خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ساخت بازار تاکید کرد:

سامانه «ساخت بازار»، راهکاری موثر برای تامین مستقیم مصالح ساختمانی انبوه‌سازان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۵۳۰

چهارمین نشست تخصصی تامین تدارکات محصولات ساختمانی با حضور مدیران شرکتهای انبوه ساز تهران، شرکت‌های تولید محصولات ساختمانی و مدیران سازمان‌های مرتبط با صنعت ساختمان به میزبانی (ساخت بازار)، سامانه بین‌المللی تجارت محصولات ساختمانی برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، در این نشست چالش‌های مرتبط با خرید محصولات ساختمانی و تامین آنها برای پروژه‌های انبوه‌سازی مطرح و سامانه ساخت بازار به‌عنوان راهکاری نوین جهت رفع مشکلات این امر معرفی گردید.

نقش موثر سامانه‌های تجارت الکترونیک در دنیا

دکتر واعظی در این نشست ضمن معرفی هدف پارک‌های علم و فناوری، به عنوان پایگاهی جهت رشد طرح‌های نوآورانه ای مثل ساخت بازار که از سال 96 در پارک فناوری استان آذربایجان‌شرقی پذیرفته شده و مسیر رشد و توسعه خود را طی نموده است بر اهتمام این پارک مبنی بر حمایت از طرح‌های فناورانه تاکید کردند.

وی همچنین به سابقه و تاثیر سامانه‌های تجارت الکترونیک در دنیا اشاره نموده و بر لزوم استفاده از روش‌های نوین تجارت در معرفی کسب و کارها تاکید کردند.

لزوم استفاده از روش‌های تجارت الکترونیک

آرش مصلحی‌ بر لزوم استفاده از روش‌های تجارت الکترونیک اشاره و ضمن بررسی سامانه‌های بین‌المللیB2B  و تفاوت آن با فروشگاه‌های اینترنتی، به تکنولوژی‌های مورد استفاده در طراحی و پیاده سازی سامانه ساخت بازار اشاره نمودند.

پتانسیل منطقه قره باغ آذربایجان برای شرکت های تولید کننده محصولات ایرانی

یاسائی در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به پتانسیل منطقه قره باغ آذربایجان برای شرکت های تولید کننده محصولات ایرانی اشاره کرد و

چگونگی معرفی و حضور شرکت های تولید کننده ایرانی و صادرات خدمات مهندسی به کشور آذربایجان از طریق سامانه ساخت بازار به‌عنوان یکی از روشهای موثر و کم هزینه حضور در این بازار تشریح گردید.

مشاوره فنی و تخصصی ساخت بازار در حوزه طراحی شبکه های آب و فاضلاب

محمدرضا امجدی ضمن اشاره به خدمات مشاوره فنی و تخصصی ساخت بازار در حوزه مصالح ساختمانی؛ خدمات فنی مهندسی ساخت بازار در حوزه تخصصی طراحی شبکه های آب و فاضلاب را به عنوان خدمت دیگری از خدمات مهندسی به پروژه ها و کارخانجات تولیدی محصولات ساختمانی برشمرد.

سامانه «ساخت بازار»، راهکاری موثر برای تامین مصالح ساختمانی انبوه‌سازان

حامد امجدی ابتدای سخنان خود در این نشست تخصصی به چالش‌های اصلی و مشترک شرکت‌های تولیدی محصولات ساختمانی و همچنین شرکت‌های انبوه‌سازی شامل: 1- معرفی تخصصی و جامع محصولات و برندهای موجود در بازار شامل (مشخصات فنی،کیفیت محصول) 2- نوسانات قیمت محصولات در بازار 3- محدودیت‌های برگزاری مناقصات 4- روش‌های مشارکت و یا تهاتر با تولیدکنندگان اشاره کر.

مدیرعامل مجموعه توانمند سامانه بین‌المللی ساخت بازار (www.sakhtbazar.com) را به‌عنوان تنها سامانه بین المللی و B2B محصولات ساختمانی در ایران با پشتیبانی از 6 زبان بین المللی اعلام کرده؛ ضمن اشاره به 110 هزار نفر ساعت کار تخصصی کارشناسان مجموعه ساخت بازار جهت طراحی و اجرای این پروژه ملی، این سامانه را راهکاری موثر برای حل چالش‌های فوق بصورت تامین بدون واسطه از تولیدکنندگان معرفی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز