خبرگزاری کار ایران

بهترین روش گرفتن کد تخفیف از دیجی کالا

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۳۰۰

دیجی کالا، معتبرترین و اولین پلتفرم فروش آنلاین کالا در کشور ماست که نزدیک به هجده سال از فعالیتش می‌گذرد. این پلتفرم، بازاری بزرگ از کالاهای سوپرمارکتی تا کالاهای تخصصی مربوط به مشاغل و صنایع مختلف را در خود گردآوری کرده است. قابلیت مقایسه کالاها و توضیحات کامل و مفید درباره آن‌ها، رابط کاربری سریع و آسان، امکان مرجوعی بسیاری از کالاها تا هفت روز و ضمانت اصالت کالا، ازجمله محاسن خرید از دیجی کالا هستند.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای خرید از دیجی کالا، امکان استفاده از کدها و پیشنهادهای تخفیف‌دار محصولات این پلتفرم است. روش‌های دسترسی به این کدها و پیشنهادها، موضوع اصلی این مقاله است. با روش‌های ارائه‌شده در این مقاله، امکان خرید با تخفیف از دیجی کالا، گاه تا ۱۰۰ درصد نیز میسر خواهد بود.

خرید با تخفیف از سایت دیجی کالا

اولین روش خرید با تخفیف از دیجی کالا، استفاده از خدماتی است که خود این وب‌سایت فراهم کرده است. در صفحه اصلی این وب‌سایت، هر از چندی مجموعه‌ای از کدهای تخفیف به‌صورت اسلایدی قرار داده می‌شوند.

روش دوم، استفاده از کد معرفی دوستان است. به‌عنوان کاربر دیجی کالا در پروفایل خود به قسمت دعوت از دوستان رفته و کدی که در آنجا مشاهده می‌کنید را به یکی از دوستان خود که تابه‌حال از دیجی کالا استفاده نکرده است، بدهید. درصورتی‌که او با استفاده از این کد خرید کند، پس از گذشت هفت روز از زمان دریافت کالا توسط وی، هم به شما و هم او کد تخفیف ۲۵ هزار تومانی تعلق می‌گیرد. این کد، مخصوص خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان است.

عضویت در دیجی کلاب

اگر به‌طور مرتب از دیجی کالا خرید می‌کنید حتما عضو دیجی کلاب یا باشگاه مشتریان دیجی کالا شوید. برای این کار کافی است که با استفاده از اطلاعات حساب کاربری خود عضو این باشگاه شوید. با هر فعالیتی مانند خرید یا نظردهی که در دیجی کالا انجام دهید به شما امتیازاتی در این باشگاه تعلق می‌گیرد. از این امتیازات به انحاء مختلف می‌توانید استفاده کنید که یکی از آن‌ها، دریافت کد تخفیف یا تخفیف‌های شگفت‌انگیز حتی ۱۰۰ درصدی از دیجی کالاست.

سایت های کد تخفیف

در چند سال اخیر، سایت‌های کد تخفیف، نقش بسیار مهمی در کاهش هزینه مصرف‌کنندگان کالاها و خدمات و افزایش مشتریان پلتفرم‌هایی مانند دیجی کالا داشته‌اند. در ادامه، مهم‌ترین این وب‌سایت‌ها و روش دریافت کد تخفیف از آن‌ها را شرح می‌دهیم.

دریافت کد تخفیف دیجی کالا از سایت تخفیفان

اولین و معروف‌ترین وب‌سایت کد تخفیف در ایران، تخفیفان است. برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا از این وب‌سایت، کافی است که وارد حساب کاربری خود شده و در صفحه کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف موردنظرتان را که ممکن است تا ۸۰ درصد نیز برسد، دریافت کنید. پس از خرید نیز به صفحه کالای موردنظر خود در دیجی کالا رفته و پیش از مرحله پرداخت، کد را وارد کنید.

این تخفیف‌ها انواع متنوعی دارند، به‌طور مثال می‌توان از سایت تخفیفان کد تخفیف دیجی کالا ویژه خرید اول دریافت کرد یا برای خریدهای بالای ۲۰۰ هزار تومان، ارسال رایگان داشت.

علاوه بر وب‌سایت تخفیفان، دریافت کد تخفیف دیجی کالا در اپلیکیشن این پلتفرم نیز میسر است. برای این منظور کافی است، مراحل زیر را پی بگیرید:

  • در اپلیکیشن تخفیفان در منوی بالای صفحه، روی گزینه «کد تخفیف» بزنید
  • روی دکمه سبزرنگ «مشاهده و دریافت» بزنید
  • در صفحه جدید، روی گزینه «کپی و خرید» بزنید
  • به دسته‌بندی مرتبط با کد تخفیف رفته و کالاهای خود را انتخاب کنید
  • به سبد خرید خود رفته و روی دکمه «ادامه فرآیند خرید» بزنید
  • وارد حساب کاربری خود در دیجی کالا شوید یا اگر تابه‌حال ثبت‌نام نکرده‌اید، ثبت‌نام کنید
  • پس از تعیین جزئیات زمان، نحوه ارسال و نحوه پرداخت، روی گزینه کارت هدیه و کد تخفیف بزنید
  • کد تخفیف را که قبلا کپی کرده‌اید، وارد و سفارش خود را نهایی کنید.

بهترین روش گرفتن کد تخفیف از دیجی کالا

دریافت کد تخفیف دیجی کالا از سایت نت برگ

نت­برگ را می‌توان دومین سایت بزرگ کد تخفیف در کشور قلمداد کرد که روش کار آن تا حد زیادی، مشابه تخفیفان است. برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا از این وب‌سایت باید ابتدا در آن ثبت‌نام کنید. پس از ورود به حساب کاربری در منوی سمت راست، گزینه کد تخفیف را انتخاب کرده و وارد کدهای تخفیف سایت دیجی کالا شوید. در این قسمت می‌توانید انواع کدهای فعال را مشاهده و انتخاب کنید. مراحل استفاده از کد، مشابه سایت تخفیفان است.

دیگر وب‌سایت های کد تخفیف

از دیگر وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف دیجی کالا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوتخفیف
  • تخفیف‌هات
  • تاپ­کوپن
  • آفردیلی
  • ترب
  • موپن
  • ایبن

عضویت در باشگاه های مشتریان دیگر شرکت ها

بخش باشگاه مشتریان بسیاری از پلتفرم‌های معتبر، به‌خصوص شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت نیز اقدام به ارائه کد تخفیف دیجی کالا به کاربران خود می‌کنند. برای استفاده از این کدها، هرازگاهی حساب کاربری خود را در این وب‌سایت‌ها چک کنید. نمونه‌ای از این شرکت‌ها های­وب (HiWEB)، شاتل، آسیاتک، رایتل و پارس­آنلاین هستند.

اپلیکیشن های موبایل و تبلیغات دیجی کالا

بسیاری از اپلیکیشن­های موبایل نیز با راه‌اندازی باشگاه مشتریان، به کاربران خود کد تخفیف دیجی کالا ارائه می‌کنند. برای استفاده از آن‌ها نیز لازم است که بخش‌های امتیازات، کلاب یا دیگر عناوین مشابه در اپ موردنظر، هر از چندی چک شود. نمونه‌هایی از این اپلیکیشن­ها عبارت‌اند از:

  • تقویم فارسی باد صبا
  • پلاک
  • ایرانسل من (به‌عنوان یکی از جوایز قسمت گوشیتو تکون بده و جایزه ببر)
  • سینماتیکت
  • تپسی
  • اسنپ­فود

ذکر این نکته لازم است که کدهای تخفیف دیجی کالا بسیار متنوع هستند. معروف‌ترین کدها مربوط به خریدهای سوپرمارکتی، اشتراک دیجی­پلاس، خرید اول و خرید کالای دیجیتال هستند. برخی از این کدها عمومی و برخی دیگر برای برخی از کاربران هستند. همچنین بسیاری از آن‌ها حداقل خرید دارند. برای مشاهده سایر کدهای تخفیف دیجی کالا به این لینک مراجعه شود.

بهترین روش گرفتن کد تخفیف از دیجی کالا

سخن آخر

خرید با تخفیف از این دیجی کالا در کنار دیگر مزایای آن مانند سرعت و سهولت در خرید و امکان مرجوعی تا هفت روز پس از دریافت کالا، بسیار جذاب است. وب‌سایت‌های کد تخفیف مانند تخفیفان و نت­برگ، راه‌کارهای خود دیجی کالا مانند عضویت در باشگاه مشتریان و استفاده از تخفیف‌های ارائه‌شده در دیگر پلتفرم‌ها از بهترین روش‌های دریافت کد تخفیف دیجی کالا هستند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز