خبرگزاری کار ایران

طراحی سایت؛ مهارتی جذاب و پولساز

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۴۶۳

طراحی سایت از جمله مهارت هایی است که می تواند مسیر کاری و زندگی حرفه ای شما را متحول نماید.

 به دلایل زیر می توان مهارت طراحی سایت را از جمله مهارت های کلیدی و کارگشا در قرن حاضر برشمرد:

-افزایش سریع کسب و کارهای اینترنتی و استارتاپ ها که برای فعالیت تجاری خود نیاز به وب سایت دارند.

- تغییر سبک زندگی، افزایش مشغله های کاری، محدودیت های زمانی و ... که منجر به افزایش سریع تقاضا در دنیای مجازی شده است.

- افزایش قوانین، اعتبار بخشی و حمایت از ایجاد کسب و کارهای اینترنتی و مبتنی بر وب سایت ها به دلیل نیاز به سرمایه کمتر و بازده سریع تر این کسب و کار ها.

-تغییر کسب و کارهای سنتی به کسب و کار های اینترنتی به دلیل مزایای متعدد این کسب وکارها از جمله امکان معرفی خدمات و محصول بدون محدودیت جغرافیایی و .... برای مثال  امروز اغلب فروشگاه های سنتی نیز به فکر ایجاد فروشگاه های مجازی هستند. با شیوع ویروس کرونا این تغییر شیب بسیار تندی گرفته است.

مانا وردپرس یک مرکز تخصصی طراحی وب سایت است که آموزش طراحی سایت را نیز در اولویت قرار داده است. شما می توانید با دوره های تخصصی مانا وردپرس این مهارت را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان از اساتید با تجربه این مجموعه فرا بگیرید. برای آشنایی بیشتر با این مهارت و ضرورت هایی که اهمیت یادگیری آن را  دوچندان می کند، با مانا وردپرس همراه باشید:

انواع دوره های آموزش طراحی سایت

دوره آموزش طراحی سایت را می توان به دو گروه کلی تقسیم بندی نمود. یک گروه از آموزش ها مربوط به طراحی سایت های اختصاصی است. این دوره ها مبتنی بر برنامه نویسی هستند و در واقع شما سایت را با کد نویسی ایجاد می کنید. این دوره ها بسیار کاربردی بوده و مورد استقبال علاقمندان به برنامه نویسی هستند

طراحی سایت؛ مهارتی جذاب و  پولساز

گروه دوم دوره های آموزش طراحی سایت هستند که معمولا بدون نیاز به تخصص خاص و در مدت زمان کوتاه تری آموزش داده می شوند. در این دوره ها، طراحی سایت با قالب های مدیریت محتوای آماده از جمله وردپرس آموزش داده می شود. برای طراحی سایت های وردپرسی نیازی به یادگیری کد نویسی ندارید. بد نیست بدانید بیش از 40% سایت های حال حاضر در قالب وردپرس طراحی شده است. این دوره ها به دلیل استقبال زیادی که از سایت های طراحی شده در وردپرس وجود دارد، بیشتر مورد توجه هستند. دوره های آموزش طراحی سایت وردپرس توسط گروه تخصصی مانا وردپرس برگزار می شود و تمامی علاقمندان می توانند از این دوره ها استفاده نمایند.

مزیت آموزش طراحی سایت در مقایسه با دیگر مهارت ها

آموزش طراحی سایت های وردپرس در مقایسه با دیگر مهارت ها، دارای مزیت های زیر است:

- این مهارت را می توان بسیار سریع، با هزینه اندک و بدون داشتن تخصص خاصی فرا گرفت

-به دلیل قابلیت های متعدد و هزینه مناسب سایت های وردپرس، تقاضا برای این نوع طراحی بسیار زیاد است. بنابراین می توان آینده شغلی خوبی را برای دارندگان این مهارت پیش بینی نمود.

- برای کسب درآمد از این مهارت نیاز به سرمایه گذاری زیادی وجود ندارد و به راحتی می توانید از مهارت خود کسب درآمد کنید.

طراحی سایت؛ مهارتی جذاب و  پولساز

مدل های کسب درآمد پس از گذراندن دوره های آموزش طراحی سایت

اگر به دنبال مهارتی هستید که بتوانید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیرید و از آن برای درآمد زایی و ایجاد اشتغال استفاده نمایید، بدون شک باید آموزش طراحی سایت را در اولویت قرار دهید. این مهارت از جمله مهارت های پولساز نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان است.

با کسب مهارت طراحی سایت می توانید از راه های زیر کسب درآمد نمایید:

-ارائه خدمات طراحی سایت به مشتریان

حجم تقاضا در این زمینه زیاد است. کسب و کار های سنتی، شرکت ها، پزشکان، مدرسان، آموزشگاه ها، افراد حقیقی و ... نیاز به طراحی سایت دارند. شما می توانید پس از گذراندن دوره های آموزش طراحی سایت و کسب این مهارت، سفارش طراحی سایت بگیرید و برای مشتریان خود طراحی سایت انجام دهید-استخدام در شرکت های طراحی و تبلیغاتی

فقط کافی است نگاهی به آگهی های استخدامی بیندازید تا ببینید اغلب شرکت های تبلیغاتی و طراحی، طراحان سایت را استخدام می نمایند. بنابراین می توانید با استخدام در این شرکت ها از مهارتی که آموخته اید کسب درآمد کنید.

-طراحی سایت برای ایجاد کسب و کار اینترنتی خودتان.

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را دارید، یادگیری این مهارت می تواند هزینه های شما را به مقدار زیادی کاهش دهد و البته باعث افزایش سرعت شکل گیری کسب و کار جدید شما شود. با یادگیری این مهارت می توانید مدیریت و پشتیبانی کسب و کار اینترنتی خود را نیز بر عهده بگیرید.

- پیاده سازی ایده های کارآفرینانه برای ایجاد کسب و کار های نوآورانه و خلاقانه

امروز اغلب استارت آپ ها و کسب و کار ها مبتنی بر وب سایت ها ایجاد می شوند. اگر فردی خلاق و دارای ایده های نوآورانه هستید، میتوانید با یادگیری این مهارت ایده های خود را عملیاتی نمایید یا این که با دیگر استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا همکاری نمایید.

آموزش طراحی سایت  برای چه کسانی مفید است؟

آموزش طراحی سایت می¬تواند برای هر کسی مفید بوده و زمینه درآمد زایی آنان را فراهم نماید اگر فرد خلاق و با ذوق هنری هستید، بدون شک از کسب این مهارت لذت خواهید برد. کسب این مهارت به افراد زیر توصیه می شود:

-تمامی افرادی که به دنبال یک مهارت جذاب و شیرین با نیاز به سرمایه اندک برای کسب درآمد هستند

- تمامی افرادی که دوست دارند با کسب یک مهارت، کار خود را شروع کنند و رئیس خودشان باشند

-تمامی افرادی که به دنبال شغل پاره وقت برای درآمد زایی هستند از جمله زنان خانه دار، دانشجویان، کارمندان و ....

- تمامی افرادی که دوست دارند با حداقل هزینه راه اندازی و پشتیبانی، کسب و کار اینترنتی اختصاصی خود را داشته باشید

سرفصل های آموزش طراحی سایت

 در دوره¬های آموزش طراحی سایت حرفه ای علاوه بر اصول و تکنیک های طراحی، قابلیت های وردپرس، افزونه های وردپرس  و ...  اصول طراحی مبتنی بر تجربه و ارتباط کاربری نیز ارائه می شود. در هر طراحی حرفه ای باید اصولی را رعایت نمایید تا کاربر بتواند ارتباط خوبی با سایت برقرار نموده و تجربه خوبی از استفاده از سایت داشته باشد. این اصول برای طراحی سایت کاربر پسند ضروری است. یادگیری اصول بازاریابی و فروش نیز به طراح کمک می کند تا یک سایت کاربردی طراحی نماید. سرفصل های دوره های آموزش طراحی سایت مانا وردپرس بر اساس استاندارد دوره های حرفه ای طراحی تدوین شده است و شامل سرفصل های ذکر شده می باشد.

دوره های آموزش طراحی سایت مانا وردپرس

شما می توانید با مراجعه به سایت https://manawp.com/ از دوره های آموزش طراحی سایت این مجموعه مطلع شوید. این دوره ها به صورت کاملا حرفه ای و طبق استاندارد های معتبر آموزشی طراحی شده اند. تدریس دوره ها توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می شود و دوره ها کاملا عملیاتی و کاربردی می باشند. این دوره ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی به علاقمندان آموزش داده می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می¬توانید با کارشناسان مانا وردپرس تماس حاصل نمایید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز