خبرگزاری کار ایران

چاپ سبحان؛ بهترین مرکز خدمات چاپ یووی رول در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۱۲۷

اگر با خدمات چاپ یووی آشنا باشید، حتماً خدمات چاپ یووی رول را هم می‌شناسید. چاپ uv رول نوع خاصی از خدمات چاپ uv است که مانند کاغذ به‌ صورت رولی چاپ می‌شود، نیاز به هیچ محافظت سطحی ندارد و فرآیند چاپ آن با استفاده از جوهر یووی انجام می‌شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با این تکنیک چاپ مدرن، ویژگی‌های آن و بهترین مرکز ارائه خدمات چاپ یووی رول در تهران آشنا شوید.

چاپ یووی رول چیست؟

چاپ یووی رول یا خدمات چاپ رول به رول یووی اغلب برای متریال هایی که به ‌صورت رولی هستند، استفاده می‌شود. از خدمات چاپ یووی رول می‌توانیک برای اهداف مختلفی مانند؛ چاپ روی انواع چرم مصنوعی و طبیعی برای ساخت کیف و کفش، چاپ روی انواع پارچه و برزنت، چاپ استیکر یووی، چاپ فلکسی یووی و چاپ بک لایت UV هم استفاده کنیم.

با ویژگی‌های چاپ UV رول آشنا شوید

در فرآیند چاپ یووی رول از اشعه ماور فرابنفش برای خشک کردن یا به ‌اصطلاح پخت جوهر یووی روی رول استفاده می‌شود. چاپ UV رول در صنعت چاپ و بسته بندی اهمیت بسیار بالایی دارد؛ چون علاوه بر خشک شدن سریع، چاپ دقیق و سازگار با محیط زیست، امکان چاپ با کیفیت روی محصولاتی مانند کاغذ با گرماژ بالا و مقوا را هم دارد. سایر ویژگی های این نوع چاپ عبارت است از:

  • ثبات و ماندگاری نسبتاً بالای جوهرهای UV در برابر تغییرات محیطی
  • عدم خراشیدگی و رنگ پریدگی در گذر زمان
  • چاپ UV شکل برجسته و درخشنده‌ای با جذابیت بصری خاص
  • سرعت بسیار بالای این نوع چاپ حتی برای سایزهای بزرگ
  • کیفیت و شفافیت بالایی رنگ ها

مزایای استفاده از چاپ رول به رول یووی

چاپ UV به دلیل مزایای خاص و چاپ محصولات متنوع، از محبوبیت بسیار بالایی در میان طرفداران خدمات چاپ یووی رول برخوردار است. از جمله مزایای استفاده از این نوع خدمات چاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سرعت چاپ بسیار بالا
  2. کیفیت بالا و چاپ جزئیات
  3. انعطاف پذیری
  4. دوام و ماندگاری بسیار بالا
  5. امکان استفاده در متریال‌های مختلف

چاپ سبحان؛ بهترین مرکز خدمات چاپ یووی رول در تهران

3مورد از محبوب ترین کاربردهای چاپ یووی رول

اکنون که با ویژگی‌ها و مزایای این نوع چاپ آشنا شدیم، نوبت به معرفی محصولات و خدماتی است که با کمک چاپ رول به رول یووی می‌توانیم آنها را تولید کنیم:

1.        چاپ کاغذ دیواری

یکی از روش‌ های چاپ کاغذ دیواری، چاپ با دستگاه یووی رول است. معمولا این جنس کاغذ دیواری‌ها بسیار مقاوم بوده و نیازی به روکش یا لمینت ندارد. از نظر قیمتی نیز نسبت به خرید کاغذ دیواری عادی مقرون به صرفه تر است. با این تکنیک چاپ، انواع کاغذ دیواری‌ها، با طرح‌های مختلف سه بعدی با چاپ و در تیراژهای بالا قابل چاپ هستند. می‌توانید به کمک چاپ یووی کاغذ دیواری فضای خانه و محل کار خود را جذاب‌تر کنید.

2.      چاپ انواع پارچه ها

چاپ روی انواع پارچه ها با روش یووی رول یک تکنولوژی بسیار متفاوت است. نوعی از پارچه هم وجود دارد که در تولید پرده‌های آماده و مدرن استفاده می شود و به آن پارچه زبرا می گویند. علاوه بر پارچه معمولی، چاپ روی پرده زبرا هم با این روش انجام می شود. این روش محدودیت تعداد یا تیراژ ندارد و چاپ مستقیم روی پارچه با جوهر یووی برای چاپ انواع طرح و نقش‌ها روی انواع پارچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3.     چاپ کشسان

از پارچه‌های کشسان برای تولید طاق پوش یا سقف منازل استفاده می شود. سبکی، انعطاف پذیری، استحکام بالا و قابل شستشو بودن چاپ کشسان، باعث شده این چاپ بیشترین کاربرد را در زیباسازی، دکوراسیون خانگی و ایجاد تنوع در محیط‌های گوناگون مانند مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و نمایشگاهی داشته باشد.

البته چاپ یووی رول کاربردهای دیگری هم دارد، مانند چاپ پارچه بک لایت، چاپ بوم نقاشی، چاپ روی پلیمر و چاپ روی پارچه مخمل رومبلی، کوسن و رومیزی، ملحفه، روتختی، روبالشی، پرده، تی‌شرت، مانتو و شال.

قیمت چاپ یووی رول

قیمت چاپ یووی رول به‌ عوامل مختلفی از جمله: ابعاد و متراژ کار، میزان جوهر مصرفی، مدت انجام چاپ و جنس متریال محصول بستگی دارد. هر کدام از این فاکتورها، در قیمت نهایی یووی رول تأثیر دارند. قیمت دقیق چاپ رول به رول یووی بعد از اتمام کار و بررسی متراژ کار، حجم و ساعت کار به مشتریان اعلام می‌شود.

چاپ رول یووی با چاپ سبحان

با مطالعه این مطلب دانستیم که دستگاه‌های چاپ رول یووی، قابلیت چاپ بر روی سطوح مختلف با کیفیت عالی را دارند. هرچند برای چاپ بنر نمی توان از آنها استفاده کرد، و چاپ بنر دستگاه های خاص خود را دارد، ولی دستگاه های چاپ uv رول برای چاپ روی پارچه، کاغذ دیواری، بوم نقاشی، برزنت‌های تبلیغاتی، زبرا، بک لایت کشسان کاملا ایده آل است و بهترین کیفت چاپ را ارائه می کند.

مجموعه چاپ سبحان با تجربه غنی در زمینه‌ی چاپ‌های دیجیتال و بروزترین دستگاه‌های چاپ یووی رول، برای ارائه انواع خدمات چاپی با بهترین کیفیت، قیمت مناسب و تحویل در اسرع وقت در خدمت شماست. فقط کافی است به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه نمایید و از طریق پنل واتساپ سایت با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

چاپ سبحان؛ بهترین مرکز خدمات چاپ یووی رول در تهران

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز