خبرگزاری کار ایران

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با گارانتی هایک پلاس

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۷۳۹

کمپانی و برندهای مختلفی در دنیا وجود دارند که در حوزه‌ سیستم‌های نظارتی و مداربسته به فعالیت می‌پردازند که از جمله معروف‌ترین آن‌ها برند دوربین هایک ویژن است. این شرکت با در نظر گرفتن کیفیت‌های فوق‌العاده، به سرعت در مسیر پیشرفت قرار گرفت و در حال حاضر نمایندگی‌های زیادی در سراسر دنیا از جمله ایران دارد.

به طور کلی تمام دوربین‌های برند هایک ویژن در اکثر پروژه‌ها مانند منازل، واحدهای اداری کوچک و بزرگ و حتی پروژه‌های گسترده مانند کارخانه‌ها و پالایشگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و این موضوع به طیف وسیع محصولات هایک ویژن ارتباط دارد. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی دوربین هایک ویژن صحبت کنیم و در انتها نیز به یک مرکز معتبر به جهت خرید این نوع محصولات می‌پردازیم.

انواع تولیدات دوربین برند هایک ویژن

همان‌طور که حتماً می‌دانید شرکت هایک ویژن محصولات متنوعی را تولید کرده است که از هر کدام می‌توان در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد. حال در ادامه به معرفی مهم‌ترین تولیدات دوربین هایک ویژن اشاره خواهیم کرد:

·       دوربین مداربسته توربو اچ‌دی

اولین محصول فوق‌العاده باکیفیت از برند هایک ویژن، دوربین مداربسته توربو HD است که دارای فرمت تصاویر TVI بوده و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است. انتقال تصاویر در این نوع دوربین مداربسته با به‌کارگیری کابل‌های ار جی بوده و کلیه‌ پردازش‌های تصاویر نیز با استفاده از دستگاه‌های DVR انجام می‌شود. ضمناً گفتنی است که در حال حاضر دوربین هایک ویژن توربو اچ‌دی در کیفیت‌های یک، دو، پنج و هشت مگاپیکسل در بازار فروش عرضه شده است.

·       دوربین مداربسته تحت شبکه (IP)

از جمله دوربین‌های مداربسته با کیفیت می‌توان به انواع دوربین‌های تحت شبکه اشاره کرد که کیفیت بالای تصاویر از جمله مزیت‌های استفاده از این نوع دوربین‌های مدل هایک ویژن به حساب می‌آید. گفتنی است که در حال حاضر کیفیت این نوع دوربین‌ها از 0.3 تا 29 مگاپیکسل در بازار فروش وجود دارد که قابل تهیه هستند. ضمناً ناگفته نماند که بر خلاف دوربین‌های توربو، این نوع دوربین هایک ویژن تصاویر را در خودشان پردازش می‌کنند و کیفیت تصاویر در دوربین‌های مداربسته تحت شبکه نیز به نسبت دوربین‌های توربو اچ‌دی بهتر است.

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با گارانتی هایک پلاس

·       دستگاه‌های ضبط کننده دی وی آر (DVR)

این نوع دستگاه‌ها کلیه تصاویر از دوربین‌های توربو HD را دریافت و سپس با پردازش روی آن‌ها خروجی مناسبی به صورت زنده در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. گفتنی است که این نوع دستگاه فقط برای دوربین‌های توربو یا آنالوگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر شرکت هایک ویژن این نوع دستگاه کاربردی را در مدل‌های متنوع در نظر گرفته شده است که قیمت‌های متفاوتی دارند.

·       دستگاه‌های ضبط کننده ان وی آر (NVR)

این دستگاه برای انواع دوربین هایک ویژن از نوع تحت شبکه (IP) کاربرد دارد. در واقع این دستگاه کلیه‌ تصاویر را از کابل شبکه دریافت و سپس تصاویر نهایی را به کاربران نمایش می‌دهد. همچنین از ویژگی‌هایی که در حال حاضر شرکت هایک ویژن برای تمام دوربین‌ها و دستگاه‌های تولید شده در نظر گرفته شده است، تکنولوژی +H265 است که سبب فشرده شدن 5 برابری تصاویر دریافت شده خواهد شد که این موضوع امکان ذخیره‌سازی تصاویر بیشتر را در دستگاه‌ مدنظرتان فراهم می‌کند.

ویژگی‌های منحصربفرد دوربین و دستگاه‌های هایک ویژن

اینکه هایک ویژن از جمله برندهای محبوب و مطرح در جهان است، تردیدی وجود ندارد؛ اما ویژگی‌هایی که برای تمام دستگاه‌ها و انواع دوربین هایک ویژن در نظر گرفته شده است، این برند را به برترین تولیدکننده دستگاه‌های نظارتی تبدیل کرده است. ما در ادامه به بهترین ویژگی‌های دوربین‌های مداربسته این برند اشاره می‌کنیم:

·       کیفیت مناسب لنز

شرکت هایک ویژن برای اینکه از لنزهای بسیار باکیفیت در دوربین‌های مداربسته استفاده کند، تصمیم به همکاری با برند اولسن که یک برند آلمانی است گرفته است. به همین جهت لنزهای در نظر گرفته شده در تمام دوربین‌های مداربسته هایک ویژن از بهترین کیفیت برخوردار هستند.

·       دید در شب Exir

استفاده از تکنولوژی Exir نور بسیار قدرتمندی را در برندهای دوربین‌های مداربسته هایک ویژن فراهم کرده است که این نورهای به صورت مستطیل شکل انتشار می‌یابند. این موضوع سبب شده است تا نتایج دید تصاویر در شب در دستگاه‌های هایک ویژن به صورت کاملاً منحصربه‌فرد باشد.

·       چیپست‌های اختصاصی

در گذشته انواع دوربین هایک ویژن دارای چیپست‌های دیگر برندها بود؛ اما در حال حاضر با تولید اختصاصی این چیپست‌ها هزینه‌ تولیدات این شرکت تا حد چشم‌گیری کاهش یافته است. ضمناً کیفیت بالای در نظر گرفته شده برای تولید چیپست‌ها سبب افزایش عملکرد و کارآیی دستگاه‌ها و دوربین‌های هایک ویژن شده است.

·       تراشه‌های فوق‌العاده باکیفیت

از ویژگی‌های جذاب دستگاه‌های مداربسته هایک ویژن می‌توان به استفاده از تراشه‌های فوق پیشرفته اشاره کرد که البته با همکاری شرکت آمریکایی Ambrella در نظر گرفته شده است. به طور کلی وجود این تراشه‌ها، کیفیت دستگاه‌ها مداربسته را تا چندین برابر افزایش داده است.

·       تکنولوژی POC

از دیگر مزیت‌های استفاده از محصولات شرکت هایک ویژن می‌توان به به‌کارگیری از تکنولوژی POC اشاره کرد. میزان برد در این قابلیت به جهت انتقال اطلاعات به حداقل 1200 متر می‌رسد. این سیستم کاملاً برای تکنولوژی آنالوگ در نظر گرفته شده و سبب افزایش کیفی محصولات این برند شده است.

·       تکنولوژی هیبریدی

این تکنولوژی به کاربرانی که زیرساخت سیستم آنالوگ دارند، این امکان را می‌دهدتا از دوربین هایک ویژن تحت شبکه (IP) نیز استفاده کنند. در این صورت است که مصرف‌کننده نیاز به در نظر گرفتن هزینه‌های زیاد نخواهد داشت. همچنین ناگفته نماند که به محض استفاده از این تکنولوژی در کلیه محصولات هایک ویژن، فروش این محصولات به شدت افزایش یافته است.

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با گارانتی هایک پلاس

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از فروشگاه هایک ویژن پلاس

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به انواع و اقسام دوربین‌های مداربسته باکیفیت دارید، کافی است که به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. برای این منظور توصیه می‌کنیم از فروشگاه هایک ویژن پلاس استفاده نمایید؛ چرا که در این فروشگاه به راحتی می‌توانید به تمام دستگاه‌ها و دوربین‌های مداربسته برند هایک ویژن دسترسی داشته باشید.

گفتنی است که از مزیت‌های استفاده از این فروشگاه می‌توان به قیمت‌های جذاب محصولات و همچنین گارانتی هایک پلاس این برند اشاره کرد. حال برای اینکه بتوانید از انواع دوربین هایک ویژن استفاده کنید کافی است به سایت هایک پلاس به نشانی اینترنتی https://www.hikvision-plus.com مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز