خبرگزاری کار ایران

آموزش تعمیرات موبایل در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۸۶۰

دوره آموزش تعمیرات موبایل یکی از بهترین و پولسازترین دوره های فنی حرفه ای است که در صورت شرکت در آن و یادگیری مهارت های مورد نیاز این شغل می توانید به درآمدهای بسیار بالا دست پیدا کنید. اما برای آن که آموزش تعمیرات موبایل را به طور کامل ببینید و در بازار کار حرفی برای گفتن داشته باشید لازم است دوره تعمیرات موبایل را در یک آموزشگاه معتبر سپری کنید. در صورتی که از علاقه مندان به تعمیرات موبایل هستید و میخواهید وارد بازارکار این شغل پردرآمد شوید اما نمی دانید دوره آموزش تعمیرات موبایل را در کدام آموزشگاه سپری کنید تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل در تهران است. در این آموزشگاه هر آنچه برای ورود به بازار کار این شغل مورد نیاز است به شما آموزش داده می شود. مجتمع آموزشی فنی برق علاوه بر دوره فوق کلاس های آموزشی متعدد دیگری از جمله آموزش تعمیرات پکیج، آموزش برق ساختمان، آموزش تعمیرات لپ تاپ، آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج و غیره را برگزار می نماید.

آموزش تعمیرات موبایل شامل چه مواردی می شود؟

گوشی های موبایل دستگاه های حساسی هستند و از قطعات گوناگونی تشکیل شده اند. برای آنکه در شغل تعمیرات موبایل به موفقیت دست پیدا کنید لازم است آشنایی کاملی با این قطعات داشته باشید و با علائم خرابی آنها، نحوه باز و بسته کردن آنها، تعمیر و تعویض آنها، عیب یابی آنها آشنایی داشته باشید. به طور مثال یک تعمیرکار موبایل بایستی بتواند ال سی دی گوشی را باز و بسته و تعویض کند، مشکلات اسپیکر را رفع کند، با علائم خرابی باتری آشنا بوده و در صورت خرابی آن را تعمیر یا تعویض کند.

 علاوه بر بخش سخت افزاری موبایل ها از بخش نرم افزاری نیز تشکیل شده اند. بنابراین تعمیرکار موبایل لازم است ضمن تعمیرات سخت افزاری موبایل با نحوه عیب یابی و تعمیرات نرم افزاری گوشی موبایل نیز آشنا باشد. بخش نرم افزاری در گوشی های موبایل شامل تمام برنامه های گوشی، سیستم عامل و نرم افزارهایی است که بر روی آن نصب شده است. فلش کردن گوشی، روت، بوت، ریست فکتوری، حل ارورهای گوشی و غیره برخی از دیگر مهارت هایی است که تعمیرکار موبایل باید در آن تخصص داشته باشد.

توجه داشته باشید که اگر آموزش تعمیرات برد الکترونیکی را نیز سپری کرده باشید تسلط شما به تعمیرات برد موبایل و قطعات قرار گرفته بر روی آن بیشتر خواهد شد. 

آموزش تعمیرات موبایل در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران

آموزش تعمیرات موبایل را از کجا آغاز کنیم؟

اما چگونه تعمیرات موبایل را یاد بگیریم؟ آیا می توان با خواندن کتاب و جزوه یا دیدن فیلم آموزش تعمیرات موبایل به مهارت های این حرفه تسلط پیدا کرد؟ بهترین روش آموزش تعمیرات موبایل کدام است؟ اگر این سوالات ذهن شمار را نیز درگیر کرده است در ادامه با ما همراه باشید.

انتخاب روش یادگیری به فاکتورهای بسیاری وابسته است. هدف شما از یادگیری از مهم ترین فاکتورهایی است که در زمان آموزش تعمیرات موبایل بایستی مورد توجه قرار گیرد. اگر می خواهید پس از یادگیری تعمیرات موبایل درآمدزایی داشته باشید بهتر است روشی را انتخاب کنید که ضمن آموزش تئوری به صورت عملی نیز تعمیرات موبایل را به شما آموزش دهد. برای حرفه ای شدن در این شغل لازم است تمرین و تکرار بسیاری داشته باشید و بر روی گوشی های موبایل بسیاری به صورت عملی تمرین داشته باشید. تمرین و کار عملی باعث نهادینه شدن مباحث در ذهن شما می شود و این موضوع باعث می شود تا در بازار کار حضور موفق تری داشته باشید.

یکی از بهترین روش هایی که می توانید از طریق آن صفر تا صد تعمیرات موبایل را آموزش ببینید شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل آن هم در یک آموزشگاه حرفه ای است. معمولا دوره های تعمیرات موبایل در چنین آموزشگاه هایی به صورت عملی و تئوری برگزار شده و از پایه تعمیرات موبایل را به شما آموزش می دهد. ضمن اینکه در این مراکز فرصت تمرین و کار عملی برای شما فراهم شده و می توانید به صورت عملی سرفصل های آموزشی را تمرین و رفع اشکال نمایید.

علاوه بر این موارد، بهره مندی از مدرک معتبر، پشتیبانی بعد از دوره و بازآموزیی رایگان از دیگر مزایایی است که شرکت در این دوره های آموزشی برای شما عزیزان به همراه می آورد.  

آموزش تعمیرات موبایل در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران

با توجه به بازار کار خوبی که شغل تعمیرات موبایل دارد و درآمد بالای تعمیرکاران موبایل شاهد برگزاری دوره های آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه های بسیاری هستیم. اما بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های تعمیرات موبایل ویژگی هایی دارد که باید در زمان ثبت نام مورد توجه قرار گیرد.

اگر بخواهیم مهم ترین فاکتور یک آموزشگاه تعمیرات موبایل حرفه ای را بیان کنیم آموزش عملی و مجهز بودن کارگاه آموزشی است. چرا که یادگیری تعمیرات موبایل تنها با تمرین و تکرار به دست می آید و آموزش تئوری برای حرفه ای شدن در این شغل کافی نیست.

جامع و کامل بودن سرفصل ها موضوع مهم دیگری است که بایستی در زمان ثبت نام مورد توجه قرار گیرد. همانطور که اشاره شد یک تعمیرکار موبایل بایستی به مباحث نرم افزاری و سخت افزاری تسلط کاملی داشته باشد بنابراین توجه داشته باشید که طی دوره به طور کامل این مباحث به شما آموزش داده شود.

استاد دوره از دیگر فاکتورهای مهمی است که تاثیر ویژه ای بر روی یادگیری شما می گذارد. یک استاد حرفه ای، تجربه بسیاری در زمینه تعمیرات موبایل دارد. یادگیری تعمیرات موبایل در کنار افراد غیر حرفه ای علاوه بر اینکه مهارت های شما را افزایش نمی دهد باعث هدر رفتن زمان و هزینه نیز می شود.

نتایج بررسی های انجام شده نشان می دهد که آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای و برگزار کننده دوره تعمیرات موبایل در تهران است. در این آموزشگاه  کلاس های تعمیرات موبایل با در نظر گرفتن فاکتورهای ذکر شده یعنی به صورت عملی و تئوری، با سرفصل های کامل و جامع و زیر نظر اساتید حرفه ای و متخصص برگزار می شود.

یادگیری تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنون برق از پایه آغاز می شود. بنابراین حتی اگر هیچ شناختی با موبایل و طرز کار آن هم نداشته باشید پس از اتمام این دوره آموزش تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل را به طور کامل یاد گرفته و می توانید به یک تعمیرکار ماهر تبدیل شود.

ارائه مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل، تجدید دوره رایگان، پشتیبانی بعد از دوره از دیگر مزایای شرکت در دوره های تعمیرات موبایل فنی برق است.

در این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق کلاس های آموزشی متعدد دیگری برگزار می شود. آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش مکانیک خودرو، آموزش جوشکاری، آموزش برق صنعتی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش نصب دوربین مدار بسته و غیره برخی از دوره های در حال برگزاری در این آموزشگاه است.

اگر قصد ثبت نام در این دوره یا دیگر دوره های آموزشی را دارید تنها کافیست به سایت این مجموعه به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه کنید یا با شماره 02166121029 تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز