خبرگزاری کار ایران

آموزش قدم به قدم ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۱۵۰

امروزه تبلیغات برای معرفی برند و محصول حرف اول را میزند. برای اینکه محصول یا برند شما بتواند ما بین سایر رقبا و محصولات مشابه خود یک سرو گردن بالا تر باشد قطعا شما نیاز به تبلیغات خواهید داشت.

با رشد فضاهای مجازی و اینترنت در طی چند سال گذشته به ویژه در دوره کرونا و هجوم مردم به خرید از طریق اینترنت و فضای مجازی، تبلیغات رنگ و بوی تازه‌ایی گرفته است. دیگر تبلیغات قدیمی که به صورت کاغذ و بروشور بودند شاید به اندازه کافی تاثیر گذار نباشند و مخاطب را مجاب نکند.

تبلیغات در فضای مجازی شیوه‌های گوناگونی دارد. تبلیغات می‌تواند به صورت ویدیوباشد یا استفاده از بنر‌های تبلیغاتی که قابلیت کلیک را دارند و در سایت‌ها منتشر می‌شوند. اما بهترین نوع تبلیغات استفاده از تیزرهای تبلیغاتی است.

تبلیغات از نوع تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی نوعی تبلیغ از جنس ویدیو است که مدت زمان آن به طور معمول یک دقیقه است. مطمنا تابه حال شما تیزر‌های تبلیغاتی زیادی را در جاهای متخلف دیده‌اید، در تلوزیون، موبایل، اینستاگرام و بسیاری از شبکه های اجتماعی که مردم حضور زیادی دارند. تیزر تبلیغاتی از آن نوع تبلیغاتی است که از سال‌های پیش از آن برای تبلیغ محصول و یا برند شخصی یا شرکتی از آن استفاده می‌کردنند و همچنان از آن استفاده می‌کنند.

اما امروز نوع استفاده از تیزر‌ تبلیغاتی متفاوت تر شده است. در گذشته تلوزیون یک منبع فوق‌العاده قوی و جذاب برای استفاده از تیزرهای تبلیغاتی بود. اما با افزایش هزینه تبلیغات در تلوزیون و گرایش عجب افراد به استفاده از شبکه‌های اجتماغی عمومی از استفاده از تیزرهای تبلیغاتی برای برند ها جان تازه ایی گرفته است.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبیغاتی نوعی ویدیو از یک محصول یا برند برای معرفی آن است. تحقیقات علمی ثابت کرده است که در یک ویدیو تبلیغاتی(تیزر تبلیغاتی) یک دقیقه‌ایی بیش از 1000 کلمه با مفهوم نهفته است. این ویژگی جذاب تیزرهای تبلیغاتی است که آن را از سایر روش‌های تبلیغاتی متمایز کرده است.   ویژگی جذاب دیگری که تیزرهای تبلیغاتی دارد ویژگی ویدیو‌یی بودن آن است. ماندگاری یک ویدیو در ذهن مخاطب چندین برابر از متن و عکس است. کمتر کسی است که بتواند زیر نویس تلوزیون را به یاد بیاورد اما افراد بسیار زیادی هستند که تبلیغات ویدیو پخش شده از تلوزیون را به یاد دارند و فقط با یک جرقه ساده در ذهن تمام یا بخش زیادی از یک ویدیو تبلیغاتی را به یاد می‌آورند(شیشه شو بدم، قوطیشو بدم و...  باشیدین این جمله آیا ‌می‌توانید تصویر ویدیو تبلیغاتی را به یادآوردید؟ آیا نام برند را هم می‌توانید به یادآورید؟).

آموزش ساخت تیزرتبلیغاتی رایگان

شرکت‌های وموسسه های تبلیغاتی زیادی هستند که می‌توانید برای برند شما تیزرتبلیغاتی بسازند. اما با توجه به تعرفه بالای تیزرهای تبلیغاتی شاید بسیاری افراد قادر به پرداخت هزینه بالای آن نباشند.

اما هزینه بالا نباید شما را از استفاده از تیزر تبلیغاتی با کیفیت در حد رقبای شما که هزینه های زیادی برای تبلیغات خود صرف می‌کند پیشمان کند.

در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه تیزرهای تبلیغاتی رایگان بسازید.

استفاده از قالب رایگان تیزر تبلیغاتی که قابلیت شخصی سازی برای برند و محصول شما را دارد، راه حل این موضوع است.

قالب تیزر تبلیغاتی این ویژگی را دارد که دیگر شما نیاز به صرف هزینه های سرسام آور و پرداخت آن برای شرکت های تبلیغاتی نخواهید داشت. به شدت در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد به طوری که با تنها یک الی دو ساعت زمان برای ساخت تیزر تبلیغاتی توسط شخص شما تیزر خود را آماده خواهید کرد.

قالب تیزر تبلیغاتی

برای شروع ساخت یک تیزر تبلیغاتی ابتدا شما نیاز به داشتن یک نمونه تیزر تبلیغاتی از پیش آماده شده دارد که بهترین آن را که مطابق با سلیقه شما است را انتخاب کنید. قالب تیزر تبلیغاتی یکی از بهترین نمونه های تیزر تبلیغاتی است که در دسترس شما است.

که می‌توانید برای انتخاب قالب تیزر تبلیغاتی از وب سایت ویدیتور استفاده کنید.  در این وب سایت ده ها قالب تیزر تبلیغاتی رایگان طراحی و بارگزاری شده است که برای هر نوع محصول و برند قابل استفاده است.

آموزش قدم به قدم  ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان

پس از انتخاب قالب تیزر خود نوبت به تدوین آن خواهد رسید. با استفاده از ادیتور جذاب ویدیتور شما می‌توانید این کار را به سادگی انجام دهید حتی اگر تا به حال کار تدوین ویدیو انجام نداده باشید.

یکی از ویژگی‌های متفاوت ادیتور ویدیتور امکان ویرایش و پخش همزمان ویدیو است که در حالی که ویدیو پخش می‌شود شما امکان تغییر دادن آن را دارید.

آموزش قدم به قدم  ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان

پس از ادیت ویدیو از آن خروجی بگیرید و منتشر کنید. به همین سادگی

با استفاده از قالب های تیزرتبلیغاتی وب سایت ویدیتور به هم به صورت رایگان و هم غیر رایگان برای شما طراحی شده است به کمترین هزینه و حتی بدون هیچ هزینه ایی از آن‌های برای ساخت تیزر تبلیغاتی خود استفاه کنید.

انواع قالب های تیزر های تبلیغاتی

امروز دیگر مردم و مخاطبین شما بر روی یک کانال تبلیغاتی متمرکز نیستد. اینستاگرام(پست واستوری)، سایت ها، آپارات، یوتیوب و بسیاری از کانال‌های مجازی که مردم در آن حضور فعال دارند.

بنابراین شما باید قالب تیزر تبلیغاتی خود را طوری انتخاب کنید که متناسب با کانالی که می‌خواهید آن را انتشار دهید باشد. اینستاگرام از فرمت و سایر خاص خود برای استوری و پست استفاده می‌کند، آپارات و یوتیوب سایز و اندازه خاص خود را برای انتشار ویدیو را دارند که ضروری است شما از قالب وطرحی استفاده کنید که متناسب با استاندار‌های آن شبکه اجتماعی باشد و برای آن طراحی و ادیت شده باشد.

به طور کلی  تیزرهای تبلیغاتی یکی از بهترین شیوه های تبلیغات است. همان طوری  که بیان شد ماندگاری یک ویدیو یک دقیقه‌ایی در ذهن مخاطب شما بسیار ماندگاری خواهد داشت مشابه با مثال زده شد. تعرفه‌ی ساخت تیزر تبلیغاتی بسیار بالا بوده و به احتمال زیاد توان پراخت هزینه آن برای شما دشوار خواهد بود. که راه حل آن استفاده از قالب های رایگان است.   عده‌ایی معتقد‌اند که هر چیزی که رایگان باشد و برای ساخت آن هزینه نشده باشد بلااستفاده است و یا ارزشی ندارد. در صورتی که این یک ذهنیت اشتباه است. انتشار یک ویدیو تبلیغاتی هر چند رایگان واز نظر سایرین بی ارزش کمترین سودی که برای شما خواهد داشت این است که حداقل یک بار مخاطب شما را خواهد دید تاثیر ویدیو در ذهن او باقی خواهند ماند. اگر پس از آن هر نوع تبلیغ دیگری از شما در سایر شبکه های اجتماعی ببیند ویدیو شما برای او تداعی خواهد شد و شما را به یاد خواهد آورد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز