می شود و بنابراین هم در خدمت اهداف مفید و هم زیبایی شناختی است. اگرچه ممکن است این دو انتها از هم متمایز شوند، اما نمی توان آنها را از هم جدا کرد و وزن نسبی داده شده به هر یک می تواند بسیار متفاوت باشد. از آنجایی که هر جامعه ای - ساکن یا عشایری - با دنیای طبیعی و سایر جوامع رابطه فضایی دارد، ساختارهایی که آنها تولید می کنند چیزهای زیادی در مورد محیط آنها (از جمله آب و هوا و آب و هوا)، تاریخ، مراسم، و حساسیت هنری و همچنین جنبه های بسیاری نشان می دهد. از زندگی روزمره ویژگی هایی که یک اثر معماری را از سایر سازه های ساخته شده متمایز می کند: (1) مناسب بودن اثر برای استفاده توسط انسان به طور کلی و سازگاری آن با فعالیت های خاص انسانی، (2) پایداری و ماندگاری ساخت اثر و (3) انتقال تجربه و ایده ها از طریق شکل آن. همه این شرایط باید در معماری رعایت شود. دومی ثابت است، در حالی که اولی و سومی با توجه به کارکرد اجتماعی ساختمان ها از نظر اهمیت نسبی متفاوت هستند. اگر عملکرد عمدتاً سودمند باشد، مانند یک کارخانه، ارتباط از اهمیت کمتری برخوردار است. اگر عملکرد عمدتاً بیانگر باشد، مانند یک مقبره یادبود، سودمندی یک نگرانی جزئی است. در برخی از ساختمان‌ها، مانند کلیساها و تالارهای شهر، وسایل برقی و ارتباطی ممکن است از اهمیت یکسانی برخوردار باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز