خبرگزاری کار ایران

بهترین روش های کسب درآمد دلاری با برنامه نویسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۲۵۹

کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی یکی از بهترین مزایای این حرفه می باشد و براحتی می توانید در هر نقطه از دنیا، به درآمدهای بسیار زیاد دست پیدا کنید. چون برخلاف بسیاری از رشته ها و مشاغل دیگر، برای رسیدن به درآمد از این روش نیاز به یادگیری زبان کشور مقصد ندارید و کافیست خدماتتان را در بسترهای مختلف ارائه دهید. اگر شما هم دوست دارید تا به درآمدهای میلیاردی از برنامه نویسی دست پیدا کنید، در ادامه همراه ما باشید تا چند راه بسیار جذاب را معرفی کنیم.

تخصص؛ گام اول رسیدن به درآمد دلاری از برنامه نویسی

مانند هر شغل و حرفه دیگر، برای اینکه بتوانید از طریق زبان های برنامه نویسی به درآمدهای هنگفت و دلاری دست پیدا کنید، ابتدا نیاز به تخصص دارید. با توجه به اینکه یادگیری زبان های برنامه نویسی به صورت خودآموز کمی زمان بر بوده و ممکن است دچار ابهام و سردرگمی شوید، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از تخصص افراد حرفه ای این حوزه استفاده کنید. به عنوان مثال با انتخاب بهترین آموزشگاه برنامه نویسی مشهد و تهران یا هر یک از شهرهای دیگر، می توانید در بازه زمانی کوتاه به تخصص های لازم دست پیدا کنید. البته توجه داشته باشید که تخصص تنها با تمرین و ممارست و تلاش و کسب تجربه بدست می آید و به همین دلیل نباید دلسرد شوید.

پس از اینکه به هر یک از زبان های مورد علاقه تان از قبیل php، پایتون، جاوا و غیره مسلط شدید و تخصص های لازم را بدست آوردید، زمان این رسیده است تا به بازار درآمدهای دلاری نزدیک کنید. از طریق روش های زیر می توانید به درآمدهای بسیار بالا دست پیدا کنید که عبارتند از:

ورود به دنیای ادسنس با برنامه نویسی

گوگل مهم ترین موتور جستجو در تمام دنیا می باشد و اغلب کاربران برای رسیدن به پاسخ سوالات خود از آن استفاده می کنند. علاوه بر ارائه نتایج جستجو به صورت رایگان، بخشی از فعالیت این موتور جستجو به نمایش تبلیغات اختصاص داده شده است و اصطلاحا به آن گوگل ادورز گفته میشود. سایت هایی که به گوگل اجازه می دهند تا تبلیغات خود را بر روی آنها نمایش دهد، مبلغی به ازای هر کلیک پرداخت می کند. برای اینکه بتوانید با برنامه نویسی از این طریق درآمد بدست آورید راه های زیادی وجود دارد.

بهترین روش های کسب درآمد دلاری با برنامه نویسی

یکی از بهترین راه ها، ارائه خدمات رایگان بر روی سایت می باشد. به عنوان مثال می توانید با برنامه نویسی سایتی را راه اندازی کنید که امکان دانلود ویدئو از یوتیوب و اینستاگرام و غیره را رایگان ارائه می دهد. سپس با رعایت اصول سئو می توانید برای سایت خود بازدیدکننده جذب کنید و پس از اتصال سایت به ادسنس، به ازای هر کلیک کاربر روی تبلیغات به درآمد دلاری دست پیدا کنید. در حال حاضر سایتهای بسیار زیادی به درآمدهای میلیاردی از این طریق دست پیدا کرده اند و هنوز بستر گسترده ای برای فعالیت در این حوزه وجود دارد.

درآمد دلاری از طریق آموزش برنامه نویسی در یوتیوب

راه های بسیار زیادی برای کسب درآمد با برنامه نویسی وجود دارد و برخلاف تصور اغلب افراد، همیشه نیاز به انجام پروژه های متعدد نیست. کافیست کمی دیدتان را توسعه دهید تا درآمدهای دلاری را جذب کنید. به عنوان مثال بسیاری از افراد امکان حضور در کلاس های برنامه نویسی در مشهد و تهران و غیره را ندارند و به همین دلیل آموزش ویدئویی را ترجیح می دهند. اگر در هر یک از زبان های برنامه نویسی تخصص دارید و مهارت کافی در آموزش نیز دارید، فرصت را از دست ندهید. با ضبط ویدئوهای آموزشی و آپلود آنها در یوتیوب شرایط برای کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی برایتان فراهم می شود.

یوتیوب که از زیرمجموعه های گوکل محسوب میشود، برای کانال هایی که بازدید بالایی دارند، در ازای بازدید و نمایش تبلیغات مبلغی را به دلار پرداخت می کند. بسیاری از افراد مشهور در حوزه برنامه نویسی در حال حاضر به درآمدهای بالایی در این زمینه دست پیدا کرده اند. در واقع از این طریق آموزش رایگان را در اختیار کاربر قرار می دهید، اما یوتیوب به دلیل اینکه در جذب بازدیدکننده برای این سایت موفق بوده اید به شما مبلغی را پرداخت می کند.

فریلنسر بین المللی شوید

از دیگر راه های بسیار عالی برای اینکه بتوانید در بازار بین المللی درآمد بدست آورید، فریلنسر شدن است. سایت های زیادی در حال حاضر شرایط را برای فریلنسرها فراهم کرده است تا بتوانند خدمات خود را برای کاربران در سایر کشورها ارائه دهند. به عنوان مثال، PeoplePerHour، Upwork، Guru، Freelancer از جمله سایت هایی هستند که می توانید از خدماتشان استفاده کنید. کافیست در این سایت ها ثبت نام نموده و هزینه هر یک از خدمات خود را مشخص کنید یا از پروژه های ارائه شده در این پلتفرم ها بر حسب تخصص تان مواردی را انتخاب نمایید. پس از انجام پروژه می توانید درآمد خود را به دلار دریافت کنید.

توجه داشته باشید که در این وبسایت ها خوش قول بودن، داشتن مهارت بالا اهمیت بسیار زیادی دارد.

بهترین روش های کسب درآمد دلاری با برنامه نویسی

درآمد دلاری از برنامه نویسی با وبلاگ نویسی

اگر توانایی و مهارت وبلاگ نویسی در زمینه برنامه نویسی دارید، پیشنهاد می کنیم به این تخصص تان دید بهتری داشته باشید! شاید تا امروز اطلاع نداشتید که می توانید با این مهارت به درآمدهای بسیار بالا دست پیدا کنید. به عنوان مثال، وبلاگ نویسی حرفه ای می تواند شرایط را برای کسب درآمد دلاری از طریق ادسنس گوگل فراهم کند. علاوه براین، در سایت های دیگری همچون medium نیز می توانید وبلاگ اختصاصی داشته باشید و به ازای بازدیدکننده هایی که به سمت مطالب شما جذب میشوند در نهایت درآمد بدست آورید. البته نکته بسیار مهم اینکه، وبلاگ نویسی برای کسب درآمد دلاری از طریق گوگل حتما باید به زبانی جز فارسی انجام شود. چون ایران تحریم بوده و گوگل به سایت های ایرانی درآمد دلاری پرداخت نمی کند!

با توجه به آنچه در طول متن اشاره شد، با شرکت در دوره های آموزش طراحی سایت مشهد و تهران و غیره و همچنین تسلط پیدا کردن به زبان های برنامه نویسی می توانید درآمدهای دلاری را از ایران بدست آورید. آکادمی برنامه نویسان مشهد با برگزاری دوره های حضوری توسط افراد متخصص و حرفه ای در این حوزه، راه را برای رسیدن به موفقیت برایتان آسان می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافیست نام "آکادمی برنامه نویسان مشهد" را در اینترنت جستجو یا با شماره تلفن 38489315-051 تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز