خبرگزاری کار ایران

کد تخفیف: بهترین گزینه برای فروش بیشتر

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۴۱۴

پر واضح است که برای سود دو راه وجود دارد: افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها.

تصور کنید که شما هر روز مسیر خانه تا محل کار خود را با تاکسی در مدت زمان سی دقیقه طی می‌کنید. حال اگر برای کاهش هزینه‌ها، همین مسافت را با اتوبوس در مدت زمان یک ساعت طی کنید، آیا شما سود کرده‌اید؟

نکته‌ای که وجود دارد توجه به این مورد است که کاهش هزینه‌ها نباید با کاهش سطح کیفیت زندگی همراه باشد. پس با ما باشید تا بدون آسیب به سطح کیفی زندگی شما، هزینه‌هایتان را کاهش دهیم.

کد تخفیف چیست؟

در خلاصه‌ ترین حالت ممکن، کد تخفیف عبارتی است که بعد از تکمیل سبد خرید در یک سایت و یا هنگام پرداخت وجه، در کادری مشخص وارد می‌شود و قیمت نهایی خرید را کاهش می‌دهد.

چرا کد تخفیف؟

این روزها کد تخفیف، تبدیل به یک صنعت شده است؛ صنعتی که صرفاً محدود به مجموعه‌های بزرگ و گسترده نیست. جذابیت کد تخفیف این است که تمام فروشگاه‌های اینترنتی که این افزونه را در سیستم خود را دارند، می‌توانند از آن استفاده کنند. البته تاپ کوپن برای کسانی که امکان جنریت کردن کد تخفیف بر روی سیستمشان وجود ندارد نیز تمهیداتی فراهم کرده است.

انواع تخفیف چیست؟

تخفیف به دو نوع "کد تخفیف" و "پیشنهاد تخفیف‌دار" تقسیم می‌شود. به مورد اول در ابتدای بحث پرداختیم؛ اما نوع دیگری از تخفیف‌ها هستند که در آنها کدی دیده نمی‌شود بلکه این پیشنهاد، شما رو به صفحه‌ای مخفی در فروشگاه هدایت می‌کند که کالاهایی با تخفیف ویژه در آنجا نمایش داده شده است و شما می‌توانید این صفحات را تنها در تاپ کوپن پیدا کنید. کافی است لینک را کلیک کنید و بدون وارد کردن کد از تخفیف‌ها بهره ببرید.

تاپ کوپن چه می‌کند؟

این سایت مثل یک خبرگزاری، کدهای تخفیفی را که در هرروز از طرق مختلف در اختیار دارد، به کاربران خود اعلام می‌کند. کاربران با ورود به این سایت از تخفیف‌های لحظه‌ای باخبر شده و از آن استفاده می‌کنند. تاپ کوپن به دلیل تجربه‌ی بالا و ارتباط‌های متعدد و همکاری‌های سود آفرینی که طی این سال‌ها با مجموعه‌های مختلف برقرار کرده است، این توانایی را دارد تا روزانه کدهای تخفیف متنوعی را به شیوه‌های مختلف، از سایت‌های ایرانی جمع‌آوری کند.

اما چرا به‌جای چک کردن تمام سایت‌هایی که کد تخفیف دارند، باید تاپ کوپن رو چک کنیم؟

اول اینکه تعداد سایت‌های دارای تخفیف به‌ قدری زیاد هستند که امکان چک کردن تمام آنها برای کاربر وجود ندارد. دوم اینکه تاپ کوپن شما را در دسته‌بندی‌های خاصی که در نظر دارید راهنمایی می‌کند. فرض کنید شما به دنبال کد تخفیف خشک‌شویی می‌گردید. تصور می‌کنید چند سایت خشک‌شویی در سراسر ایران می‌شناسید که برای تخفیف به سایت سری بزنید و ببینید در آن روز کد تخفیفی ارائه می‌دهد یا خیر؟

سوم اینکه اغلب کدهای درج شده روی تاپ کوپن، مختص همین سایت هست و جای دیگری آنها را پیدا نمی‌کنید؛ و در آخر اینکه شما هر چقدر هم بگردید باز کدهایی وجود دارد که از دست شما در رفته است که این مشکل با حضور در این وب‌سایت ارائه‌دهنده‌ی کد تخفیف از بین می‌رود چون تاپ کوپن برای هر مجموعه‌ای، یک صفحه‌ی اختصاصی دارد که در آن صفحه تمام کدهای مربوط به مجموعه در آنجا قرار دارد؛ به‌عنوان مثال اگر شما به دنبال کد تخفیف دیجی کالا می‌گردید، در تاپ کوپن صفحه‌ای وجود دارد که تمام کدهای تخفیف دیجی کالا در آنجا نمایش داده شده است.

چرا تاپ کوپن؟

تاپ کوپن بیش از دو سال در این زمینه فعالیت دارد. نبض این بازار در دستان تاپ کوپن است و این سایت منبع کدهای باارزشی است که مشابه آن را در هیچ کجا پیدا نمی‌کنید. این خبرگزاری کد تخفیف، صرفاً به دنبال پر کردن آرشیو کدهای خود نیست و همان‌طور که از نام آن پیداست، کوپن‌های تاپ و برگزیده را روی صفحه‌ی خود قرار می‌دهد. تخفیف‌های ویژه‌ای از مجموعه‌های بزرگی همچون دیجی کالا، اسنپ، تیمچه، باسلام، بازرگام، دیجی استایل، فیلیمو، اکالا، استاد کار و...

ضمن اینکه تاپ کوپن برای درج کد به عنصر مهمی به نام "کارآمد" بودن کد توجه دارد و این حساسیت باعث شده تا به زبان عامیانه کدهای "به درد بخور" و جذابی را روی این سایت مشاهده کنیم. به‌طوری که پس از مدتی استفاده از این سایت، دیگر خرید کردن بدون تخفیف برای شما دشوار خواهد شد و پس از مدتی شما تبدیل به یک تاپ کوپن کوچک خواهید شد که خودتان تشخیص می‌دهید چه چیزی را از کجا بخرید!

کد تخفیف: بهترین گزینه برای فروش بیشتر

کمی آمار بازی!

شاید این سؤال در ذهنتان پیش بیاید که اگر سایتی کدتخفیف داشته باشد، چرا روی صفحه‌ی اصلی خود این کد را قرار ندهد؟ چه الزامی است که با سایتی مثل تاپ کوپن کار کند؟ در اینجا ذکر این نکته لازم است که هر سایتی بازدید خاص خود را دارد و هر مجموعه‌ای می‌تواند علاوه بر گذاشتن کد تخفیف بر روی صفحه‌ی خود، از آمار بالای بازدید کاربران تاپ کوپن نیز منتفع شود. به‌عنوان مثال اگر بازدید سایتی روزانه 400 کاربر است، با قرار گرفتن کد تخفیف آن سایت در تاپ کوپن قطعاً این آمار بالاتر می‌رود. در حقیقت تاپ کوپن با ایجاد یک لاین فروش جداگانه به مجموعه‌ها کمک می‌کند تا بازدید و درنهایت فروش خود را ارتقا دهند. لازم به ذکر است بدانیم تاپ کوپن افتخار دارد که در سال گذشته پذیرای بیش از دو میلیون کاربر بوده و با بیش از 350 مجموعه همکاری داشته و دارد. همچنین در این مدت به‌طور میانگین روی 740 کلمه در صفحه‌ی اول گوگل جا خشک کرده است! اما شگفت‌آور بودن این آمار زمانی آشکار می‌شود که بدانید نمودار رشد آن ثابت نبوده و همواره صعودی است.

آیا کد تخفیف الزاماً باید باعث فروش بیشتر شود؟

تابه‌حال به بنر­های حاشیه‌ی بزرگراه‌ها توجه کرده‌اید؟ در اغلب آنها حتی شماره‌ی تلفنی برای تماس درج نمی‌شود و تنها کار آن بنرهای بزرگ، آشنا کردن مردم با برند آن کسب‌وکار هست.

اغلب افراد بر این باور غلط پایبندند که هدف کد تخفیف، تنها ایجاد فروش بیشتر و درآمدزایی مستقیم می‌باشد، درحالی‌که این تنها هدف کد تخفیف نیست. موضوع مهم‌تری که وجود دارد بحث "برندینگ" مجموعه‌ها هست. پیش‌تر گفتیم تاپ کوپن روی 740 کلمه در صفحه‌ی اول گوگل قرار دارد. یکی از این کلمات ارزشمند، واژه‌ی کد تخفیف هست. تصور کنید کسی که کد تخفیف را در گوگل جست و جو می‌کند، به دلیل حضور تاپ کوپن در صفحه‌ی اول گوگل روی این کلمه، طبعاً روی این وب‌سایت کلیک کرده و در این لحظه با کد تخفیف مجموعه‌ی شما نیز آشنا می‌شود. این مفهوم برندینگ هست.

اپلیکیشن تاپ کوپن

تاپ کوپن برای سیستم عامل آندروید، اپلیکیشن جذابی ارائه می دهد که از کافه بازار قابل دانلود است؛ در این اپ تمام کد هایی که به صورت روزانه در سایت قرار داده می شود بر روی اپلیکیشن نیز نمایش داده می شود تا شما بدون ورود به فضای اینترنت، کد های روزانه را بر روی گوشی تلفن همراه خود ببینید. شما می توانید این اپلیکیشن کارآمد را با کلیک بر روی اپلیکیشن تخفیف یاب تاپ کوپن دریافت کنید.

کد تخفیف: بهترین گزینه برای فروش بیشتر

اگر دنبال خرید با تخفیف بیشتر هستید؛ به خانواده‌ی تاپ کوپن بپیوندید:

اگر در ذهنتان این سؤال ایجاد شده است که با وجود تمام این امکانات، آیا حضور در تاپ کوپن و دسترسی به کدهای آن، رایگان است؟ در جواب این سؤال باید گفت: تاپ کوپن بابت ارائه‌ی کدها هیچ هزینه‌ای از کاربران دریافت نمی‌کند و فرآیند استفاده از کدها کاملاً رایگان است.

اگر به دنبال این هستید تا تمام خریدهای خود را با تخفیف انجام دهید، به‌صورت روزانه تاپ کوپن را چک کنید.

اگر صاحب کسب و کاری هستید؛ به خانواده‌ی تاپ کوپن بپیوندید:

اگر کسب و کاری دارید، اگر وب‌سایت و یا حتی پیج اینستاگرامی دارید، تبلیغات خود را به ما بسپارید. در تاپ کوپن رپورتاژ منتشر کنید، کد تخفیف ثبت کنید، بنر بگذارید تا در این بستر گسترده، دیده شوید و به فروش دلخواه خود برسید. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت تاپ کوپن با لمس کردن آیکون واتساپ یک مشاوره‌ی رایگان مهمان تاپ کوپن باشید و یا از طریق شماره‌های مندرج در سایت با ما در ارتباط باشید. این یک بازی سه سر برد است! کاربرانی که به‌صورت رایگان از تخفیف استفاده می‌کنند، مجموعه‌هایی که با درج کد تخفیف روی تاپ کوپن، کسب و کار خود را تبلیغ می‌کنند و همچنین سایت تاپ کوپن که به‌صورت درصدی یا مبلغی با مجموعه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی کار می‌کند. منتظر شما هستیم...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز