خبرگزاری کار ایران

اجاره سوئیت نزدیک دریا در شمال

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۸۹۸

شمال کشور با طبیعت بکری که دارد خواهان زیادی در میان گردشگران و جنگل نوردان دارد. فرقی هم ندارد کدام شهر آن باشد . هر شهری که قدم بگذارید از جاذبه های دیدنی و بکر شمال کشور به وجد خواهید آمد. همین دلیل وجود طبیعت زیبا و سرسبز کافیست تا باعث شود در هر تعطیلاتی از هر کجای کشور مسافران زیادی راهی شمال کشور شوند. از کرانه غربی تا شرقی سواحل دریا خزر  شما شاهد جاذبه های بسیاری از همه نوع خواهید بود.

اینها همه تنها گوشه ای از دلایلی بودند که شما را مجاب به سفر به استان های شمالی کشور می کنند. از اولین و بهترین دلایل سفر به شهر های شمال ایران ساحل و بندری بودن این شهرهاست که از زیبایی خاش و بی نظیری برخوردار است.

هر گاه نام مسافرت به میان می آید  همه ذهنمان به سمت شمال کشور جذب می شود. وقتی هم تصمیم به سفر به شمال کشور می گیرید باید در انتخاب های خود بیشترین دقت را انجام دهید زیرا تعدد جاذبه های گردشگری این منطقه شما را حسابی دودل خواهد کرد. حق هم دارید زیرا جاذبه هایی نیستند که بتوان به سادگی از روی آنها رد شد و نادیده شان گرفت.

اگر یه هر دلیلی به این منطقه بکر سفر خواهید کرد باید به اقامت خود و خانواده تان در شهر های ساحلی فکر بکنید و در این حالت تمامی شهر های شمالی و ساحلی فکر همه جای اقامت دنج و اقتصادی شما را کرده اند و با ایجاد سوئیت ها و اقامتگاه های نزدیک دریا بهترین اقامت را برای مسافران و میهمانان ارائه می کنند.

ما در این مطلب سعی و قصد بر این داریم تا بهترین و نزدیک ترین اقامتگاه ها به دریا در بهترین شهر های ساحلی شمال را برای شما نام برده و راه های مطمئن رزرو این اقامتگاه ها را نیز مانند سایت معتر سپنجا را به شما پیشنهاد کنیم.

نزدیک ترین سوئیت ها به دریا در شهر های شمال

شهر آستارا

آستارا شمالی ترین شهر دامنه ساحلی منطقه شمال ایران است که از زیبایی های بسیاری برخوردار است که همین زیبایی ها هر ساله میهمانان و مسافران زیادی را به خود جذب و رضایت بسیاری از آنان را جلب می کند. در این شهر سوئیت ها و اقامتگاه های نزدیک دریای با کیفیت خوب و دنجی برای مسافران ایجاد شده که در بین مسافران از بازدید زیادی برخوردار هستند. سوئیت در إآستارا با هر لوکیشنی که می خواهید را می توانید در سایت سپنحا همین حالا ببینید.

نمومه ای از سوئیت آستارا شامل: ویلا مبله در امام خمینی آستارا، ویلا استخر دار در گردنه حیران، آپارتمان مبله در شهرک عباس آباد آستارا است.

شهر تالش

یکی دیگر از بهترین و ساحلی ترین شهر های مناطق شمالی ایران تالش است که داری جاذبه های گردشگری بسیاری و در ذهن گردشگران از جایگاه ویژه ای برخوردار است. برای لذت بردن از سفر خود می توانید سویئت تالش را در سایت سپنجا سرچ کنید نمونه ای از این سوئیت ها شامل: کلبه سنتی در خطبه سرا تالش، منزل مبله ویلایی در میان کوه، ویلا در اسالم تالش، ویلا دربستی در تالش.

اجاره سوئیت مبله در تالش

یکی از شیوه های اقامتی که این روزها باب شده است و می توانید از آن بهره بگیرید، اجاره سوئیت در تالش است. این شیوه ی اقامتی به علت ارزان تر بودن و نداشتن محدودیت های هتل مورد استفاده اکثر افراد است. اگر شما هم این روزها دوست دارید که به تالش سفر کنید و یک سفر ارزان و عالی داشته باشید، اجاره خانه، منزل و سوئیت مبله با استفاده از سپنجا، گزینه ی خوبی برای شما محسوب می شود.

همچنین باید در نظر داشته باشید که به کمک سپنجا شما قادر هستید، خانه ی مورد نظر خود را به بهترین شکل پیدا کنید چرا که تمامی خانه ها دارای اطلاعات کاملی هستند و در مورد همه ی آن ها، داده های خوبی وجود دارد. این کار باعث می شود که افراد بر اساس سلیقه، نیاز و خواسته ی خود بهترین آپارتمان یا خانه ی مبله در تالش را پیدا کنند. اگر شما هم به دنبال این موضوع هستید، فقط کافی است که کمی در صفحه اختصاصی شهر تالش جستجو کنید.

همچنین اگر در روند انتخاب و رزرو سوئیت مبله شیک و تمیز در تالش به مشکلی برخورد کردید و یا سوالی برای شما ایجاد شد که نتوانستید جواب آن را پیدا کنید، خیلی راحت می توانید با کارشناسان ما در پشتیبانی سپنجا تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. کارشناسان ما با حوصله پاسخگوی سوالات شما هستند و در تمام طول مسیر رزرو سوئیت و بعد از آن در کنار شما هستند.

اجاره سوئیت نزدیک دریا در شمال

شهر رشت

از زیبا ترین و ساحلی ترین شهر استان گیلان که از آب و هوای بکر برخوردار بوده  شهر رشت است که  در هر زمانی از سال بسیاری از مسافران و گردشگران مناطق شمالی را به خود جذب و علاوه بر آن در امر رضایتمندی آنان به خوبی عمل کرده است.

اجاره سوئیت در رشت

معمولا یکی از معیارهای تصمیم گیری برای انتخاب اقامتگاه بوم گردی، خانه یا منزل مبله، آپارتمان و... در رشت ، قیمت اجاره آن برای هر شب است چرا که در هزینه های سفر شما تاثیر زیادی دارد. اگر شما هم دوست دارید که بر اساس بودجه ی خود برنامه ریزی کنید و رنج قیمت اجاره سوئیت در رشت را بدانید، بهتر است که بدانید قیمت اجاره سوئیت در رشت از 120 هزارتومان شروع می شود و تا حدود 700 هزارتومان می رود.

شهر رامسر

رامسردر استان مازندران از شهر های ساحلی و پر اهمیت از لحاظ گردشگری، اقتصادی، تفریحی و... است که در هر زمانی از سال از دیر باز مقصد گردشگری بیاری از هموطنانمان بوده است که اصلی ترین دلیل سفر به این شهر آب وهوای زیبا، طبیعت بکر و ساحلی بودن این شهر است.

اجاره سوئیت مبله در رامسر

شما می توانید با استفاده از سپنجا به تعداد زیادی خانه، آپارتمان، منزل مبله و سوئیت رامسر دسترسی داشته باشید و از بین آن ها بر اساس امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند، انتخاب کنید. همه ی این خانه ها دارای امکانات حداقلی مانند سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، سیستم سرمایش و گرمایش و ... هستند.

شما می توانید بر اساس تعداد نفرات خود و ظرفیت های ارائه شده توسط صاحب اقامتگاه از بین آن ها انتخاب کنید. همچنین متراژ هر اقامتگاه نیز مشخص است که اگر برای شما اندازه آن مهم باشد به این موضوع هم می توانید توجه کنید.

اجاره سوئیت نزدیک دریا در شمال

شهر تنکابن

تنکابن از شهر های معروف و محبوب در بین شهر های استان مازندران است که ه دلیل قرارگیری در موقعیت مکان ساحلی و جنگلی تمامی جنبه ها و جاذبه های یک منطقه بکر و گدشگری را در خود گنجانده ست که همن دلیل در ذهن سافران و میهمانان مناطق شمالی از جایگاه ویژه ای برخوردار است که علاوه بر این ها فکر سکونت و اقامت اقتصادی مسافران خود را با ایجاد اامتگاه های متعدد کرده است.

اجاره ویلا در تنکابن

اجاره ویلا در تنکابن هزینه های بسیار کمتری نسبت به رزرو و اقامت در هتل و مسافرخانه برای شما خواهد داشت و همچنین محدودیت های آن جا را ندارد. شما می توانید با کمک سپنجا تمامی اقامتگاه های موجود در این شهر را مشاهده کنید و بر اساس خواسته های خود یکی از خانه ها را برای اقامت انتخاب کنید. قیمت اجاره سوئیت در تنکابن از 90 هزارتومان شروع می شود و رو به بالا می رود.

شهر چالوس

بدون شک اولین و بهترین جاذبه گردشگری که به ذهن هر مسافری که قصد سفر به شمال را دارد خطور می کند چالوس و طبیعت زیبای جاده چالوس است. هر مسافر و گردشگری که برای اولین بار به چالوس سفر می کند فکر سفر به این شهر را از ذهن خود بیرون می کند بلکه اساساً به فکر خرید خانه در این شهر می افتد زیرا حتماً با خونگرمی و مهمان نوازی مردمان این شهر در کنار جاذبه های بکر این شهر بهترین خاطرات را برای خود وخانواده تجربه می کند.

اجاره سوئیت در چالوس

شما می توانید چالوس را به عنوان مقصد خود در نظر داشته باشید چرا که شهر زیبا و دیدنی در شمال کشور است که امکانات تفریحی و اقامتی بسیار زیادی برای مسافران و گردشگران این شهر وجود دارد. همچنین این شهر دارای ساحل و جنگل زیبایی است که برای طبیعت دوستان بسیار زیبا و جذاب می تواند باشد.

اجاره سوئیت چالوس، خانه، آپارتمان یا حتی منزل مبله در چالوس با کمک سپنجا امکان پذیر است و شما می توانید در کم تر از چند دقیقه تمامی خانه ها، آپارتمان ها و منزل های مبله در چالوس را مشاهده کنید و آن ها را بر اساس خواسته های خود از اقامتگاه چند روز خود، اولویت بندی کنید.

شهر نوشهر

نوشهر از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه‌های البرز، از شرق به شهرستان نور و از غرب به شهرستان چالوس متصل است. این شهرستان زیبای شمال کشور هر ساله مقصد خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی است. این شهر نیز در دارا بودن انواع جاذبه های گردشگری و طبیعی و تفریحی درذهن مسافران پایه ثابت شمال از محبوب ترین مقاصد است.

اجاره سوئیت در نوشهر

اجاره سوئیت در شهر زیبای نوشهر این روزها با کمک سپنجا بسیار ساده شده است. شما می توانید بر اساس خواسته های خود، اقامتگاه ها و سوئیت نوشهر را مورد بررسی قرار دهید و هر کدام که با شرایط شما مناسب تر هستند را انتخاب کنید. تمامی خانه ها وآپارتمان ها در نوشهر دارای امکانات اولیه از جمله آشپزخانه، حمام، سیستم سرمایش و گرمایش، تخت خواب و ... هستند.

شما می توانید بر اساس بودجه ای که برای سفر خود در نظر گرفته اید به این شهر سفر کنید و اقدام به اجاره خانه مبله و شیک در نوشهر بکنید. همچنین اگر در این زمینه نیاز به مشورت و کمک دارید، کارشناسان و مشاوران سپنجا می توانند شما را راهنمای کنند تا انتخاب خوبی داشته باشید.

شهر ساری

ساری در بین شهر ها و قطب های گردشگری شمال از تعداد جاذبه های گردشکری بالایی برخوردار است حال این جاذبه ها چه طبیعی، چه آبی و چه تاریخی باشند به نوعی که در مجموعه جاذبه های گردشگری طبیعی و آبی از تعداد مسافران بالایی برخوردار است و در زمینه جاذبه های گردشگری تاریخی نیز به شهر عمارت ها معروف است و گردشگران و مسافران تاریخ گرد بسیاری را به خود جذب می کند.

اجاره سوئیت در ساری

بعد از آن که زمان سفر خود را مشخص کردید، بهتر است که اقدام به اجاره سوئیت بکنید. البته بعد از انجام این کارها شما تنها پیش نیازهای سفر خود را فراهم کردید و حال نوبت برنامه ریزی برای سفر فرا می رسد. شما با آشنا شدن با مکان های گردشگری ساری می توانید، برنامه ریزی بهتری برای سفر خود داشته باشید.

میدان ساعت که حدود یک قرن از ساخت آن می گذرد از معروف ترین جاذبه های گردشگری شهر ساری است که علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. البته شکل ظاهری میدان در سال 1355 ساخته شده است.

اگر به دنبال این هستید که بدانید شاهان پهلوی و قاجار در چه عمارت هایی سفر خود را می گذرانند، بهتر است که سری به عمارت فاضلی بزنید. این عمارت جزو عمارت های خاص و زیبای ساری است که بازدید از آن خالی از لطف نیست!

کلام آخر

این مطلب بهترین و نزدیک ترین سوئیت های اقامتی به دریا در مناطق شمال را به طور کامل معرفی و بررسی کرد تا شما با داشتن این مطلب از پس مشکلاتی مانند یافتن و صرف زمان برای رزرو این سوئیت ها رها شوید. در نهایت اینکه شهر های شمالی نیز مانند سایر شهر های ایران از تعداد بالایی از جاذبه های گردشگری شاخص برخوردار است اما وقت حرف از سفر به جاذبه هایی همچون سواحل و دریای شمال به میان می آید هر مسافر و گردشگری بهترین و محبوب ترین جاذبه ها را برای ایجاد خاطره پیدا می کند و بهترین و معروف ترین جاذبه شمال دریا و سواحل آن است و چه بهتر که سوئیت و اقامتگاهی که در آن اقامت می کنید نزدیک این جاذبه ها باشد.

ما در این مطلب سعی بر این داشتیم تا بهترین سوئیت های نزدیک دریا در شهر های شمال را معرفی و بررسی کنیم تا شما در سفر به این مناطق بهترین راهنما و انتخاب ها را داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز