خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید دستگاه پلاسما و کاربرد آن

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۱۱۳

دستگاه پلاسما از تجهیزاتی است که در حوزه های مختلف پزشکی و زیبایی استفاده می شود. شرکت ناریاتک از تولیدکنندگان برتر تجهیزات پزشکی است.

راهنمای خرید دستگاه پلاسما و کاربرد آن

دستگاه پلاسما پلاسمارت دستگاهی پرکاربرد در فیلدهای مختلف پزشکی از جمله پوست و مو، دندان پزشکی، جراحی عمومی، فیزیوتراپی، ارتوپدی، زنان و زایمان و غیره می باشد. به جرات می توان گفت، پلاسماتراپی از کارآمدترین و موثرترین روش های درمان در زیبایی پوست و مو است. با پلاسما تراپی می توان به درمان افتادگی پوست، کاهش چین و چروک، لیفت بینی، درمان اسکار آکنه و مشکلات مختلف پوستی پرداخت. همچنین این دستگاه در حیطه کاشت مو و زمینه های مختلف پزشکی نیز کاربرد گسترده ای دارد.

شرکت ناریاتک از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه پلاسما، دستگاه کربوکسی، دستگاه هایفو و دستگاه آر اف فرکشنال در کشور است. این مجموعه متشکل از تیمی متخصص و توانمند است و با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی ها، دستگاه های پزشکی باکیفیت را به جامعه پزشکی کشور عرضه می نماید.

ویژگی های دستگاه های پلاسما

دستگاه پلاسما پلاسمارت در انواع مختلف تک هندپیس تا چهار هندپیس تولید می شود. هر کدام از هندپیس ها برای مصارف مختلف استفاده شده و کاربردهای جداگانه ای دارند. انواع هندپیس استفاده شده در دستگاه های پلاسما عبارتند از:

  • پلاسمای گرم (اسپارک پلاسما): ساز و کار هندپیس پلاسمای گرم با اختلاف پتانسیل بین پوست و الکترود و تشکیل  میکروبرن (micro burn) روی پوست است. در این روش لایه های رویی پوست تحت تاثیر قرار می گیرند.
  • پلاسمای سرد با گاز هلیوم: پلاسمای سرد در اثر اختلاف پتانسیل بین گاز هلیوم و الکترود ایجاد می شود. دمای این پلاسما بین 25 تا 35 درجه است، از این رو به آن پلاسمای سرد گفته می شود.  
  •  پلاسمای سرد با گاز مصرفی هوای اتاق: گاز مصرفی در این نوع پلاسما به جای هلیوم، هوای اتاق می باشد.  

پلاسمای DBD: الکترود در این پلاسما با یک لایه دی الکتریک پوشانده شده است. در این پلاسما نیز دما در حد دمای اتاق است و اختلاف پتانسیل بین لایه دی الکتریک و سطح پوست به وجود می آید.

راهنمای خرید دستگاه پلاسما و کاربرد آن

چرا دستگاه پلاسما ناریاتک را انتخاب کنیم؟

خرید دستگاه پلاسما ناریاتک که با نام پلاسمارت عرضه می شود، به شما توصیه می گردد، زیرا:

  • تنها دستگاه چهار هندپیس در جهان است.
  • تنها دستگاهی است که با بیش از 100 برنامه مختلف کالیبره شده است.
  • عمق نفوذ در پلاسمارت قابل تنظیم می باشد.
  • یکی از ویژگی های منحصر به فرد پلاسمارت، تنظیم دستگاه با توجه به طیف رنگ پوست است.
  • مجهز به صفحه تاچ فول اچ دی 10 اینچی می باشد.
  • تجهیزات تولیدی این شرکت دارای گواهینامه های ISO 9001 و ISO 13485 می باشند.
  • این دستگاه برای استفاده در حیطه های مختلف پزشکی اعم از پوست و مو، زنان و زایمان، دندان پزشکی، چشم پزشکی، جراحی های عمومی، درمان زخم و ضایعات، فیزیوتراپی، جراحی پلاستیک و ارتوپدی کالیبره شده است.
  • خدمات پس از فروش دستگاه توسط ناریاتک به صورت 24 ساعته صورت می پذیرد.
  • تمامی تجهیزات و دستگاه های پزشکی ناریاتک از نظر درجه کیفی عالی بوده و با ضمانت کیفیت به مشتریان عرضه می شوند.

علاوه بر دستگاه پلاسما که از طرفداران بیشماری در صنعت پزشکی برخوردار است، شما می توانید برای خرید دستگاه کربوکسی و خرید دستگاه آر اف فرکشنال نیز شرکت ناریاتک را انتخاب کنید. ناریاتک تمامی تجهیزات و محصولات خود را با متد و دانش روز دنیا تولید می کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز