خبرگزاری کار ایران

بهترین و نرم ­ترین لاستیک ژاپنی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۱۱۵

صنعت خودروسازی ژاپن بسیار قوی و پررونق است و در سرتاسر جهان، مشتریان فراوان و پروپا قرصی دارد. یکی از چیزهایی که به کیفیت بالای خودروهای ژاپنی کمک اساسی کرده است، صنعت تایرسازی قوی و پیشرفته کشور ژاپن است. طبق آمار JATMA (انجمن تولیدکنندگان لاستیک خودرو در ژاپن)، ژاپن در سال ۲۰۱۸، در حدود ۱۴۷ میلیون حلقه لاستیک تولید کرده است که در نوع خود آمار بسیار بالایی است. باتوجه‌به این که لاستیک­های ژاپنی در ایران بسیار پرطرف‌دار هستند، در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین و نرم­ترین لاستیک‌های ژاپنی بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی چند برند لاستیک ژاپنی

لاستیک‌های ژاپنی برندهای متعددی دارند که چند برند معروف آن‌ها به شرح زیر است:

۱. شرکت بریجستون

۲. سومیتومو تایر

۳. یوکوهاما تایر

۴. لاستیک دانلوپ

لاستیک بریجستون، بزرگترین تولید کننده لاستیک جهان

شرکت بریجستون بزرگ‌ترین تولیدکننده لاستیک در جهان است. همچنین این شرکت یکی از قدیمی­ترین شرکت­هاست و در حدود ۹۰ سال پیش تأسیس شده است. این شرکت در بیش از ۱۵۰ کشور جهان حضور فعال دارد و وقتی صحبت از لاستیک باکیفیت به میان می­آید، برند بریجستون به ذهن تداعی می­شود. این شرکت برای وسایل نقلیه مختلف، از جمله وسایل نقلیه سنگین، اتومبیل، موتورسیکلت، هواپیما و وسایل نقلیه ساختمانی و معدنی، لاستیک تولید می­کنند. این شرکت در زمینه تولید و افزایش کیفیت لاستیک پیش‌گام است و در طول سال­های متمادی نوآوری­های بسیاری داشته است. تمرکز شرکت بریجستون بر ساخت لاستیک­های بادوام و ایمن است. به‌عنوان‌مثال، SUSTYM از جدیدترین متریال­هایی است که این شرکت در ساخت لاستیک­هایش استفاده می­کند که ضمن ترکیب لاستیک و رزین، مواد انعطاف­پذیر و بادوامی است. این لاستیک به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشروی ژاپنی و باکیفیت، بسیار انعطاف‌پذیر است، بااین‌حال آن‌قدر قوی و بادوام است که بتواند شکل خود را حفظ کند. این لاستیک­ها برای اتومبیل‌هایی که در جاده هستند چندین نقطه تماس با سطح دارد که باعث ثبات بهتر و افزایش ایمنی می­شود. هزینه خرید لاستیک اندکی بالا است اما کارایی آن بسیار بهینه است.

ویژگی­های برجسته: بادوام بودن لاستیک، ایمنی خوب، مواد اولیه باکیفیت بالا، بررسی­های دقیق و نظارت بر کیفیت، گارانتی بسیار خوب عمر آج.

لاستیک دانلوپ، بهترین لاستیک ژاپنی

اگر در پی خرید بهترین لاستیک ژاپنی هستید، بدون شک لاستیک دانلوپ اولین و بهترین گزینه برای این خرید است. دانلوپ بهترین لاستیک ژاپنی است که شما می‌توانید برای خودروی خود ر بازارهای ایران پیدا کرده و بخرید.

لاستیک دانلوپ در همه دنیا تولید و عرضه می‌شود، اما وقتی شرکت ژاپنی لاستیک سومیتومو اقدام به سرمایه‌گذاری و فعالیت در شرکت دانلوپ کرد، به دلیل قرارداشتن کشور ژاپن در قاره آسیا، بهترین و نرم‌ترین لاستیک‌های وارداتی به بازارهای ایران، لاستیک دانلوپ است.

دانلوپ تولیدات فراوانی برای شرایط و آب و هوای مختلف دارد و برای هر فصل تولیدات منحصربه‌فردی را پیش روی مصرف کنندگان قرار می‌دهد. ضمن اینکه لاستیک چهرفصل دانلوپ نیز یکی از محصولاتی است که این شرکت برای سهولت کار مصرف کننده تولید کرده است.

اگر دارنده خودرویی از محصولات شرکت تویوتا هستید، مناسب‌ترین گزینه لاستیک دانلوپ می باشد که بهترین و نرم‌ترین لاستیک برای تویوتا است. بهترین گزینه برای خرید این محصول و سایر محصولات لاستیک دانلوپ، فروشگاه اینترنتی رینگو است. شما می‌توانید برای خرید لاستیک دانلوپ به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

لاستیک دانلوپ ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که چهار ویژگی مهم آن به شرح زیر است:

۱. لاستیک سواری دانلوپ چسبندگی خوبی با زمین برقرار می‌کند و راننده از بابت امنیت خودرو خیالش آسوده است.

۲. یکی از عوامل افزایش هزینه‌های جانبی خودرو استهلاک لاستیک است. استهلاک لاستیک‌های دانلوپ بسیار پایین است و در کوتاه‌مدت نیازی به تعویض لاستیک نخواهید داشت.

۳. لاستیک‌های دانلوپ کم‌ترین میزان سروصدا را به داخل خودرو منتقل می‌کنند و سرنشینان خودرو آرامش بیش‍تری دارند.

۴. طراحی اصولی و مواد مرغوب استفاده شده در این برند، هر دو در کیفیت تایر دانلوپ اثرگذار است و طول عمر لاستیک را افزایش می‌دهد.

خودروی پژو ۲۰۶ یکی از خودروهای پرطرفدار در بین مصرف کنندگان ایرانی است. از آنجاکه این خودرو در دسته خودروهای جوان پسند و اسپورت است، دارندگان معمولا در دوست دارند، لاستیک خوب ژاپنی برای خودرویشان تهیه کنند. لاستیک دانلوپ قطعا لاستیک مناسبی برای خرید بهترین و نرم‌ترین لاستیک ژاپنی برای پژو ۲۰۶ است که فروشگاه اینترنتی رینگو می‌تواند در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

بهترین و نرم ­ترین لاستیک ژاپنی

شرکت سومیتومو تایر، همراه زمستانی

شرکت لاستیک­سازی سومیتومو در سال ۱۹۰۱ تأسیس شده است. یک برند معتبر برای تولید تایرهای باکیفیت است که هدف آن ایجاد اعتماد در مشتریان، با تولید محصولات باکیفیت است. کار این شرکت ریشه در ارزش­های سنتی دارد، اما درعین‌حال این برند به بهبود دانش فنی خود ادامه داده و همواره در لبه تکنولوژی حرکت کرده است. شرکت سومیتومو، برای انواع خودروهای سواری، خودروهای تجاری و کامیون­های سبک لاستیک تولید می­کند. همچنین این شرکت طیف ویژه­ای از لاستیک­های زمستانی نیز تولید می کند. این برند ترکیبی از کیفیت، ارزش، نوآوری و مهندسی دقیق در تولید محصول باکیفیت است. سومیتومو یک برند معتبر و درجه است و عملکرد فوق­العاده­اش آن را از سایر برندها متمایز کرده است. اصطکاک بهینه و طراحی ناهموار آن نیز نقاط قوت این نوع لاستیک است. همچنین این شرکت، پشتیبانی بسیار خوبی از محصولاتش ارائه می­دهد و گارانتی های بسیار قوی و مناسبی دارد.

ویژگی­های برجسته: اصطکاک عالی در زمستان، فاصله ترمز بیشتر در مسیرهای خیس، عمر آج طولانی­تر، استانداردهای ایمنی عالی.

 

شرکت یوکوهاما تایر، تنوع در تولید

یوکوهاما شرکتی با حدود یک قرن قدمت مستقر در توکیو است. این شرکت به دلیل طراحی و استفاده از تکنولوژی پیشرفته مشهور است و اولین شرکت تایرسازی بود که گواهینامه ISO را دریافت کرد. لاستیک­های یوکوهاما همواره تحت بررسی­های کیفی دقیقی قرار می­گیرند. این شرکت همواره از ابتکارات سبز در تولیدات خود استفاده کرده و مسائل زیست‌محیطی را رعایت می­کند. لاستیک یوکوهاما یکی از برندهایی است که در ایالات متحده آمریکا به‌شدت پر طرف‌دار است و مشتریان خاص خودش را دارد. در سال ۲۰۱۹، یوکوهاما تایر با عنوان رسمی GTA نام‌گذاری شد. این شرکت در زمینه اسپانسرینگ نیز حضور فعال داشته و مدتی اسپانسر تیم فوتبال چلسی نیز بوده است. تولیدات یوکوهاما بسیار متنوع است و تایرهای مختلف در سایزهای متنوع و باتوجه‌به سرعت خودروهای مدنظر، تولید می­کند. همچنین این شرکت توانسته است لاستیک­های مناسب برای تمام فصول سال نیز تولید کند. تولیدات این شرکت از مسیرهای هموار فراتر رفته و مسیرها آفرود و ناهموار را هم در بر می­گیرد.

این لاستیک­ها هنگام چرخش، ثبات خوبی را برای خودرو فراهم می­کنند، تماس بهینه با سطح زمین را به‌منظور چرخش ایمن حفظ می­کنند، فلذا رانندگی و هدایت خودرو بسیار نرم و روان است.

ویژگی­های برجسته: این لاستیک­ها به‌راحتی بالانس می­شوند، سواری آرام و نرم، لاستیک­هایی کم‌صدا، لاستیک­های مناسب برای جاده‌ها و مسیرهای مختلف.

بهترین و نرم ­ترین لاستیک ژاپنی

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم به بررسی برندهای لاستیک ژاپنی پرداختیم. سعی کردیم با معرفی پیشینه و متریال به‌کاررفته در ساخت آن­ها و ویژگی­های برجسته­شان، هرکدام از آن­ها را به‌تفصیل توصیف کنیم و در نهایت بهترین و نرم‌ترین لاستیک ژاپنی یعنی لاستیک دانلوپ را با همه ویژگی‌هایش به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید برای خرید اینترنتی لاستیک به فروشگاه اینترنتی رینگو مراجعه کرده و به راحتی محصولات دانلوپ را خریداری کنید. امیدواریم نهایت بهره را از مطالعه این نوشته برده باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز