خبرگزاری کار ایران

لوله بازکنی در کرج و تخلیه چاه کرج با لوله بازکنی البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۸۱۰

لوله بازکنی در کرج

گرفتگی لوله و لوله گرفتگی بیش از 70 سال است که تبدیل به معضلی برای ایرانیان شده است . سالهاست که برای لوله بازکنی کرج در ایران مخصوصا لوله بازکنی در کرج و تهران از روشهای متفاوتی برای رفع گرفتگی به کار گرفته میشود.

 

اما در این میان دستگاه فنر لوله بازکنی کرج بهترین و مطمئن ترین روش برای رفع گرفتگی لوله است. در ادامه این مقاله با دستگاه فنر لوله بازکنی و روش های استفاده از آن بیشتر بحث می کنیم.

 

انواع دستگاه لوله بازکنی با فنر

 

دستگاه لوله بازکنی با فنر دستگاهی شامل یک فنر منعطف و بلند است که به یک سر آن سر فنر و متعلقات وصل شده و از سوی دیگر نیروی محرکه ای فنر را می چرخاند و درون لوله حرکت می دهد. فنر که از جنس فولاد است با انعطاف پذیری داخل پیچ و خم لوله به راحتی می چرخد و با قلابی که در سر دارد اقدام به برطرف کردن گرفتگی میکند.

 

فنر لوله بازکنی بر 3 نوع است

 

فنر لوله بازکن دستی

دستگاه لوله بازکنی کرج با فنر

فنر لوله بازکن دستی

 

همانطور که گفته شد بهترین روش برای بازکردن گرفتگی لوله فنر است که نوع دستی آن نیز جهت برطرف کردن گرفتگی های جزیی و ضعیف مورد استفاده قرار می گیرد. طول فنرلوله بازکن کرج دستی نسبت به دستگاه فنر کمتر است و نیروی محرکه آن به وسیله دست انجام میگیرد. این روش بهترین و پرکاربردترین روش برای بازکردن لوله های خانگی است و جایگزین مناسبی برای محلولهای لوله بازکنی و اسیدها است.

 

چرا باید از فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنیم ؟

 

روش های مختلفی برای باز کردن لوله در کرج وجود دارد. بعضی ها ترجیح می دهند تا از اسیدهای لوله بازکنی کرج برای این مشکل استفاده کنند که همین خود باعث پوسیدگی و خوردگی لوله می شود. بعضی دیگر نیز از تلمبه و ابزارهای مشابه اقدام به بازکردن لوله می کنند و حتی بعضی دیگر از محلول لوله بازکن خانگی اقدام به رفع گرفتگی لوله می کنند که البته این موارد برای گرفتگی های جزیی کاربرد دارد و استفاده افراطی و نادرست از این وسایل می تواند هم به لوله آسیب وارد کند و هم به افرادی که از این روش ها استفاده می کنند. اما در میان این روشها بهترین و تضمینی ترین روش استفاده از فنر لوله بازکنی است. در قسمت نوک فنر قلابی از جنس فولاد مقاوم وجود دارد که با چرخش فنر در لوله اقدام به ازبین بردن مانع در لوله می کند و همچنین علاوه برآن می تواند لایه روبی در لوله که معمولا بر اثر وجود روغن ها در لوله به وجود می آید نیز انجام دهد.

برای بازکردن لوله توالت های ایرانی و فرنگی نیز از فنر لوله استفاده می کنند که کارشناسان مجرب اغلب توصیه میکنند که برای رفع گرفتگی توالت فرنگی از دستگاه تراکم هوا استفاده شود. به این دلیل که نوک فنر بسیار تیز بوده و امکان آسیب زدن به جداره توالت فرنگی وجود دارد.

انتهای فنر نیز بایستی به یک دستگاه محرکه متصل باشد تا با نیروی کافی اقدام به حرکت و چرخش فنر درون لوله کند. در فنر لوله دستی حرکت فنر توسط دست انجام می شود که معمولا برای گرفتگی های جزیی به کار برده می شود.

فنر مورد استفاده در دستگاه معمولا بایستی از جنس فولاد باشد تا تحمل ارتعاش و چرخش توسط محرک را داشته باشد.

 

 چگونه با دستگاه فنر لوله بازکنی کار کنیم؟

لوله بازکنی در کرج و تخلیه چاه کرج با لوله بازکنی البرز

به یاد داشته باشید که قبل از هر کاری ابتدا ایمنی خود را فراهم کنید. برای کار با دستگاه فنر ابتدا دستکش مخصوص را بپوشید تا هنگام کار با آن به دستان شما آسیبی وارد نشود. سپس نوک فنر را وارد لوله کرده و سپس به آرامی فنر را داخل لوله وارد کنید تا جایی که نوک فنر به محل گرفتگی برسد و دیگر امکان وارد شدن نداشته باشد. دقت کنید در قسمت های اتصالات لوله یا زانویی کمی با دقت بیشتری فنر را وارد کنید تا این قسمت ها با گرفتگی لوله اشتباه گرفته نشود.پس از آن که نوک فنر به محل گرفتگی رسید چرخش را آغاز کنید تا فنر با حالت ارتجاعی که دارد کلیه مواد زاید درون لوله را برطرف کند. هنگامی که فنر را از داخل لوله بیرون می آورید متوجه خواهید شد که مواد زاید بسیاری را با خود بیرون می آورد.

 

دستگاه فنر لوله بازکنی چه ویژگی هایی دارد

 

دستگاه فنرزنی لوله دارای ویژگی های زیادی است که همین ویژگی ها باعث شده تا استفاده از این دستگاه بهترین و مناسب ترین شیوه برای رفع گرفتگی لوله به حساب بیاید.

 

این ویژگی ها عبارتند از:

این دستگاه نسبت به کاری که انجام می دهد بسیار کوچک و قابل حمل است.

این دستگاه امکان استفاده از برق شهری را دارد پس در اکثر مکان ها قابل استفاده است.

این دستگاه دارای محفظه کوچکی برای جمع کردن و نگه داری فنر است.

گرفتگی های شدید را به راحتی باز می کند.

سرفنر های بسیاری برای این دستگاه طراحی شده است.

برای برطرف کردن گرفتگی لوله های بلند و طولانی کارایی دارد.

سرعت عمل بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد.

 

انواع سرفنر دستگاه لوله بازکنی

 

سرفنر های دستگاه لوله بازکنی کرج قابل تعویض هستند که هر سرفنر برای برطرف کردن گرفتگی های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا گرفتگی هایی که شامل مواد پارچه ای هستند دارای سرفنر مخصوص به خود هستند و یا گرفتگی هایی شامل اجسام سخت مانند ماسه سفت شده دارای سرفنر خاص دیگری است.

اطلاعات بیشتر در خصوص  لوله بازکنی کرج و تخلیه چاه کرج  در سایت لوله بازکنی البرزhttps://loolebazkonialborz.com/

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز