خبرگزاری کار ایران

حقیقت جالب درباره خامه و کره عمده که تاکنون نمی دانستید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۵۵۳

مصرف لبنیات از دیرباز تاکنون در میان مردم جهان رواج داشته و فراورده های لبنی نقش بسیار مهمی در سبد غذایی مردم دارند. از شیر گرفته که یکی از مهم ترین عضو خانواده لبنیات به حساب می آید، تا بستنی و سرشیر که درصد کمتری از فرآورده های لبنی را به خود اختصاص داده اند؛ همه و همه برای سلامتی مفید و خیلی از آن ها هم ضروری هستند.

دو عضو خانواده لبنیات که جزو پرمصرف ترین و محبوب ترین فراورده های لبنی محسوب می شوند، کره و خامه هستند. گروه کارخانجات تولیدی آرین رویش ، در این مطلب می خواهد 6 راز یا بهتر بگوییم 6 حقیقت ناگفته درباره این دو فراورده لبنی با شما درمیان بگذارد که بدون شک پیش از این، آن ها را نمی دانستید. پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

حقیقت جالب درباره خامه و کره عمده که تاکنون نمی دانستید!

1.مصرف کره، چاق کننده اما ضروری است!

درسته که کره چربی دارد، اما وقتی راه تامین ویتامین های محلول در چربی از طریق مصرف چربی می باشد، بنابراین مصرف چربی نیز لازم است و نمی توان آن را از سبد غذایی خود کلا حذف کنیم. کره هم یکی از این منابع تامین چربی مورد نیاز بدن است.

انتخاب کره با چربی مناسب نیز، کار راحتی نیست. شما می بایست فواید و معایب آن را با هم مقایسه کرده و تصمیم به مصرف آن بکنید. گروه کارخانجات وافر رویش آرین، کره حیوانی پاستوریزه با درصد چربی موردنیاز بدن را تولید نموده و در اختیار مردم محترم قرار می دهد. شما می توانید جهت خرید عمده کره به سایت آرین رویش مراجعه نمایید.

 

2.نمک، ماده ای اساسی در تولید کره!

بله درست شنیدید! یکی از ماده های مهم در ساخت کره، نمک می باشد. کره با نمک اضافی به کره شور معروف است. نمک به عنوان یک نگهدارنده عمل می کند و علاوه بر اینکه طعم شورتری به کره می دهد، ماندگاری کره را نیز افزایش می دهد.

کره ای که با نمک تهیه شده را می توانیم با مواد مختلفی استفاده کنیم. برای مالیدن روی نان تست، روی سبزیجات و پاستا و استفاده از دستور العمل هایی که نیازی به استفاده از نمک زیادی ندارد، عالی است.

3.غذای گاو، موثر در میزان زرد بودن کره!

آیا می دانید، میزان زرد بودن فراورده لبنی کره، چگونه مشخص می شود؟ رنگ کره می تواند به رژیم غذایی گاو بستگی داشته باشد. هر چه گاو کاروتن بیشتری از خوردن یونجه و سبزی دریافت کند، رنگ زرد بیشتری در کره خواهید دید.

اگرچه برخی از تولیدکنندگان برای افزایش رنگ زرد کره، به آن مواد شیمیایی اضافه می کنند، اما با انجام دادن ترفند هایی، می توان رنگ مصنوعی کره را تشخیص داد.

حقیقت جالب درباره خامه و کره عمده که تاکنون نمی دانستید!

1.رنگ اصلی خامه چه رنگی است؟

خامه تولید شده توسط گاوها (به ویژه گاوهای جرسی) که در مراتع طبیعی چرا می کنند؛ اغلب حاوی برخی رنگدانه های کاروتنوئیدی طبیعی است که از گیاهانی که آنها می خورند به دست می آیند. این گیاهان، رنگ کمی زرد به خامه می دهند، از این رو رنگی خامه اصل، سفید مایل به زرد کمرنگ می باشد که به نوعی کرم رنگ است.

تهیه خامه مرغوب نیز کار آسانی نیست. برای آنکه مطمئن باشید خامه ای که تهیه می کنید، اصل هستش و افزودنی های اضافی ندارد، می بایست ترفند هایی رو بلد باشید. یا جهت خرید عمده خامه ، به سایت آرین رویش مراجعه نمایید.

2.خامه جزو لبنیات حساب نمی شود!

طبق تحقیق های اخیر، محقق ها به این نتیجه رسیده اند که خامه بدلیل چربی بالایی که دارد، در دسته چربی ها قرار می گیرد و جزو فراورده های لبنی نیست. جالب است بدانید که خامه چربی زیادی داشته و هر میزان ویتامین محلول در چربی در شیر وجود داشته باشد، تقریبا 10 برابر آن در خامه وجود دارد. به همین جهت، طبق گفته متخصصان تغذیه، کره جزو چربی ها به حساب آمده و در خانواده فروارده های لبنی قرار نمی گیرد.

3.خامه را با این مواد مصرف نکنید.

بر اساس نتایجی که از تحقیقات اخیر بدست آمده، معلوم شده است که نباید خامه را با ترکیباتی از جمله انجیر، شکلات و یا عسل ترکیب کرد. بله درست شنیده اید! خامه عسلی دارای قند و چربی بسیار زیادی می باشد. همچنین انرژی بسیار زیادی نیز دارد. به همین دلیل مصرف زیاد آن، توصیه نمی شود.

 

تا به اینجا با 6 حقیقت کمتر شنیده شده درباره خامه و کره آشنا شدید. دانستید که کره و خامه علاوه بر فوایدی که برای سلامتی دارند، دارای مضراتی نیز می باشند. از این رو می بایست در خرید کره و خامه به خصوص به صورت عمده دقت لازم را به عمل آورید.

گروه کارخانجات کشت و صنعت وافر رویش آرین در سال 1384 بعنوان یکی از شرکت های مطرح و توسعه یافته در صنعت تولیدات انواع خوراک آماده دام و طیور و پخش نهاده های دامی با بکارگیری کادری متخصص و با هدف تامین زنجیره غذایی (پروتئین) تحت برند آرین رویش آغاز به فعالیت نمود.

محصولات این شرکت شامل انواع پودر شیر خشک ، انواع پودر آب پنیر ، خامه صبحانه و خامه قنادی ، پنیر خامه ای ، کره فله ، انواع آبمیوه و پنیر اولیه پیتزا با بهترین کیفیت و استانداردهای رایج صنایع غذایی آماده عرضه به مشتریان داخلی و خارجی می باشد.

شما عزیزان می توانید جهت ارتباط با کارشناسان مجموعه، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

02188653730 - 02188653738

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز