خبرگزاری کار ایران

با برند لوازم خانگی "بکو" بیشتر آشنا شویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۲۴۷

لوازم خانگی از مهم‌ترین و البته پرهزینه‌ترین محصولاتی هستند که در هرآشپزخانه‌ای یافت می‌شوند. بنایراین بیشتر افراد قبل از خرید این محصولات، سعی می‌کنند بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تری انجام دهند. نام برند یکی از فاکتورهای مهمی است که هنگام انتخاب می‌تواند خیال مشتری را بابت انتخاب راحت‌تر کند. "بکو" از برندهای خوشنامی است که چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت توانسته طرفداران بسیاری در بازار ایران پیدا کند.  این برند کار خود را در سال 1967 و در کشور ترکیه آغاز کرد. بکو زیرمجموعه برند آرچلیک است که توسط هولدینگ بزرگ کوچ مدیریت می‌شود. در سال 2004 با خرید شرکت آلمانی گروندیک و توسعه محصولات خود توانست در فروش تلویزیون‌های خانگی، بازار اروپا را تصاحب کند. در حال حاضر بکو 180 کارخانه تولیدی دارد و محصولات تولیدی این کارخانه‌ها از طریق بیش از 130 نمایندگی بکو در سرتاسر دنیا عرضه می‌شوند.

طبق آمارهای این شرکت، بکو بیش از 44 میلیون مشتری راضی در سراسر دنیا دارد و این رقم به سرعت در حال رشد است. ایران هم یکی از همان 130 کشوری است که نمایندگی رسمی بکو در آن فعالیت می‌کند. از پرفروش‌ترین محصولات این نمایندگی، می‌توان به انواع یخچال‌های ساید بای ساید اشاره کرد. این نوع یخچال‌ها در ایران، فروش بسیار خوبی دارند و بکو توانسته سهم بسیار خوبی از بازار را به خود اختصاص دهد.  بنابراین اگر شما هم قصد خرید یا تعمیر یخچال بکو خود را دارید یا به دنبال نمایندگی یخچال بکو در ایران می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم، این مطلب را تا انتها مطالع کنید.

نمایندگی بکو در ایران

یکی از نقاط قوت هر برندی در کنار کیفیت و البته قیمت، وجود نمایندگی‌هایی است که محصولات اصل را به همراه ضمانت نامه‌های معتبر به دست مشتریان آن برند برسانند. در دنیایی که کالاهای تقلبی با ظاهری مشابه کالاهای اصل و با همان قیمت به فروش می‌رسند، وجود نمایندگی‌های ثبت شده که ارتباط مستقیمی با شرکت اصلی داشته و خدمات لازم را ارائه دهند، کاملا ضروری به نظر می‌رسد. وظیفه این نمایندگی‌ها در کنار فروش کالاهای اصل، تامین قطعات و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری است. چون بازار خرید و فروش قطعات، سود بسیاری دارد و بسیاری از شرکت‌ها و افراد سودجو به دنبال کسب سهم بازار در این بخش هستند. این افراد با خرید قطعات غیر استاندارد از بازار با قیمت‌های نازل و فروش آن‌ها به نام قطعات اصل سودهای کلانی به دست می‌آورند. به همین دلیل بسیاری از برندهای معتبر نمایندگی‌هایی در کشورهایی که محصولاتشان عرضه می‌شوند راه‌اندازی می‌کنند تا از این طریق بتوانند خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه داده و رضایت آنان را جلب کنند. به همین جهت لازم است که برای تعمیرات یخچال و فریزر و باقی لوازم خانگی برند بکو و سایر برندهای مطرح در ایران تعمیرگاه لوازم خانگی معتبر و مطمئن پیدا کرد.

ویژگی‌های نمایندگی بکو در ایران

با برند لوازم خانگی "بکو" بیشتر آشنا شویم

نمایندگی بکو در ایران هم علاوه بر فروش کالاهای اورجینال، وظیفه ارائه خدمات پس از فروش شامل تامین قطعات اورجینال و تعمیر محصولات را به عهده دارد. این شرکت برای ارائه هرچه بهتر خدمات و جلب رضایت مشتریان خود، رعایت استاندارهای مد نظر شرکت بکو را در دستور کار خود قرار داده است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایندگی بکو در ایران می‌توان به دردسترس بودن این نمایندگی اشاره کرد. بکو نه تنها در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران بلکه در بسیاری از شهرهای ایران نمایندگی‌هایی برای تعمیر محصولات این برند ایجاد کرده تا مشتریان با کمترین هزینه بتوانند لوازم خانگی خود را تعمیر کنند. این واحدها با پاسخگویی و هماهنگی سریع، در کمترین زمان ممکن تکنسین‌های متخصص و آموزش‌دیده خود را به منزل مشتریان فرستاده تا با بررسی مشکل و ارائه راهنمایی‌های لازم، باعث رفع نگرانی مشتریان شوند.

موضوع جالب در مورد نمایندگی تعمیرات بکو این است که قبل از فرستادن تکنسین‌ها، ابتدا در مورد مشکل محصول سوالاتی از مشتریان پرسیده می‌شود و آن‌ها این امکان را دارند تا از مشاوره رایگان بهره‌مند شوند. در صورت رفع نشدن مشکل، تکنسین‌های نمایندگی به محل مراجعه کرده و با بررسی دقیق و اعلام هزینه کارشناسی شده، اقدام به تعمیر یخچال بکو یا سایر محصولات این برند خواهند کرد. تمامی قطعاتی که برای تعمیر دستگاه به کار می‌روند، کاملا اصل بوده و مستقیما از شرکت بکو خریداری و وارد کشور می‌شوند.

مدرن تکنیک ارائه کننده خدمات نمایندگی و تعمیرات محصولات بکو

ساکنان تهران بزرگ اگر به دنبال نمایندگی یخچال بکو برای تعمیر دستگاه خود هستند، می‌توانند از شرکت تعمیر لوازم خانگی مدرن تکنیک کمک بگیرند. این شرکت یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی بکو در ایران از جمله یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی است. متخصصین این شرکت آماده ارائه خدمات پس از فروش محصولات بکو در سریع‌ترین زمان ممکن هستند. واحد پشتیبانی این شرکت با هماهنگی و بررسی زمان حضور شما در منزل، کارشناسان خود را به آدرس مورد نظر شما ارسال می‌کنند. در صورت نیاز به تعویض قطعات، قطعه معیوب با قطعه سالم و اورجینال تعویض می‌شود، بنابراین بدون نگرانی و تنها با یک تلفن ساده می‌توانید از بهترین، با کیفیت‌ترین و سریع‌ترین خدمات تعمیر بکو در ایران بهره‌مند شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز